omdat ipad -->quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef Reintji het volgende:
<copy paste hier de OP beste mod>
Waarom wordt de OP niet meer meegenomen bij het openen van een nieuw deel vanaf, bijvoorbeeld, een iPad?
Verwachte reactie, maar neemt niet weg dat het eerst niet zo was en je in mobiele weergave gewoon de OP meenam.quote:
Geen idee verderquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Verwachte reactie, maar neemt niet weg dat het eerst niet zo was en je in mobiele weergave gewoon de OP meenam.
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:40 schreef Reintji het volgende:
Nee, maar had net wel een Suros Regime
Ja idd. Heb wel mazzel de afgelopen twee weken. Last Word, Suros Regime, Glasshouse, shitload aan Shards. Mocht ook wel eens een keertje, in het begin dropte er helemaal geen zak.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.
Die heb ik allemaal alquote:Op woensdag 17 december 2014 09:59 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oooooh nice! Je krijgt wel lekkere drops de laatste tijd dan.
Als je het mats/glimmer farmen even zat bent, kun je nu ontbrekende dead ghosts gaan farmen:
http://destinyghosthunter.net/
Nog niet alle locaties zijn toegevoegd, maar wel verrekte handig om te checken welke je nog niet gevonden hebt.
Is ie een beetje te doen nu, die nieuwe raid?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
Gisteren Gjallarhorn uit Nightfall, vandaag Hunger of Crota ( soort Gjallarhorn maar dan raidversie / legendary ) bij het finishen van Crota, l0l.
Jawel, alles tot het einde is solo te doen (quote:Op donderdag 18 december 2014 08:23 schreef Visserij het volgende:
[..]
Is ie een beetje te doen nu, die nieuwe raid?
Ik hoop zaterdagavond level 31 te zijn, dan even kijken?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien binnenkort maar eens proberen dan die nieuwe.
Zal het in de groep gooien.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik hoop zaterdagavond level 31 te zijn, dan even kijken?
Oh en net terwijl ik online wil komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word er al heel de dag uitgeknald
Ben er een beetje klaar mee
ik zat 5 min in de daily, knal eruit! 5 minuten op mars, knal eruit. En dat gaat al heel de dag zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oh en net terwijl ik online wil komen.
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat 5 min in de daily, knal eruit! 5 minuten op mars, knal eruit. En dat gaat al heel de dag zo
Ik ook in een half uur tijd 2x. Er is iets mis iig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.
masaka heeft er ook last van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
als de rest van de clan geen last heeft. .... alles ff resetten.
UPC ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier ook problemen, UPC toevallig?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
UPC ja.
Er viel niet te spelen. Gelukkig kon ik het toch niet laat maken want moet vandaag werken maar vanavond hoop ik dat alles weer goed werkt.
Ik heb een zooi poorten open moeten gooien een tijd terug speciaal voor upcquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier ook problemen, UPC toevallig?
ik moet ook werken vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
UPC ja.
Er viel niet te spelen. Gelukkig kon ik het toch niet laat maken want moet vandaag werken maar vanavond hoop ik dat alles weer goed werkt.
JA! :-)quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet ook werken vandaag.
Maar vanavond VoG?
top, we kunnen er vast nog wel 2 vinden he?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
JA! :-)
Zal er rond acht uur zijn.
Yoooooo!quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
top, we kunnen er vast nog wel 2 vinden he?
Zit nu te appen met Masaka, hij heeft nog steeds problemen met destiny. Word er steeds uitgekickt
Als PS4 is wil ik misschien wel mee doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
top, we kunnen er vast nog wel 2 vinden he?
Zit nu te appen met Masaka, hij heeft nog steeds problemen met destiny. Word er steeds uitgekickt
xboxquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als PS4 is wil ik misschien wel mee doen
Ik zal mijn instellingen vanavond eens nalopen. Heb al eens eerder meegemaakt dat die ineens niet meer klopte. Ik had iig wel alles goed ingesteld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een zooi poorten open moeten gooien een tijd terug speciaal voor upc
Masaka heeft er nog steeds last van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zal mijn instellingen vanavond eens nalopen. Heb al eens eerder meegemaakt dat die ineens niet meer klopte. Ik had iig wel alles goed ingesteld.
Goed bezig chef, nu uitbouwen naar alles legendary / exotic en dan raids doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef Jiang153 het volgende:
Mijn eerste legendary handschoen gekocht![]()
Oh, dacht al dat ik gisteren bruut genegeerd werd. Heb nog een halfuur voor dat groene kristal staan dansen om te zien of je nog zou joinen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Weer telkens uit de game gekicked met een open nat en firewall off. WTF? Is nu al sinds een dag of 3 iedere dag raak. Ik heb geen idee wat ik nu nog anders kan doen.
Ik startte net de daily en binnen 3 seconden een network error.
Ja proberen meer motes of light te krijgen zodat ik zo'n gele engram kan kopen bij xurquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed bezig chef, nu uitbouwen naar alles legendary / exotic en dan raids doen.
Wel rekening mee houden dat er een kans van 66% is dat je een waardeloos item pulled omdat je die class niet speelt, tenzij je meerdere characters hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Jiang153 het volgende:
Ja proberen meer motes of light te krijgen zodat ik zo'n gele engram kan kopen bij xur
Dat is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Jiang153 het volgende:
Moet ook nog zo'n vanguard commendation hebben om body armor/helm te mogen kopen
Oh dacht dat je een class gerelateerde iets krijgtquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat er een kans van 66% is dat je een waardeloos item pulled omdat je die class niet speelt, tenzij je meerdere characters hebt.
[..]
Dat is altijd een goed idee.
Nee, ik heb alleen een Warlock maar je hebt net zoveel kans om er gewoon een titan- of hunterhelm uit te trekken, dan heb je dus eigenlijk een shard gekocht. Aan de andere kant maakt het ook weer niet zķveel uit, Motes of Light zijn verder toch bijna nergens goed voor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je een class gerelateerde iets krijgt
Waar haal je zo'n commendation?
Die bounties waarbij ik die bazen van een bepaald lvl op hard moet doen zijn ook kut
ben vanguard 1 -> 2 gegaan maar heb geen commendationquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een Warlock maar je hebt net zoveel kans om er gewoon een titan- of hunterhelm uit te trekken, dan heb je dus eigenlijk een shard gekocht. Aan de andere kant maakt het ook weer niet zķveel uit, Motes of Light zijn verder toch bijna nergens goed voor.
Je krijgt een Vanguard Commendation als je Vanguard een level omhoog is en een Crucible Commendation als je je Crucible / Dead Orbit / New Monarchy / Future War Cult een level omhoog hebt. Zit gewoon in je levelpakketje van de postmaster.
Die bounty's gewoon op de laagste oranje moeilijkheidsgraad doen dan.
Geldt alleen vanaf rank 3. Dus bij elke rank hoger dan 3 krijg je er 1. Ik weet alleen niet zeker of je ook eentje krijgt op rank 3 zelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ben vanguard 1 -> 2 gegaan maar heb geen commendation
quote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Reintji het volgende:
aaaahhJeuj, thx Wiebeldak en Charmed_Angel (en de niet fokkers) VoG in de pocket. Was echt een potje gaar inmiddels, maar uiteindelijk toch vlot down dat glitterkonijn toen het kwartje viel. Haha
Denk dat ChatterWhite ook de enige passende beloning was voor mijn run deze keer haha
Ik was ook niet al te best meer bezig tijdens het einde hoor. Had ook de zaterdag gewerkt en was behoorlijke moe aan het worden. Bij die 2e raid viel ik bijna in slaap terwijl ik een zak chips aan het leeg eten was dus ik heb hem maar uitgezetquote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Reintji het volgende:
aaaahhJeuj, thx Wiebeldak en Charmed_Angel (en de niet fokkers) VoG in de pocket. Was echt een potje gaar inmiddels, maar uiteindelijk toch vlot down dat glitterkonijn toen het kwartje viel. Haha
Denk dat ChatterWhite ook de enige passende beloning was voor mijn run deze keer haha
ja je was opeens wegquote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik was ook niet al te best meer bezig tijdens het einde hoor. Had ook de zaterdag gewerkt en was behoorlijke moe aan het worden. Bij die 2e raid viel ik bijna in slaap terwijl ik een zak chips aan het leeg eten was dus ik heb hem maar uitgezet
hoe doe je dat? Ben er steeds mee aan het schieten sinds ik hem heb, maar gebeurd niksquote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb die Husk of the Pit nu naar een legendary Eilodon Ally geupgrade maar het is nog steeds een kutding.
Dit is echt wel heel lekker ja! Ik ga iets vaker Crotas end runnen nu. Wil heel graag die Raid Rocket launcher, dus die zal ik nooit krijgen.. :-Dquote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een geweldige loot-week was dit zeg..
- Black hammer
- Crota's fusion rifle & Shotgun.
- Hard light & Monte carlo, exotic
- Exotic boots voor titan
- Crota's raid gear: Chest piece voor hunter, gloves & boots voor warlock.
Echt niet normaal. Vorige week kreeg ik faithbringer en crota's machine gun. Tevens alle 3 de characters nu op level 31. Ik hoef alleen nog de gloves of de helmet voor mijn hunter om level 32 te worden (wel nog shard verzamelen natuurlijk). Dit geldt ook voor mijn warlock, alleen nog de chest piece of helmet.
Ik doe graag neequote:Op maandag 22 december 2014 09:56 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dit is echt wel heel lekker ja! Ik ga iets vaker Crotas end runnen nu. Wil heel graag die Raid Rocket launcher, dus die zal ik nooit krijgen.. :-D
Ja, mocht je vastzitten bij de crota's end, bijna alles kan je glitchen haha.quote:Op maandag 22 december 2014 09:56 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dit is echt wel heel lekker ja! Ik ga iets vaker Crotas end runnen nu. Wil heel graag die Raid Rocket launcher, dus die zal ik nooit krijgen.. :-D
De Husk Of The Pit levelt trouwens alleen maar door Hive-kills, niet door andere kills (en ook niet door bounties)quote:Op zondag 21 december 2014 21:46 schreef Appelknaller het volgende:
Je kan Husk of the pit als je het geleveld hebt upgraden met een embalming orb ofzo en dan wordt het dus Eilodon Ally. En als je die levelt en upgrade met een ander item schijnt het Necrochasm te worden.
Gewoon The Dark Beyond-missie op de maan doen, tot aan het 'We've woken the Hive'. Alle thralls afschieten en je door de knight laten doden en opnieuw, dan ben je in 30 minuten klaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
De Husk Of The Pit levelt trouwens alleen maar door Hive-kills, niet door andere kills (en ook niet door bounties)
Haha die missie doe ik echt zo vaak. Nooit de knight afmaken, zodat je hem telkens opnieuw kan doen. Veel bounties van Eris zijn echt makkelijk te clearen door middel van die missie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon The Dark Beyond-missie op de maan doen, tot aan het 'We've woken the Hive'. Alle thralls afschieten en je door de knight laten doden en opnieuw, dan ben je in 30 minuten klaar.
Er is ook een manier om die Blades of Crota bounty nu nog sneller te doen. Gewoon Fist of Crota opstarten, die blade doodmaken, doorrennen naar het darknessgedeelte in The Grotto's en je dan af laten maken door Sardon. Dan bij het spawnen terugrennen naar het halletje tussen Omnigul en de Blade en de Blade spawnt weer.quote:Op maandag 22 december 2014 16:36 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Haha die missie doe ik echt zo vaak. Nooit de knight afmaken, zodat je hem telkens opnieuw kan doen. Veel bounties van Eris zijn echt makkelijk te clearen door middel van die missie.
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 17:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is ook een manier om die Blades of Crota bounty nu nog sneller te doen. Gewoon Fist of Crota opstarten, die blade doodmaken, doorrennen naar het darknessgedeelte in The Grotto's en je dan af laten maken door Sardon. Dan bij het spawnen terugrennen naar het halletje tussen Omnigul en de Blade en de Blade spawnt weer.
Hoef je die missie niet steeds opnieuw op te starten vanuit orbit.
Vertel mij eens hoe je Crota "pakt", want ik kom iedere keer rare gasten tegen en wij krijgen hem gewoon niet doodquote:Op maandag 22 december 2014 00:29 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een geweldige loot-week was dit zeg..
- Black hammer
- Crota's fusion rifle & Shotgun.
- Hard light & Monte carlo, exotic
- Exotic boots voor titan
- Crota's raid gear: Chest piece voor hunter, gloves & boots voor warlock.
Echt niet normaal. Vorige week kreeg ik faithbringer en crota's machine gun. Tevens alle 3 de characters nu op level 31. Ik hoef alleen nog de gloves of de helmet voor mijn hunter om level 32 te worden (wel nog shard verzamelen natuurlijk). Dit geldt ook voor mijn warlock, alleen nog de chest piece of helmet.
Ken je de infinite kneeling glitch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je Crota "pakt", want ik kom iedere keer rare gasten tegen en wij krijgen hem gewoon niet dood
Gastquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ken je de infinite kneeling glitch?
The Nexus - Voidquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op me werk, iemand die weet wat de nightfall is deze week?
Vanavond Daily, Nightfall, Weekly?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef wiebel535 het volgende:
vannacht met mn titan t eerste gedeelte (lampen) van crota's end solo gedaan. Is goed te doen. kreeg alleen maar van die energy en shard dingen. Net na de reset direct weer geprobeerd.... in tien minuten klaar, en wanten gekregen
![]()
. gedeelte erna wil nog niet lukken
. Ik kom de brug net niet over met het zwaard. ff oefenen Nog.
Toffe filmpjes heb je online gezet, heb die eerste met de lampen gekeken. Ik wist niet dat je jezelf kon lanceren als zo'n lamp ontploft, ga ik straks ook eens proberen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef wiebel535 het volgende:
vannacht met mn titan t eerste gedeelte (lampen) van crota's end solo gedaan. Is goed te doen. kreeg alleen maar van die energy en shard dingen. Net na de reset direct weer geprobeerd.... in tien minuten klaar, en wanten gekregen
![]()
. gedeelte erna wil nog niet lukken
. Ik kom de brug net niet over met het zwaard. ff oefenen Nog.
Ik zou best wel willen alleen je hebt niks aan mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
iemand zin om vanavond VoG te doen?
Ps4
idd, had Ik Op YouTube gezien. tis wel ff oefenen hoor en als het dan lukt de goede weg vinden. Ben vannacht wel een hele poos bezig geweest. zal zo filmpje wel ff posten waar ik het van heb.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:58 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Toffe filmpjes heb je online gezet, heb die eerste met de lampen gekeken. Ik wist niet dat je jezelf kon lanceren als zo'n lamp ontploft, ga ik straks ook eens proberen.
waarschijnlijk ben ik er niet vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond zou ik niet online zijn, ben er toch
Ben ik zeker voor in. Hoop 8 uur te halen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vanavond Daily, Nightfall, Weekly?
Was me gelukt met de hunter om tot het eind te komen, maar toen sleepte ik inmiddels zo veel vijanden achter me aan dat ik alsnog werd afgemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
idd, had Ik Op YouTube gezien. tis wel ff oefenen hoor en als het dan lukt de goede weg vinden. Ben vannacht wel een hele poos bezig geweest. zal zo filmpje wel ff posten waar ik het van heb.
Haha controllers met Destiny blijven goed heel. De laatste keer dat ik een controller gooide was met een online potje Forzaquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:20 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Was me gelukt met de hunter om tot het eind te komen, maar toen sleepte ik inmiddels zo veel vijanden achter me aan dat ik alsnog werd afgemaakt.Jij komt op het eind helemaal van de zijkant aangelopen, dat werkt een stuk beter zo te zien. Met de titan ga ik het niet eens proberen, dat kost me minstens een controller voordat het gelukt is.
Oh, bij mij brengt iedere game op een bepaald punt het slechtste in me naar boven. Vooral online, als je doorkrijgt dat je door kids van 12 jaar word afgeknald, van de mat gespeeld word met Fifa of wat dan ook. Eerlijk waar...er staan tandafdrukken in een van m'n 360 controllers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha controllers met Destiny blijven goed heel. De laatste keer dat ik een controller gooide was met een online potje ForzaAlweer zeker een jaar geleden.
Gisteren op de valreep nog een exotic shotgun uit de lager lvl weekly heroic gehaald met de warlock en een legendary scoutrifle nog geen 5 minuten laterquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oh, bij mij brengt iedere game op een bepaald punt het slechtste in me naar boven. Vooral online, als je doorkrijgt dat je door kids van 12 jaar word afgeknald, van de mat gespeeld word met Fifa of wat dan ook. Eerlijk waar...er staan tandafdrukken in een van m'n 360 controllers.
Heb inmiddels de nightfall met m'n warlock gedaan. Kreeg maar liefst 10 shards, dat is toch maar mooi drie meer dan vorige week! *zucht*
Vanaf 27 kan je hem doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk Nightfall doen?
Ben nou Lv 26 maar lukt nog steeds niet
oke bijna dusquote:
een irritante stem kan niemand wat aan doen natuurlijk.... Dat smakken kan ik me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en ik had meneer jojo gemute omdat ik gek van dat smakken werd. Ik heb daar een hekel aan. Ga ergens anders eten of zet jezelf ff op mute. Doe ik ook altijd. Leek wel een gehaktmolen.
Plus hij heeft een irritante stem.
Oh en wat is dat toch met die energy bij mij. Ik wi; shards.....
Energy kopen?
[ afbeelding ]
Toch ging het wel weer prima, nightfallquote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en ik had meneer jojo gemute omdat ik gek van dat smakken werd. Ik heb daar een hekel aan. Ga ergens anders eten of zet jezelf ff op mute. Doe ik ook altijd. Leek wel een gehaktmolen.
Energy kopen?
[ afbeelding ]
Haha...kwamen genoeg thralls voorbij in die laatste strike, toch? Die exploding thralls moet je in een lower level missie op de maan doen, anders heb je er gelijk vijf exploding guardians bij.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Toch ging het wel weer prima, nightfallna de weekly met jojojojo en de mollenman nog even die pot van xur gevuld met 25 Thrall dingetjes (die heksen strike) . Nu moet ik 5 ontploffende melee'n. Booh
Als ik tegen de vanguard mark cap van 200 aanzit, koop ik legendary weapons of armor in de toren. Als je die levelt zonder de upgrades te kopen en materials te gebruiken, krijg je nu geloof ik 5/6 shards of energy als je die dismantled. Zo kun je het weer aardig gelijk trekken, zit nu op 49 shards/50 energy. Probleem is dan natuurlijk wel weer dat ik niet genoeg materials en glimmer heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Energy kopen?
200?? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Als ik tegen de vanguard mark cap van 200 aanzit
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:58 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
200?? Heb ik iets gemist?
Killerjojo zit niet op fokquote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Energy kopen?
[ afbeelding ]
Oh zo op die manier. Jammer, ik dacht al dat ze de wekelijkse cap hadden verdubbeldquote:Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.
Hoe bedoel je? Krijg je de overige gespaarde over het limiet volgende week dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.
Nee, dus zoals eerder werd geopperd, met je marks gear/wapens kopen en evt dismantelen. Heb je iig de shards/energy er van.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Krijg je de overige gespaarde over het limiet volgende week dan?
Je stembanden laten verwijderen?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
een irritante stem kan niemand wat aan doen natuurlijk.... Dat smakken kan ik me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt.
Ik heb shards genoeg tegenwoordig. oh, en energy ook :p
ik denk dat wij ook nog wel even online komenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond ben ik er trouwens.....laat, en weet niet in wat voor staat![]()
Ben pas rond 11 a 12 uur thuis.
Haha, wat ben je toch subtiel.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je stembanden laten verwijderen?
Ok kan wat worden danquote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat wij ook nog wel even online komen
Overigens weet ik nog niet in wat voor staat ook
Moet ook zeggen dat als ik stoned ben, ik veel sneller geirriteerd raak aan bepaalde geluiden omdat mijn gehoor het dan 5x beter doet dan normaal heb ik altijd het idee.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch subtiel.
En dan kan je deze week weer sparen? Dus als ik 100 hebt bereikt en ik koop een arm voor 75 dan kan ik weer 75 sparen?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, dus zoals eerder werd geopperd, met je marks gear/wapens kopen en evt dismantelen. Heb je iig de shards/energy er van.
Jep. tot max 200 dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En dan kan je deze week weer sparen? Dus als ik 100 hebt bereikt en ik koop een arm voor 75 dan kan ik weer 75 sparen?
Ik ga mij eerst goed volgieten en eten, daarna naar huis en kijken wie er nog online zijn,quote:Op woensdag 24 december 2014 14:35 schreef Reintji het volgende:
Ik gewoon helder, dus wellicht even de VOG weer binnen tikken
Klinkt mij als strikes in de orenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ga mij eerst goed volgieten en eten, daarna naar huis en kijken wie er nog online zijn,
Oké mooi maakt het enigszins leuker.quote:
nee niet dronken, maar ik ga wel pittenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok kan wat worden dan
[..]
Moet ook zeggen dat als ik stoned ben, ik veel sneller geirriteerd raak aan bepaalde geluiden omdat mijn gehoor het dan 5x beter doet dan normaal heb ik altijd het idee.![]()
En ik heb nog altijd het idee dat die jojo 16 is. Niet alleen qua stem (Baard in de keel stem) maar ook met wat ie zegt.
VoG hard binnen gekopt?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb gisteren heerlijke lood binnen geharkt.
De legendary sparrow XV0 Timebreaker
En de Vex Mythoclast
Voor het eerst ja en meteen die Mythoclast. Iemand anders ook en anderen die hem al weet ik veel hoe vaak hebben gedaan nog steeds niet. Die waren ook pisst aan het eindequote:
Ja want je kan niet gerevived worden.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef Reintji het volgende:
Was het veel moeilijker als 31er dan wat we vorige week hebben gedaan?
Ai. Per sectie?quote:Op donderdag 25 december 2014 15:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja want je kan niet gerevived worden.
Spelen genoeg mensen maar is saai als je niemand hebt om mee te spelen.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit nou net zo goed als men dacht toen het uitkwam? Of spelen er al nauwelijks mensen meer.
xbox one? Dan kun je altijd meespelen. gt wiebel535. Was de jouwe?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Is dit nou net zo goed als men dacht toen het uitkwam? Of spelen er al nauwelijks mensen meer.
Straks online? Ik ben er rond 9 uur.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:06 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
xbox one? Dan kun je altijd meespelen. gt wiebel535. Was de jouwe?
Merk het nu ook ja. Alles ligt plat.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef wiebel535 het volgende:
ik wil nu online. Maar die vieze vuile gore achterlijke schijt mongolen van lizzard? moeten het weer verzieken. Ik kan niet online komen. Heel xbl ligt eruit. Bij mij iig. psn ook las ik net. schijtvolk, ophangen dat tuig.
Niemand kan online komen, zal dus wel weer zo'n DDOS aanval zijn. Wel gaar dat zowel Xbox als PSN zich daar blijkbaar nog steeds niet kunnen tegen wapenen. Ik weet er verder ook niet veel van, maar lees dat dit al een week geleden is aangekondigd.quote:Op donderdag 25 december 2014 20:52 schreef wiebel535 het volgende:
ik wil nu online. Maar die vieze vuile gore achterlijke schijt mongolen van lizzard? moeten het weer verzieken. Ik kan niet online komen. Heel xbl ligt eruit. Bij mij iig. psn ook las ik net. schijtvolk, ophangen dat tuig.
Haha je hebt gelijk ook. Ben maar naar bed gegaan. vanochtend weer vroeg werken. die drinking game had Ik al lichtelijk gedaanquote:Op donderdag 25 december 2014 21:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Niemand kan online komen, zal dus wel weer zo'n DDOS aanval zijn. Wel gaar dat zowel Xbox als PSN zich daar blijkbaar nog steeds niet kunnen tegen wapenen. Ik weet er verder ook niet veel van, maar lees dat dit al een week geleden is aangekondigd.![]()
Maar relax man, het is kerst...neem nog een biertje of een ander drankje en probeer het straks nog een keer. Of nog beter: maak er een drinking game van. Bij elke mislukte inlogpoging moet je een shotje nemen of een glas bier in een keer leegdrinken. Heb je er tenminste nog plezier van.
je kunt er ook zoveel aan doen als bedrijfquote:Op donderdag 25 december 2014 21:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Niemand kan online komen, zal dus wel weer zo'n DDOS aanval zijn. Wel gaar dat zowel Xbox als PSN zich daar blijkbaar nog steeds niet kunnen tegen wapenen. Ik weet er verder ook niet veel van, maar lees dat dit al een week geleden is aangekondigd.![]()
Er is genoeg aan te doen, er zijn zelfs complete firewall oplossingen voor en die bestaan aan járen! (Juniper networks bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt er ook zoveel aan doen als bedrijfhet probleem ligt bij die kutkinderen die denken dat ze goed zijn. Enige dat je volgens mij kan doen is je firewall weer oppoetsen en kijken of de instellingen werken. Overigens is het nu maintenance, dus ze zijn iig bezig een oplossing te zoeken.
Ook een fijne feestdagen voor de systeembeheerders.... Lekker overwerken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt er ook zoveel aan doen als bedrijfhet probleem ligt bij die kutkinderen die denken dat ze goed zijn. Enige dat je volgens mij kan doen is je firewall weer oppoetsen en kijken of de instellingen werken. Overigens is het nu maintenance, dus ze zijn iig bezig een oplossing te zoeken.
Heb je op de gameboy gespeeld?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:57 schreef KapiteinKoala het volgende:
Gisteren de Dragon's Breath exotic rocket launcher gekregen in de Crucible.
die kun je nu ook meteen bij xur inleveren voor een beterequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:52 schreef wiebel535 het volgende:
suros regime is wel aardig geloof ik of niet? ging met 27 warlock ff snel 1e kissie in crota's end pakken. en daar wast ie![]()
![]()
dit is de beterequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
die kun je nu ook meteen bij xur inleveren voor een betere
Je was afgelopen week nog in jubelstemmingquote:Op donderdag 25 december 2014 00:34 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zeuuuuu, word ik me potje genaaid door bungieee..
2 full crota's run's zonder glitching gedoe. Krijg ik alleen maar energies & shards bij beiden run's. Iedereen om me heen kreeg van alles. Zelfs @endboss Crota werd ik rewarderd met shards..
Ik ga nu een potje janken in bed denk ik...de hele nacht..
Ja. Mooi kak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef wiebel535 het volgende:
schijt hackertjes Nog steeds bezig. vieze vuile klaplopers.
Dan maar slapen. t was zo gezellig. ... raid ging super. Tot die kut pubertjes dwars gingen liggen
Erg triest ja. Ik kon met geen mogelijkheid meer inloggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef wiebel535 het volgende:
schijt hackertjes Nog steeds bezig. vieze vuile klaplopers.
Dan maar slapen. t was zo gezellig. ... raid ging super. Tot die kut pubertjes dwars gingen liggen
Hier nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Xbox live ligt er godverdekk weer uit.
Kan wel online maar zie geen mensen online en kan geen spellen starten.quote:
Heb ik ook weer last van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Godverdomme, word er weer uitgegooid steeds... Kan geen verbinding maken met Xbox live
Weer gehackt ofzo?
atheon epiloque is best wel nice. moet je m niet per ongeluk discarden diep in de nacht wanneer je eigenlijk te moe bentquote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Reintji het volgende:
Leg it! Whoop, Atheon's Epiloque dus.
Met wiebeldak een paar keer de nightfall geprobeerd met die engelse dude, maar iedereen was een beetje op geloof ik. Toen knalde live er weer uit en was ik er ook wel klaar mee.
Hee, het kan altijd erger natuurlijk. Ik kreeg een fucking shader toen we eindelijk Crota hadden verslagen. En m'n emblems zaten vol, dus die je na de raid krijgt heb ik ook niet gekregen. En ben nog steeds aan het wachten tot m'n achievement(s) unlocken. Nee, was een productieve dag gisteren.quote:Op zondag 28 december 2014 12:07 schreef Reintji het volgende:
Tenminste nog shards. Die engelse gast die met ons meespeelde heeft volgens mij alleen maar energy gekregen bij elke kist en na atheon kreeg ie chatterwhite
Hoewel, had ik ook na de eeste keer___!
Ik heb alleen maar shards gehad van het begin tot het einde maar daar deed ik het voor. Heb er nu 29 volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 10:39 schreef Reintji het volgende:
Leg it! Whoop, Atheon's Epiloque dus.
Met wiebeldak een paar keer de nightfall geprobeerd met die engelse dude, maar iedereen was een beetje op geloof ik. Toen knalde live er weer uit en was ik er ook wel klaar mee.
moeten er normaal gesproken wel staan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Hee, het kan altijd erger natuurlijk. Ik kreeg een fucking shader toen we eindelijk Crota hadden verslagen. En m'n emblems zaten vol, dus die je na de raid krijgt heb ik ook niet gekregen. En ben nog steeds aan het wachten tot m'n achievement(s) unlocken. Nee, was een productieve dag gisteren.![]()
Blijkbaar heb ik, toen ik al helemaal van de kaart was, nog een keer op het eind gejoined met m'n warlock. Wilde net even wat kistjes ophalen in het eerste stuk maar nu begin ik al bij Crota. Als ik de raid in m'n eentje herstart, staan de kistjes er in het eerste gedeelte dan nog?
Ik zal wel ff online zijn maar ga alleen want bounties doen. Begin goed ziek te worden..... Beetje jammer. De eerste keer dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
14 Shards, een nieuw schip en schoentjes.
Schip is wel leuk, maar ja je kan er niks mee
Ik wil crota doen! Wie wil er vanavond een poging wagen? Of straks?
Welk schip? Bane of the Dark Gods?quote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
14 Shards, een nieuw schip en schoentjes.
Schip is wel leuk, maar ja je kan er niks mee
Ik wil crota doen! Wie wil er vanavond een poging wagen? Of straks?
Nee Glass Minuetquote:Op zondag 28 december 2014 15:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welk schip? Bane of the Dark Gods?
Die is nice.
Hele stukken lijkt het wel alsof het bedoeld is om de raid ook in je eentje te kunnen doen: lanceren bij de tweede lamp, op een rots gaan staan bij de laatste lamp zodat je alleen die grote dikke hoeft af te knallen. Met het zwaard over de nog niet gevormde brug slashen...en zo zijn er nog wel een paar stukjes. Maar zeker respect hoor, ik heb vooral het geduld niet om het onder de knie te krijgen. Ik wacht in spanning op het filmpje waarin je Crota himself in je eentje afmaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef wiebel535 het volgende:
hoppaaaaaa gedeelte met shriekers? en de 2e kist ook gehaald![]()
![]()
ik heb t idee dat t solo makkelijker is dan met 6 man.
U vraagt wij draaien..quote:Op zondag 28 december 2014 19:50 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Hele stukken lijkt het wel alsof het bedoeld is om de raid ook in je eentje te kunnen doen: lanceren bij de tweede lamp, op een rots gaan staan bij de laatste lamp zodat je alleen die grote dikke hoeft af te knallen. Met het zwaard over de nog niet gevormde brug slashen...en zo zijn er nog wel een paar stukjes. Maar zeker respect hoor, ik heb vooral het geduld niet om het onder de knie te krijgen. Ik wacht in spanning op het filmpje waarin je Crota himself in je eentje afmaakt.
Maar dat ben jij niet.quote:
Daar ging het toch ook niet om? het ging erover dat de raid bijna helemaal solo gedaan kan wordenquote:
voor mij hoeven ze dat er niet perse uit te patchen!quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook niet om? het ging erover dat de raid bijna helemaal solo gedaan kan worden
Oh zo, ja true. Verkeerd gelezen, sorry.quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook niet om? het ging erover dat de raid bijna helemaal solo gedaan kan worden
Bungie app of Bungie.netquote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Jiang153 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel je van een bepaald aantal kills heb?
Waar op .net?quote:
http://www.bungie.net/en/(...)rucible§ion=nonequote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waar op .net?
Wil namelijk zien hoeveel salvage captures ik heb voor de trophy.
Ja hoeft al niet meer heb de trophy al. Ga denk ik deze game platinum halen en dan verkopen want SP gamequote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/(...)rucible§ion=none
Dit is alles dat ik kan vinden van Crucible stats(van mijn char)
ik ga het zeker proberenquote:Op zondag 28 december 2014 19:50 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Hele stukken lijkt het wel alsof het bedoeld is om de raid ook in je eentje te kunnen doen: lanceren bij de tweede lamp, op een rots gaan staan bij de laatste lamp zodat je alleen die grote dikke hoeft af te knallen. Met het zwaard over de nog niet gevormde brug slashen...en zo zijn er nog wel een paar stukjes. Maar zeker respect hoor, ik heb vooral het geduld niet om het onder de knie te krijgen. Ik wacht in spanning op het filmpje waarin je Crota himself in je eentje afmaakt.
Hopen voor je dat het meeste niet gepatched wordt aanstaande dinsdag.quote:Op maandag 29 december 2014 05:35 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ik ga het zeker proberenmaar deze (destiny) week niet meer waarschijnlijk. tis wel lastig om er achter te komen wat de beste manier is, maar dan is het een kwestie van herhalen
. en lang leve YouTube.
Nog geprobeerd?quote:
Nee, die Eris bounty gedaan, hoef alleen urzok nog. Met wiebel535, Odi en Wepps nog VoG Hard gedaan. Zijn tot de templar gekomen maar toen klapte ik uit de party. later helemaal uit de gamequote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nog geprobeerd?
Ik ben zo ziek als een hond dus dat zat er voor mij echt niet in. Heb gisteren nog wel ff gespeeld maar kon amper goed uit mijn ogen kijken.
En wat zei Wepps nadat je de party uitging.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, die Eris bounty gedaan, hoef alleen urzok nog. Met wiebel535, Odi en Wepps nog VoG Hard gedaan. Zijn tot de templar gekomen maar toen klapte ik uit de party. later helemaal uit de game
Die spirit bloom krijg iedereen altijd na de Templar. En shards is ook vrij normaal al krijg ik die de laatste tijd erg veel met de raid. Voorheen erg veel wapens.quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef curtazimo het volgende:
Ik deed gister ook de VoG, krijg ik uit 1 van de kistjes wel 2 spirit blooms en voor de rest alleen maar shards... damn...
ik kreeg net raid wanten voor mn 27 warlock aan het eind van het lampen gedeelte. beetje jammer dat ik net exotische wanten gekocht had bij xur.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Net een legendary beflapje gekregen voor de Titan uit het eerste kistje van de crota raid.
Ik doe Eva Levante gewoon zonder protectie, exo's zijn immuun voor soa's.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Net een legendary beflapje gekregen voor de Titan uit het eerste kistje van de crota raid.
Omnigul met solar. Net met m'n warlock gedaan, is goed te doen als je het rustig aan doet op het eind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef Visserij het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Weekly is? Zit nog even op t werk. Gaat altijd veel tijd in zitten.
Gisteren 2x Crota gefinished, 1x shards en 1x shards en swordbreaker. Op een of andere manier krijg ik altijd pas de wapens die ik graag wil, net voordat ik Destiny wil opgeven...
Gimme that Black Hammer!
Solar... Ik denk dat 70% van mijn wapens solar zijn. Dat wordt makkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:04 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Omnigul met solar. Net met m'n warlock gedaan, is goed te doen als je het rustig aan doet op het eind.
Black Hammer staat bovenaan mijn lijstje. Als je dat ding hebt kun je zowat iedere eindbaas solo doen.
Irritant is wel dat captains, vandals en knights arc shield hebben. Eerst moet iemand anders dus steeds het schild eraf knallen met Murmur of zo, en dan kun jij ze afmaken met Icebreaker/Gjallarhorn/etc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Solar... Ik denk dat 70% van mijn wapens solar zijn. Dat wordt makkelijk.
Met de Titan kan ik 2 arc granaten gooien en met de hunter 1 waarbij het schild er meestal in 1 keer af is. Warlock is helaas nog altijd niet een hoog genoeg lvl.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Irritant is wel dat captains, vandals en knights arc shield hebben. Eerst moet iemand anders dus steeds het schild eraf knallen met Murmur of zo, en dan kun jij ze afmaken met Icebreaker/Gjallarhorn/etc.
Oh, dan ben ik alle vorige keren verwend geweest. Dit was de 1e x dat ik spirit bloom kreegquote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die spirit bloom krijg iedereen altijd na de Templar. En shards is ook vrij normaal al krijg ik die de laatste tijd erg veel met de raid. Voorheen erg veel wapens.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Reintji het volgende:
Vergeet dat laatste, wat daarna komt is nog drukker
En het meest vervelende in die chaos is dat er op een gegeven moment 10 urzoks rond lopen omdat je het verschil niet meer ziet tussen hem en een gewone knight.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Reintji het volgende:
Beng, pieuw! Urzok the dooie hive. Massaal gevecht opeens op skywatch, niet normaal. Gelukkig in een keer gehaald, witches, servitors, majors. Pfff
Is Urzok niet ietsje groter? En agressiever naar de spelers toe?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En het meest vervelende in die chaos is dat er op een gegeven moment 10 urzoks rond lopen omdat je het verschil niet meer ziet tussen hem en een gewone knight.
Speel nu weer ff met de hunter. Zal straks de titan weer pakken, en volgens mij moest ik die void kills ook nog maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Is Urzok niet ietsje groter? En agressiever naar de spelers toe?
Gewoon ALLES kapot! BAM!
Heb je ritual of sacrifice al gedaan?
Ik ook, zullen we samen gaan zoeken?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg een exotic primary hand Cannon. En een legendary fusion burn
Ik wil zo graag een legendary fusion void hebben
doe wel mee met nightfall als je mensjes zoektquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef Reintji het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peeps. Denk vanavond wel ff online. Nightfall etc staan nog op de verlanglijst deze week
Bij mij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef Reintji het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peeps. Denk vanavond wel ff online. Nightfall etc staan nog op de verlanglijst deze week
Jij ook en iedereen uiteraard!quote:
Welkom! Speel je op PS4 / Xbone?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:56 schreef Leonos het volgende:
Gister begonnen met Destiny
Nu lvl 8, tof spelletje
Die shit blijft saaiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:50 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin om dit weekend de nieuwe QL te doen? Gister de eerste missie gedaan maar solo was hij zo tergend saai... en matchmaking zit er niet in geloof ik ?
moet het toch een keer gezien hebben.quote:
jimboquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:50 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin om dit weekend de nieuwe QL te doen? Gister de eerste missie gedaan maar solo was hij zo tergend saai... en matchmaking zit er niet in geloof ik ?
Af en toe een beetjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet het toch een keer gezien hebben.
speel je zelf nog, ouwe boef ?
hoi mopquote:
Die krijg je vaak random. En vanaf lvl 20 ontvang je er iedere keer 1 als je weer xp rank omhoog bent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ben ook maar eens Destiny gaan spelen, ben best tevreden moet ik zeggen. Heeft iemand een idee hoe ik snel een Mote of Light kan krijgen? Ik heb er nu pas 9, na een week of 2 :p
Ahh, zo. Ik wou graag een mooie cloak voor m'n Hunter kopen, maar voor 25 Mote of Lights vind ik dat wel een beetje veelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die krijg je vaak random. En vanaf lvl 20 ontvang je er iedere keer 1 als je weer xp rank omhoog bent.
Dan kun je ze beter bewaren en er een keer iets moois van halen bij Xur. Die cloaks krijg je ook vanzelf wel een keer random uit een pakje oid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ahh, zo. Ik wou graag een mooie cloak voor m'n Hunter kopen, maar voor 25 Mote of Lights vind ik dat wel een beetje veel
Ja inderdaad, dat lijkt me ook een beter idee nu je het zegt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter bewaren en er een keer iets moois van halen bij Xur. Die cloaks krijg je ook vanzelf wel een keer random uit een pakje oid.
Ik heb er volgens mij nu al ruim over de 100. In het begin gaat alles wat langzaam maar op een gegeven moment heb je van alles gewoon erg veel.
Als je nu iets blauw vindt met een hoger wit getal kan je je vorige gewoon wegpleuren ja. Straks bij legendary (paars) en exotics (geel) moet je dat bewaren, dan kun je afwisselen voor verschillende speelstijlen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef Leonos het volgende:
Mijn eerste baas net op eerder gedownt met z'n 3en
Damn, dat was cool.
Maar hoe verkoop ik ouwe items? Of moet ik die gewoon weggooien?
En wat kan je met die plantjes enzo ?
Welke level ben je nu?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zal adden. Zit nou echt triest dus alleen maar tiger strikes te doen, maar dat heeft ook geen zin meer als je de wekelijkse 100 marks hebt gehaald
Val gewoon soms in slaap omdat het saai is en ik geen zin om een andere game te pakken
Je moet zorgen dat je je Vanguard zo snel mogelijk naar rank 3 levelt. Dan kun je legendary armor / wapens kopen met je marks en daarmee vlieg je zo naar 30+.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik doe ook altijd Strikes voor nieuw armour, alleen kom ik niet verder dan Rare armour/wapens. Ik kom dus niet verder dan lvl 24
Ben 27 nu en Vanguard is rank 3.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welke level ben je nu?
[..]
Je moet zorgen dat je je Vanguard zo snel mogelijk naar rank 3 levelt. Dan kun je legendary armor / wapens kopen met je marks en daarmee vlieg je zo naar 30+.
Waarom koop je geen armor bij de Vanguard dan? Gloves en boots kunnen zonder commendation. Nightfall en Weekly, doe je die? Anders kunnen we die wel een keer doen. Meteen betere kansen op rewards dan in normale strikes.quote:
Ben Hunter. Heb alleen gloves gekocht van Cayde en helm met de commendation. Body en schoenen heb ik uit een engram, maar zijn slechter als dat je ze koopt van Cayde, dus dat ga ik nog doen. Heb wel de Thorn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom koop je geen armor bij Ikora Rey dan? Gloves en boots kunnen zonder commendation. Nightfall en Weekly, doe je die? Anders kunnen we die wel een keer doen. Meteen betere kansen op rewards dan in normale strikes.
Oh ja. Oke voeg me maar toe, doen we volgende week gewoon Nightfall en Weekly en als ik ergens een gat heb de raid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben Hunter. Heb alleen gloves gekocht van Cayde en helm met de commendation. Body en schoenen heb ik uit een engram, maar zijn slechter als dat je ze koopt van Cayde, dus dat ga ik nog doen. Heb wel de Thorn.
Nightfall en Weekly nog nooit gedaan omdat ik niemand kan vinden en of het is DLC zoals deze week
Thnx, dat ga ik direct proberen morgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Welke level ben je nu?
[..]
Je moet zorgen dat je je Vanguard zo snel mogelijk naar rank 3 levelt. Dan kun je legendary armor / wapens kopen met je marks en daarmee vlieg je zo naar 30+.
Playstation of Xbox?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Thnx, dat ga ik direct proberen morgen.![]()
Haha, ik ook! Ben r nu pas 2 tegengekomen met lvl32. Een daarvan had Crota in 4x slaan verslagen...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Crota vanavond? Wie O wie?
Geen zin in VoG, wil wel een keer level 32 worden
Ik ben gisteren lang bezig geweest met verschillende stukken Crotas end en heb wel Crota verslagen maar het is vies veel moeilijker dan ik dacht. En dan waren wij hem nog aan het cheesen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Crota vanavond? Wie O wie?
Geen zin in VoG, wil wel een keer level 32 worden
Is ook ziek OP in PvP.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:00 schreef Wiebeldak het volgende:
De loot was matig. Een fusion rifle The light of the Abyss en een Cryptographic shader.
Die fusion rifle heeft een optie die wel handig is: Hive disrupter, extra damage tegen hive majors.
kreeg de tip met tweede licht op een steen en dan word je gelanceerd. Ja die gast heeft 3 thralls om hem heen en ik tigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lang bezig geweest met verschillende stukken Crotas end en heb wel Crota verslagen maar het is vies veel moeilijker dan ik dacht. En dan waren wij hem nog aan het cheesen.
Had ik ook maar je moet gewoon ff geluk hebben dat je die hele groep voorbij kan springen direct in het begin al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg de tip met tweede licht op een steen en dan word je gelanceerd. Ja die gast heeft 3 thralls om hem heen en ik tig![]()
Zal er echt verschil wezen met die klote ps4?
crota bijna gehaald met glitch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Had ik ook maar je moet gewoon ff geluk hebben dat je die hele groep voorbij kan springen direct in het begin al.
Ik ben straks ook nog online, ben nu nog ff een film aan het kijken. Duurt nog een minuut of 45. The Equalizer , opzich wel een vette film ook.
In het eerste stuk Max ik altijd agility en een +2 agility wapen in de pootjes. Dan lukt het. Op die steen moet je goed in de vorm vormige uitsparing kruipen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
crota bijna gehaald met glitch.
Daarna VoG
En? Was echt te brak haha oeps.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
crota bijna gehaald met glitch.
Daarna VoG
VoG in 1,5 uur gedaan, we hadden een sufferd erbij die niet op de Oracles schoot. Dat was best irritant.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
En? Was echt te brak haha oeps.
Net even bij Xur langs geweest, lang leve de nightfall, want ik kon een drakenpuf kopen, een starfire protocol voor mn nieuwe warlock (lvl 1) en een exotic shard. Ook die ketel ingeleverd voor nieuwe armpjes op mn titan. Maar totdat ik nieuwe gear heb uit de Crota raid kan ik die niet verder krijgen dan 31,25.
Vanavond wel weer in vorm denk ik.
Netjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VoG in 1,5 uur gedaan, we hadden een sufferd erbij die niet op de Oracles schoot. Dat was best irritant.
Crota in 4 uur gedaaneerste stukken ging snel. Alleen crota was beetje lastig. Wel geglitched.
Maar zeker te doen
Voetjes gekregen en 2 wapens, machine gun uit crota en primary void uit VoG
vog hard vanavond half 8?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:22 schreef Reintji het volgende:
Nice. Misschien had ik toch maar online moeten komen haha.
het ging ook niet goedquote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah. Hard is hard hoor. Vanaaf niet online
koop nou maar een ps4 en destinyquote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ging ook niet goed
Snel gestopt
Endgame?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuke mainhand trouwens ? En waar kan je hem krijgen ?
Ik ben wel heel erg van van de auto rifles, maar zijn die op endgame ook nog boeiend ?
Al die namen zeggen me niksquote:Op maandag 5 januari 2015 10:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Endgame?
Ik heb een volledig geupgrade Docter Nope, is mij prima bevallen, heeft perfect balance en third eye perks. Ook in VoG gebruikt. Heb nu een Suros Regime, schiet ook hard en vorige week Unwilling Soul-09 gekregen, voordeel dat die de nieuwe base stats heeft, dus straks over de 300 qua damage, maar mindere perks.
Je kan in de toren legendary (paarse) wapens en armor kopen. Hiervoor gebruik je crucible marks of vanguard marks. Crucible marks krijg je in PvP, Vanguard marks door bounties en andere dagelijkse dingen te doen. En zoals Reintji aangeeft, door pakjes bij de postmaster als bijvoorbeeld je Vanguard level +1 gaat. Daarnaast kunnen paarse engrams eigenlijk bijna overal droppen, alleen de kans is heel klein. Veel strikes doen werkt dan denk ik nog het beste.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al die namen zeggen me niksMaar kan je die gewoon kopen of moet je ze vinden en hopen dat de RNG je lief vind?
Ik heb +- 200uur in de game zitten nu (als het niet meer is) en ik heb in al die tijd wel één hele purp gevonden... die ook nog eens niet voor mn class was
Dus ik heb er nu nog steeds... 0...
Het stomme is, mn vanguard lvl is nog geen lvl 2quote:Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je kan in de toren legendary (paarse) wapens en armor kopen. Hiervoor gebruik je crucible marks of vanguard marks. Crucible marks krijg je in PvP, Vanguard marks door bounties en andere dagelijkse dingen te doen. En zoals Reintji aangeeft, door pakjes bij de postmaster als bijvoorbeeld je Vanguard level +1 gaat. Daarnaast kunnen paarse engrams eigenlijk bijna overal droppen, alleen de kans is heel klein. Veel strikes doen werkt dan denk ik nog het beste.
Bekend probleem, je komt altijd wel iets tekort waardoor je blijft steken. Ik heb nu geloof ik 6 vanguard commendations (tot voor kort fanatiek met drie karakters gespeeld...), maar niet genoeg Vanguard level op het laagste karakter en ook niet genoeg Vanguard marks. Om maar te zwijgen van het continue tekort aan glimmer, shards, etc.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het stomme is, mn vanguard lvl is nog geen lvl 2Dus ik heb allejezus veel van die marks, maar kan niks boeiends kopen
Heb nu ook flinkwat motes of light en strange coins gespaard. laten we hopen dan xur iets leuks heeft deze week ...
ohja vanguard commendations kom ik nog te kortquote:
De nieuwe missies van TDB zijn een stuk lastiger, zeker in je eentje. Level 31 is wel aan te raden als je die gaat doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja vanguard commendations kom ik nog te kort
hoe kom je daar enigszins aan ?
Las net op reddit dit verhaal : http://www.reddit.com/r/D(...)day_and_i_dont_care/
Vond ik ook wel mooi eigenlijkNu speelde ik al geen destiny meer eigenlijk, maar wou door de exp. pack toch eens het nieuwe gebeuren zien.
Jammer dat ik amper de 3e missie kan doen omdat mn gear faalt
Dan zou ik er nu dus 1 moeten hebben, ik ben lvl 1 (en een half(!) )quote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
De nieuwe missies van TDB zijn een stuk lastiger, zeker in je eentje. Level 31 is wel aan te raden als je die gaat doen.
Vanguard commendations krijg je door Vanguard reputation te vergaren met bounties, dailies en strikes. Als je genoeg Vanguard reputation bij elkaar hebt, gaat je Vanguard level +1 en krijg je een Vanguard commendation. Volg je het nog? :p
Waarschijnlijk ben je nog voor TDB uitbreiding van 0 naar 1 gegaan, die commendation loop je dus mis helaas. Als je straks van lvl1 naar lvl2 gaat, krijg je dus 1 Vanguard commendation en (dacht ik) een pakketje bij de postmaster met vrij grote kans op een paarse engram.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zou ik er nu dus 1 moeten hebben, ik ben lvl 1 (en een half(!) )
Dus als ik lvl 2 wordt dan kan ik 2 van die dingen inleveren met wat gold en meuk voor (uit mn hoofd) de chestpiece ?
die marks mak ik me geen zorgen omquote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je nog voor TDB uitbreiding van 0 naar 1 gegaan, die commendation loop je dus mis helaas. Als je straks van lvl1 naar lvl2 gaat, krijg je dus 1 Vanguard commendation en (dacht ik) een pakketje bij de postmaster met vrij grote kans op een paarse engram.
Als je er straks een chestpiece van wil kopen, zorg dat je alvast genoeg Vanguard Marks hebt, kun je in de inventory van je karakter checken. Geloof dat je dus in totaal 1 commendation + 75 Vangaurd marks nodig hebt.
Je hebt niet voor alle gear een commendation nodig hč. Dus je kunt iig armen en benen kopen, heb je toch twee legendaries om te levelen. Ongebruikte marks is ook zonde, kun je zelfs beter wat kopen en dan dismantlen voor shards/energy. Die kun je dan weer gebruiken om je gear te levelen. Beetje creatief boekhouden zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja vanguard commendations kom ik nog te kort
hoe kom je daar enigszins aan ?
Las net op reddit dit verhaal : http://www.reddit.com/r/D(...)day_and_i_dont_care/
Vond ik ook wel mooi eigenlijkNu speelde ik al geen destiny meer eigenlijk, maar wou door de exp. pack toch eens het nieuwe gebeuren zien.
Jammer dat ik amper de 3e missie kan doen omdat mn gear faalt
Zal vd week even kijken als ik daadwerkelijk lvl 2 ben geworden. Al mn gear heeft nu 18 light (op mn head met 20 na)quote:Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je hebt niet voor alle gear een commendation nodig hč. Dus je kunt iig armen en benen kopen, heb je toch twee legendaries om te levelen. Ongebruikte marks is ook zonde, kun je zelfs beter wat kopen en dan dismantlen voor shards/energy. Die kun je dan weer gebruiken om je gear te levelen. Beetje creatief boekhouden zeg maar.
Ik was, vooral in t begin, ook vd auto rifles, maar ben geswitched naar scout rifles of hand cannons. Vind ik n stuk prettiger qua recoil en damage. Gebruik voornamelijk de Mida Multi-Tool volledig maximized, 331 geloof ik, en the Last Word, 312 nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuke mainhand trouwens ? En waar kan je hem krijgen ?
Ik ben wel heel erg van van de auto rifles, maar zijn die op endgame ook nog boeiend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |