Fijn
Spees! Dat klinkt als een hele verbetering. Wat hebben jullie een zware eerste tijd gehad met S2 zeg, je hebt wat rust ook wel verdiend nu!
Kwak, ik sluit me aan bij de rest. Als jij het clusteren als zo benauwend ervaart zou ik daar grenzen aan gaan stellen en desnoods nog een flesje geven in plaats van steeds aan de borst. Het afbouwen was bedoeld om jou uit het dal te trekken hè, dat is je ook gegund, dus maak het jezelf niet te moeilijk. In elk geval een knuffel en hopelijk worden de avonden en nachten snel wat makkelijker
SQ is het zo'n lawaaibeest die hond? Ik heb zo'n hekel aan honden

vind ze echt niet leuk. Maar ik vind zelfs m'n eigen kat niet leuk nu dus dat zegt niet zoveel

. Wat fijn dat M. zo goed slaapt trouwens! Heerlijk! Hoe vind Blei het eigenlijk nu? Helemaal gewend aan het papaschap?
Away, A. had ook van die ouwemannenrochelgeluiden toen ze rond de 6 weken was. Heel raar vond ik dat. Volgens de vpk van het CB was het de rijping van de longen waar ze van die rare geluiden van kunnen gaan maken. Nu is het over, en maakt ze alleen nog rare geluiden als ze ligt te poepen of vlak voordat er een scheet komt

. Geen tips verder helaas, hopelijk gaat het snel over!
Pff
Skittles, dat klinkt naar zeg. Kun je vandaag wat bijslapen? Dat van die wekker herken ik wel

ik zet soms de wekker van m'n man gewoon uit omdat hij vrolijk 1,5 uur doorsnoozet en dan lig ik wakker van dat gejengel van die telefoon elke keer. Dan komt 'ie maar te laat op z'n werk, ik heb slaap nodig

.
Have fun op de kinderboerderij
Sun 
!
Franny, dat klinkt helemaal niet egocentrisch en vooral heel herkenbaar. Ik heb ook enorm behoefte aan een moment niks-niet-niemand-nergens-aan-m'n-hoofd, anders draai ik door. Alleen: ik ben zelf opgegroeid als enig kind en vind dat nu niet tof, dus ik wil echt graag meer kinderen. Hoe ik dat met elkaar ga verenigen, daar ben ik nog niet uit

.
JM dat is ook al best oké toch? Je klinkt heel rustig en gelukkig in je posts, klopt dat? Of lees ik het verkeerd?
Zoë, ik vind dat je het zo knap doet met drie kinderen! En als even laten huilen werkt, dan is daar toch niks mis mee? Soms moet je gewoon even afstand nemen. Ik heb ook de babyfoon wel eens even 5 minuten uitgedrukt

dan wist ik het gewoon niet meer. Als ze na 5 minuten nog huilde ging ik naar boven, maar meestal was ze dan ook in slaap

.
DAD Taalheld

Dat je dat voor elkaar krijgt, een Nationaal Dictee doen met baby

Ik ben qua concentratieniveau al blij als ik twee rubrieken in de oude Libelles van m'n moeder kan lezen en dan nog weet waar het over ging

.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 10:41:25 ]