Dit kan zo dubbelzinnig opgevat worden.quote:
Ik zei het toch ookquote:
Faxie slaapt nogquote:Op woensdag 17 december 2014 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit kan zo dubbelzinnig opgevat worden.
I just didquote:Op woensdag 17 december 2014 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit kan zo dubbelzinnig opgevat worden.
Open deur Nickelback.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:32 schreef K44S het volgende:
Ik heb zin in een GOED kop koffie, niet de meuk die ik thuis heb .....
Het nieuwe album van Nickelback is ook geen hol aan.....
Wat een zwaaar leven.
Ben een jaar of 2 geleden naar een concert van hun geweest. Was prima te doen.quote:
Het viel vijftien jaar geleden al zwaar tegenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben een jaar of 2 geleden naar een concert van hun geweest. Was prima te doen.
Valt nu zwaaaaaar tegen.
verschillen dan weer de meningen over..quote:Op woensdag 17 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het viel vijftien jaar geleden al zwaar tegen
Gelukkig telt alleen mijn mening.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:01 schreef K44S het volgende:
[..]
verschillen dan weer de meningen over..
Geen hond die op mij stemtquote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen?![]()
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
En toch heb je stemmen, vertel me al je geheimenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stomme kliekjes. Gelukkig doe ik daar niet aan.
Ik ben gewoon liefquote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toch heb je stemmen, vertel me al je geheimen
Same here.quote:
Je moet zelf stemmen, gewoon omdat het leuk isquote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Same here.
Wat krijg ik er voor terug? Waardering hoef ik niet.... heb ik al een tas vol van ... : ')
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet zelf stemmen, gewoon omdat het leuk is
Schat.. ik ben geen modquote:Op woensdag 17 december 2014 11:01 schreef K44S het volgende:
[..]
verschillen dan weer de meningen over..
Tijdje geweest op Onzin.comquote:
Niemand kent mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen?![]()
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
Je vergeet alle voordelen. Crewforum.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man, nog meer tijd doorbrengen op fok en dan moeten "werken" lijkt me niet echt leuk
Hoogstens de borrels zullen leuk zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef Toto69 het volgende:
Je vergeet alle voordelen. Crewforum.
Uiteraard. Helemaal lam worden met Frank_drebinquote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens de borrels zullen leuk zijn
Waar uiteraard alle smeuige roddels besproken worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens de borrels zullen leuk zijn
Maar zoveel valt er niet meer te roddelen si mijn gevoelquote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Waar uiteraard alle smeuige roddels besproken worden.
Heb gekeken, maar zou het zo gauw niet weten.quote:
Forum bestaat al een tijdje niet meer inderdaad.quote:
Je hoeft niet overal op te stemmen he, gewoon datgene dat je weet/wil en evt kan je altijd nog aanvullenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
Heb gekeken, maar zou het zo gauw niet weten.
Ben jij zieltjes aan het winnen?
nanananaquote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen stemmen als liefste user.
Schande.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schande.
Ze zijn achter je snode plannen gekomen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schande.
En Toby hahahha.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forum bestaat al een tijdje niet meer inderdaad.
Herinner me nog wel wat users op zich.
Hey321, Pim, en nog wel wat
Toby... zegt me zo 1.2.3. even nietsquote:Op woensdag 17 december 2014 11:29 schreef K44S het volgende:
[..]
En Toby hahahha.
Toen ik nog christelijk was, was die gozer een keer langs gekomen bij m'n kerk.
Op belofte dat ik eens bij hem zou komen kijken.
Hoe leg je dat als 15 jarig ventje uit aan je ouders, dat iemand via een Forum naar jullie kerk komt en dus ook nog op de koffie![]()
Derhalve kan ik de stemming niet serieus nemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schande.
Die gozer had altijd en eeuwig die "hacker" als avaterquote:Op woensdag 17 december 2014 11:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toby... zegt me zo 1.2.3. even niets
Hehe lachen ja.
Ach was wel een leuk forumpje vroegâh.
Ah...quote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Die gozer had altijd en eeuwig die "hacker" als avater
Om de macht te grijpen?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn achter je snode plannen gekomen.
Precies. Het zullen wel noobs zijn die stemmen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Derhalve kan ik de stemming niet serieus nemen.
Maar ach, ik ging leven.quote:
FOK! heeft mijn leven overgenomenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Maar ach, ik ging leven.
Nu weet in de Fok! slop
:$quote:Op woensdag 17 december 2014 11:34 schreef artelligence het volgende:
Ik zie ook nergens: De meest raakbare R&P user.
Slecht.
Zullen we op elkaar stemmen?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Precies. Het zullen wel noobs zijn die stemmen.
Lieg niet...quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK! heeft mijn leven overgenomen
nee grapje
Weet je zeker dat het een grapje is?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK! heeft mijn leven overgenomen
nee grapje
Het bakken geloof ik wel, maar ga je het daadwerkelijk geven ?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
Ik bak een koekje voor iedereen die op mij als liefste user stemt.
Uhm... ....quote:Op woensdag 17 december 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming is niet gewenst in deze SC.
Eentje maar?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
Wanneer en waar is die meeting ?quote:
Wat voor koekje?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn zusje heeft dat ook, een paar keer per week wat bakken en ze geeft het maar allemaal weg anders vindt ze dat ze dik wordtquote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef Myraela het volgende:
Sowieso zoek ik mensen die mijn baksels willen eten. Ik wil ergens deze week nog hartige oliebollen, boerenjongens oliebollen, donuts en fudge koekjes maken. Ik kan dat toch nooit allemaal opeten.
Als het meeste suikervrij (quote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef Myraela het volgende:
Sowieso zoek ik mensen die mijn baksels willen eten. Ik wil ergens deze week nog hartige oliebollen, boerenjongens oliebollen, donuts en fudge koekjes maken. Ik kan dat toch nooit allemaal opeten.
Van eigen deegquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een grapje is?
quote:
Die kan ik dan beter hier in de oven pleuren.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Als het meeste suikervrij () is, wil ik best komen proeven.
[..]
Van eigen deeg
Ik proef soms ook niet. Maar meestal wel, gewoon omdat ik het anders eng vind om weg te geven.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat ook, een paar keer per week wat bakken en ze geeft het maar allemaal weg anders vindt ze dat ze dik wordt
Maar zij proeft het soms zelfs niet eens
Ik heb niks beters te doen. Helaas. Hoop snel van de ellende af te zijn en dan zal dat eerder 3600 per jaar worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus... 36.000 posts per jaar. Tering.
Valt reuze mee, mijn eerste 100.000 waren in minder dan een jaar volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus... 36.000 posts per jaar. Tering.
Same here...quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen. Helaas. Hoop snel van de ellende af te zijn en dan zal dat eerder 3600 per jaar worden.
Suikervrij.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:43 schreef K44S het volgende:
Als het meeste suikervrij () is, wil ik best komen proeven.
Ja weet niet wat je hebt, maar het was iets medisch, lange vervelende nasleep en zo toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb niks beters te doen. Helaas. Hoop snel van de ellende af te zijn en dan zal dat eerder 3600 per jaar worden.
Holy crap zoveel?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt reuze mee, mijn eerste 100.000 waren in minder dan een jaar volgens mij
Ik kan niet goed tegen lactose maar dat het lekkerder is met is me de buikpijn wel waard meestalquote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Suikervrij.Glutenvrij.
lactosevrij.
Klopt, al 3 jaar, word morgen geopereerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja weet niet wat je hebt, maar het was iets medisch, lange vervelende nasleep en zo toch?
Omdat je een dotje bent.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd bij 'De user die je levend wil fileren:'? Valt me tegen van jullie.
Wat de neuk. Sinds in de SC's ontdekt heb dit jaar, vind ik dat ik al veel te veel postquote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt reuze mee, mijn eerste 100.000 waren in minder dan een jaar volgens mij
Zal voor je duimen, fggt.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, al 3 jaar, word morgen geopereerd.
Ik heb een iets wat te hoge metabolismequote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Suikervrij.Glutenvrij.
lactosevrij.
Dat is wel redelijk actiefquote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker maandenlang altijd in de top 10 staan, royal sadness
Succes, hopelijk knap je ervan op.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen lactose maar dat het lekkerder is met is me de buikpijn wel waard meestal
Beter je best doenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
Waarom ben ik nog niet genoemd bij 'De user die je levend wil fileren:'? Valt me tegen van jullie.
Thnxquote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes, hopelijk knap je ervan op.
Hoop dat je dan eindelijk naar een volledig herstel kunt werken!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, best wel sadquote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha.Nouja, van mensen die er niet tegen kunnen begrijp ik wel als ze zoeken naar vervangende opties. Maar die hele hype waarin iedereen ineens "gezond" gebak wilt.
Succes kerel!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop het ookquote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoop dat je dan eindelijk naar een volledig herstel kunt werken!
Straks zit nergens meer vet of suiker in en vallen we allemaal neerquote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha.Nouja, van mensen die er niet tegen kunnen begrijp ik wel als ze zoeken naar vervangende opties. Maar die hele hype waarin iedereen ineens "gezond" gebak wilt.
En vergeet Johannes geen kusje te geven als hij langskomt.quote:
Dan kunnen we altijd nog Kaneel leegslurpen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Straks zit nergens meer vet of suiker in en vallen we allemaal neer
Waarom niet Etsu?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vergeet Johannes geen kusje te geven als hij langskomt.
Niet Etsu.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kunnen we altijd nog Kaneel leegslurpen.
Het zijn juist wel vetten en suikers, maar uit andere producten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Straks zit nergens meer vet of suiker in en vallen we allemaal neer
Wat is deze nou weer Myr.quote:
Ja maar ik roddel enzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je doet mijn bloed niet koken hoor, waarom zou ik je willen fileren?
Hoe reken je dat uit?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Net uitgerekend dat mijn onderhoudsniveau blijkbaar iets van 1650 calorieen is, vet weinig.
Downs?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef rival het volgende:
Onkruid vergaat niet
Met ups en downs maar ik blijf lachen
Daar?
Dit klinkt vies.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kunnen we altijd nog Kaneel leegslurpen.
Nog vetter klinkt dan wel weer als feestquote:Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn juist wel vetten en suikers, maar uit andere producten.
Zo maken ze een cheesecake die eigenlijk uit alleen maar noten en dadels bestaat. Dat is nog vetter dan een normale cheesecake.
Op zo'n site waar je vetpercentage, gewicht, lengte en activiteitsniveau moet invullen. Heb maar voor de zekerheid een extreem laag activiteitsniveau ingevuld, omdat ik meestal niet zoveel doe met een paar dagen per week als uitzonderingen.quote:
Ja ben een beetje werkloos, ach shit happens! Volgend jaar is et weer mijn jaarquote:
Ah, alleen vetpercentage weet ik niet, zal wel vrij hoog zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zo'n site waar je vetpercentage, gewicht, lengte en activiteitsniveau moet invullen. Heb maar voor de zekerheid een extreem laag activiteitsniveau ingevuld, omdat ik meestal niet zoveel doe met een paar dagen per week als uitzonderingen.
Google maar naar caloriebehoefte.
Volgens mij kan ik alles hebben, krijg alleen soms een zere anjer als ik te pikant eetquote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef K44S het volgende:
Ik kan alleen tegen natuurlijke suikers... .(alhoewel dat ook maar moeilijk te geloven is..).
Word dus deze maand een maand vol puisten
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ben een beetje werkloos, ach shit happens! Volgend jaar is et weer mijn jaar
Zit je nog in de buurt?
Ben je nog wel aan het zoeken? En waar naar?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ben een beetje werkloos, ach shit happens! Volgend jaar is et weer mijn jaar
Zit je nog in de buurt?
De garage bedoel je? Daar ben ik alweer een tijdje uitquote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]Maar je hebt je eigen dingetje toch nog? Of is daar ook niets meer in te verdienen?
Toevallig nog wel, plan is dit weekend te verhuizen
In de IT.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben je nog wel aan het zoeken? En waar naar?
Owquote:Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef rival het volgende:
De garage bedoel je? Daar ben ik alweer een tijdje uit
Waar ga je heen? En dan ben je nog nooit een biertje komen halen
Maar?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
In de IT.
Genoeg te vinden hoor op zich....
Hier ook, maar daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 17 december 2014 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, alleen vetpercentage weet ik niet, zal wel vrij hoog zijn
Ja ik weet toevallig dat beide het geval isquote:Op woensdag 17 december 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwIk loop enorm achter, of heb een enorm slecht gehuegen (al is dat sowieso het geval
)
Weer terug naar Enschede
NeeHad me dan uitgenodigd.. had mooi vorige maand ofzo langs kunnen komen
Je hebt mij door. Niet lief.quote:
Ik dacht dat dat wel voldoende was.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen hier... Doe je niks extra's daarnaast?
Ik heb dat van mij berekend met omtreksmaten, maar ik heb een beetje moeite met geloven dat het volgens die berekening vrij laag is, dus ik heb er nog maar wat bij opgeteldquote:Op woensdag 17 december 2014 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, alleen vetpercentage weet ik niet, zal wel vrij hoog zijn
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef rival het volgende:
Ja ik weet toevallig dat beide het geval is
Lekker weer terug naar huis dus
Dit ben ik 2 jaar terug:quote:Op woensdag 17 december 2014 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook, maar daar wordt aan gewerkt
Ze bieden niet genoeg salaris meestal, dan haak ik af... Of dan ga ik op gesprek bij zo'n recruiter/detacheerder en dan komen ze met klusjes te ver van huis...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Maar?
Zelfde gezeur als ik? Commerciële achtergrond, en continue baantjes als deur aan deur verkoper aangeboden krijgen, maar niet het geen wat je echt wil?
Mooie PCquote:Op woensdag 17 december 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit ben ik 2 jaar terug:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit ben ik 2 jaar terug:
[ afbeelding ]
Nee dat is net voldoende om erbij te horenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt mij door. Niet lief.
[..]
Ik dacht dat dat wel voldoende was.
Hoe ga je dat dan over een tijdje uitleggen bij een baan die wel voldoet aan je keuzen?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ze bieden niet genoeg salaris meestal, dan haak ik af... Of dan ga ik op gesprek bij zo'n recruiter/detacheerder en dan komen ze met klusjes te ver van huis...
Ik ben nog kieskeurig.
Salaris is altijd te laagquote:Op woensdag 17 december 2014 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ze bieden niet genoeg salaris meestal, dan haak ik af... Of dan ga ik op gesprek bij zo'n recruiter/detacheerder en dan komen ze met klusjes te ver van huis...
Ik ben nog kieskeurig.
Die titel verdien je ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef artelligence het volgende:
De grootste R&P-huilie:
Ik mag niet op mezelf stemmen
Dat je opzoek was naar een passende baan, maar die niet gevonden had...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan over een tijdje uitleggen bij een baan die wel voldoet aan je keuzen?
Gouwe ouwe, laat me nooit in de steekquote:
Schuurquote:
"Ze voldeden niet aan mijn eisen"quote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan over een tijdje uitleggen bij een baan die wel voldoet aan je keuzen?
"Dus in het afgelopen 1/2 jaar heeft u niets kunnen vinden?? "quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je opzoek was naar een passende baan, maar die niet gevonden had...
Zo vreemd is dat momenteel nietquote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef K44S het volgende:
[..]
"Dus in het afgelopen 1/2 jaar heeft u niets kunnen vinden?? "
Dezelfde bedrijven die je afwijzen als je met een universitaire opleiding op een hbo functie solliciteert.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Same here...
PS: Wat is dat toch... bedrijven die "minstens hbo" niveau vragen ...
Is in ieder geval ietsquote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schuur![]()
Mijn ouders vonden het wel welletjes dat ik nog thuis woonde op mijn 42e dus ik moest naar de schuur.
1/2 = half of 1 a 2 jaar?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef K44S het volgende:
Zolang ik mijn hoofd boven water kan houden pak ik niks aan waar ik niet tevreden mee ben...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Salaris is altijd te laag
"Ik verdien zoveel maar ik krijg het niet!"
Kieskeurig ben ik allang niet meer, dat heb ik vrij snel afgeleerd. Kan het me niet permitteren ook.
Eens. Ik heb dat nu. Zit sinds eind juni thuis en er is gewoon niets passend op mijn weg gekomen.quote:
Ja dus? Zo is het tochquote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik, dat je dit soort vragen naar je snufferd gaat krijgen he ?
Ik weet het hoor, gare is wel: momenteel veel aanbod maar ook veel vraag.quote:
Blijft vreemdquote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dezelfde bedrijven die je afwijzen als je met een universitaire opleiding op een hbo functie solliciteert.
anderhalfjaar richting 2 jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1/2 = half of 1 a 2 jaar?
2 jaar is lang, 1 jaar ook . Half jaar niet.
Heb je ook gelijk in. Maar zelfs helpdesk lukt mij niet. Ik ben te hoog opgeleidquote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ik mijn hoofd boven water kan houden pak ik niks aan waar ik niet tevreden mee ben...
Als ik straks verzuip ga ik ook wel op de helpdesk zitten
Godver...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is net voldoende om erbij te horen
Samskequote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hallo, wat een weer. Bijna kerst. Einde bericht.
Oh ik zie best passende dingen voorbij komen. Maar dat vinden de andere 400 sollicitanten ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Ik heb dat nu. Zit sinds eind juni thuis en er is gewoon niets passend op mijn weg gekomen.
Als je het financieel kan trekken is er niets aan de hand. Dan is het "er gewoon even uit zijn, nu het toch op je pad kwam"quote:
Hoi Thijskequote:
Goede info.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
Hallo, wat een weer. Bijna kerst. Einde bericht.
True true.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het financieel kan trekken is er niets aan de hand. Dan is het "er gewoon even uit zijn, nu het toch op je pad kwam"
Anders is het lastiger te verklaren (al weten ze natuurlijk niets van je situatie af
Op sommige momenten is het vervelend niet de enige op de wereld te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zie best passende dingen voorbij komen. Maar dat vinden de andere 400 sollicitanten ook.
Dat dus.Zolang ik maar genoeg verdien om op mezelf te wonen vind ik het prima.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Salaris is altijd te laag
"Ik verdien zoveel maar ik krijg het niet!"
Kieskeurig ben ik allang niet meer, dat heb ik vrij snel afgeleerd. Kan het me niet permitteren ook.
Oh daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Maar zelfs helpdesk lukt mij niet. Ik ben te hoog opgeleid
Of dat je niet gewoon hunger games style met alle sollicitanten in een arena wordt gesmeten.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op sommige momenten is het vervelend niet de enige op de wereld te zijn.
Ja hey dan kan ik net zogoed mijn handje op gaan houden.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat je niet gewoon hunger games style met alle sollicitanten in een arena wordt gesmeten.
Na 16 jaar bikkelen wilde ik wel even een paar maandjes rust.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het financieel kan trekken is er niets aan de hand. Dan is het "er gewoon even uit zijn, nu het toch op je pad kwam"
Anders is het lastiger te verklaren (al weten ze natuurlijk niets van je situatie af
Ik denk niet dat ik ver komquote:Op woensdag 17 december 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat je niet gewoon hunger games style met alle sollicitanten in een arena wordt gesmeten.
Battle Royalequote:Op woensdag 17 december 2014 12:15 schreef muhahaha het volgende:
Dan heb ik liever Battle Royal. Krijg je iig een rugzak met goodies mee.
Maar ik wil de hele dag "peeeeeeeta" roepenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:15 schreef muhahaha het volgende:
Dan heb ik liever Battle Royal. Krijg je iig een rugzak met goodies mee.
Dat is dan wel weer lief.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien mogen er 2 door. Dan bescherm ik je natuurlijk.
Kan daar ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik wil de hele dag "peeeeeeeta" roepen
Fat assquote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Eczeem in mijn bilnaad gesignaleerd
#TMI
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
#TMI
True story.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij Fok!ers moeten een beetje op elkaar passen he.
Godverquote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
#TMI
Hehe.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
#TMI
Het is zo'n vervelend schraal schuurplekje dat nu een beetje rood begint te wordenquote:
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het gelukt, heb ik je geschokt?
Ohquote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is gewoon een immuunsysteemattack denk ik
Klopt. Maar ik heb gemerkt dat als ik zonder recruiter iets doe, ik meer succes heb. Voorgaande keren ging het maximaal tot eerste gesprek, en nu 1x op eigen houtje en 2e gesprek is gepland voor volgende week maandag.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik zie best passende dingen voorbij komen. Maar dat vinden de andere 400 sollicitanten ook.
Tof! Dan wordt je stijl toch gewaardeerd. Nog geen booming business maar die jurken komen dichterbijquote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Thijske. Gisteren een tekening verkocht. Soort van.
Dat heb ik ook. Ik hoef geen dure wagen te rijden, de mijne rijdt nog prima en zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus.Zolang ik maar genoeg verdien om op mezelf te wonen vind ik het prima.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie je nu alleen zo voor me, naakt voor de spiegel met je billen gespreid.
Gelukkigquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met combineren van zo'n klein makeupspiegeltje en de gewone spiegel is het wel makkelijk te zien eigenlijk.
Ik doe het ook zo, ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik sta wel zo voor de spiegel als ik daar iets wil zien.
Recruiter: heb je Linux kennis?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb gemerkt dat als ik zonder recruiter iets doe, ik meer succes heb. Voorgaande keren ging het maximaal tot eerste gesprek, en nu 1x op eigen houtje en 2e gesprek is gepland voor volgende week maandag.
[..]
Tof! Dan wordt je stijl toch gewaardeerd. Nog geen booming business maar die jurken komen dichterbij
[..]
Dat heb ik ook. Ik hoef geen dure wagen te rijden, de mijne rijdt nog prima en zo.
Kijk je vaak naar je anus?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Recruiter: heb je Linux kennis?
Rival: nee
Recruiter: ik stel je alsnog voor aan de klant want je cv is goed. Dat Linux is niet zo belangrijk.
Klant: nee sorry. U heeft niet voldoende Linux kennis.
Rival
Wat voor stijlquote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Thijske. Gisteren een tekening verkocht. Soort van.
Kreeg ik gisteren nog op de foto van een dame. Maar dan niet gespreid!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik sta wel zo voor de spiegel als ik daar iets wil zien.
Nee, af en toe check ik het roze-gehalte.quote:
Geen booming business? Ik ben gestopt met opdrachten omdat ik teveel werk had en geen lol meer had.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb gemerkt dat als ik zonder recruiter iets doe, ik meer succes heb. Voorgaande keren ging het maximaal tot eerste gesprek, en nu 1x op eigen houtje en 2e gesprek is gepland voor volgende week maandag.
[..]
Tof! Dan wordt je stijl toch gewaardeerd. Nog geen booming business maar die jurken komen dichterbij
[..]
Dat heb ik ook. Ik hoef geen dure wagen te rijden, de mijne rijdt nog prima en zo.
Hij heeft dan wel zoals belooft 5 jongens gebracht voor sollicitatiequote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk je vaak naar je anus?
[..]
Waardeloos.
Realistisch. In m'n fobo en CRE staan voorbeelden.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat voor stijl? Goede kunst heb je nooit genoeg van.
Hoe vaker je gelikt wordt, hoe lichter de anus.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, af en toe check ik het roze-gehalte.
Dat wist ik niet of niet meerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen booming business? Ik ben gestopt met opdrachten omdat ik teveel werk had en geen lol meer had.
Ik heb zo 3 opdrachten voor jequote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen booming business? Ik ben gestopt met opdrachten omdat ik teveel werk had en geen lol meer had.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie je nu alleen zo voor me, naakt voor de spiegel met je billen gespreid.
Dan zie die van haar wel wit zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe vaker je gelikt wordt, hoe lichter de anus.
Bleekscheet.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie die van haar wel wit zijn
Mooi hoor! Complimenten.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Realistisch. In m'n fobo en CRE staan voorbeelden.
Heel mooiquote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Realistisch. In m'n fobo en CRE staan voorbeelden.
Het grote thuisfeest in Amsterdam!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:50 schreef K44S het volgende:
Wat te doen met Oud en nieuw ... keuzes keuzes keuzes.
Ik woon in Huizen, en de treinen + bussen rijden volgens mij pas rond 2 uur s'nachts.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Het grote thuisfeest in Amsterdam!
Oh ja gaat pas na 12 de deur uit? Ja das lastig danquote:Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik woon in Huizen, en de treinen + bussen rijden volgens mij pas rond 2 uur s'nachts.
Van te voren gaan er natuurlijk wat biertjes in.
Dat is altijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Geen leven, dan maar star trek herkijken
Nog een lot genoot in studieenwerkloosland?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Geen leven, dan maar star trek herkijken
Nee ik studeer en werk wel. Maar vandaag even nietquote:Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef K44S het volgende:
[..]
Nog een lot genoot in studieenwerkloosland?
ahaquote:Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik studeer en werk wel. Maar vandaag even niet
Deze week maar even vrijgenomen van mijn studie, het was nodig
En werken doe ik alleen op maandag, dinsdag en vrijdag.
Genoeg series en films toch ?quote:
Je kunt ook wat nieuws kijken ipv een serie herkijkenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar het voelt zo onproductief en saai
Ik word dus onproductief en saai genoemd ...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar het voelt zo onproductief en saai
Ja maar ik kan niet zo goed opletten nu, dus dat is zondequote:Op woensdag 17 december 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook wat nieuws kijken ipv een serie herkijken
Als jij dat niet voelt, prima toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik word dus onproductief en saai genoemd ...![]()
Okéquote:Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed opletten nu, dus dat is zonde
Leer shit winnenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn tijd aan het verdoen met prijsvragen invullen. tot zover mijn nuttige dagbesteding.
Voor jou best nuttig. Jij wint dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn tijd aan het verdoen met prijsvragen invullen. tot zover mijn nuttige dagbesteding.
Prijspuzzels maken deed ik altijd toen ik nog thuis woondequote:Op woensdag 17 december 2014 13:27 schreef Myraela het volgende:
Ik win nooit ietsquote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou best nuttig. Jij wint dingen.
Ik wil wel weer eens iets winnen om twi blij te maken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou best nuttig. Jij wint dingen.
Waar vind je al die prijsvragen?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens iets winnen om twi blij te maken.Maar het zijn veel vaker meiden dingen of algemene dingen.
Nu doe ik elke dag mee met dingen waarvan ik niet eens weet wat het is.Hardware voor computers ofzo.
Wel lief.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens iets winnen om twi blij te maken.Maar het zijn veel vaker meiden dingen of algemene dingen.
Nu doe ik elke dag mee met dingen waarvan ik niet eens weet wat het is.Hardware voor computers ofzo.
Nu met kerst zijn het vaak advent kalenders. Elke dag een nieuwe actie, dus ik heb gewoon een scherm openstaan met allemaal tabjes advent kalenders.quote:
Haha, ik zou het doenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lief.
Ik wil ook eens wat winnen. Zag wel een winactie voor een bruidsjurk. Zou bijna voor de grap meedoen.
Gewoon meedoen, en heppie laten schrikken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lief.
Ik wil ook eens wat winnen. Zag wel een winactie voor een bruidsjurk. Zou bijna voor de grap meedoen.
Oh jij bent gewoon pro prijsvrageninvulster.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu met kerst zijn het vaak advent kalenders. Elke dag een nieuwe actie, dus ik heb gewoon een scherm openstaan met allemaal tabjes advent kalenders.Dit jaar minder dan vorig jaar.
Ja, het is een kleine verslaving als je eenmaal wat wint soms.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jij bent gewoon pro prijsvrageninvulster.
Ja winnen is verslavend he.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is een kleine verslaving als je eenmaal wat wint soms.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is een kleine verslaving als je eenmaal wat wint soms.
Het is wel op Facebook, dus dan krijg ik weer vragen van mijn moeder.quote:
Straks laat ik hem té erg schrikken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, en heppie laten schrikken.
Hahaha, bij mij weet iedereen het ondertussen wel. Ik like wel eens pagina's die voor moeders zijn. Maar dan probeer ik gewoon kinderspullen voor mijn neefje en nichtje te winnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel op Facebook, dus dan krijg ik weer vragen van mijn moeder.
Ik ben zo blij dat de mijne facebook heeft verlaten, die sneue berichtjes altijd waarvan ze niet snapte dat het ook niet openbaar konquote:Op woensdag 17 december 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel op Facebook, dus dan krijg ik weer vragen van mijn moeder.
Ik denk er wel aan om mee te doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop met de oudjaarstrekking wat te winnen.
Paar miljoen ofzo.
Zoals iedereen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nooit aan loterijen, want daaraan raak ik echt verslaafd.En waarschijnlijk meer geld kwijt dan ik eraan verdien.
Krijg ik dan ook wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop met de oudjaarstrekking wat te winnen.
Paar miljoen ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, bij mij weet iedereen het ondertussen wel. Ik like wel eens pagina's die voor moeders zijn. Maar dan probeer ik gewoon kinderspullen voor mijn neefje en nichtje te winnen.
Ik doe soms mee aan de oudejaarstrekking. Als ik geld heb.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nooit aan loterijen, want daaraan raak ik echt verslaafd.En waarschijnlijk meer geld kwijt dan ik eraan verdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |