Oh zo op die manier. Jammer, ik dacht al dat ze de wekelijkse cap hadden verdubbeldquote:Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.
Hoe bedoel je? Krijg je de overige gespaarde over het limiet volgende week dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.
Nee, dus zoals eerder werd geopperd, met je marks gear/wapens kopen en evt dismantelen. Heb je iig de shards/energy er van.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Krijg je de overige gespaarde over het limiet volgende week dan?
Je stembanden laten verwijderen?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:25 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
een irritante stem kan niemand wat aan doen natuurlijk.... Dat smakken kan ik me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt.
Ik heb shards genoeg tegenwoordig. oh, en energy ook :p
ik denk dat wij ook nog wel even online komenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond ben ik er trouwens.....laat, en weet niet in wat voor staat![]()
Ben pas rond 11 a 12 uur thuis.
Haha, wat ben je toch subtiel.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je stembanden laten verwijderen?
Ok kan wat worden danquote:Op woensdag 24 december 2014 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat wij ook nog wel even online komen
Overigens weet ik nog niet in wat voor staat ook
Moet ook zeggen dat als ik stoned ben, ik veel sneller geirriteerd raak aan bepaalde geluiden omdat mijn gehoor het dan 5x beter doet dan normaal heb ik altijd het idee.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch subtiel.
En dan kan je deze week weer sparen? Dus als ik 100 hebt bereikt en ik koop een arm voor 75 dan kan ik weer 75 sparen?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, dus zoals eerder werd geopperd, met je marks gear/wapens kopen en evt dismantelen. Heb je iig de shards/energy er van.
Jep. tot max 200 dan.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En dan kan je deze week weer sparen? Dus als ik 100 hebt bereikt en ik koop een arm voor 75 dan kan ik weer 75 sparen?
Ik ga mij eerst goed volgieten en eten, daarna naar huis en kijken wie er nog online zijn,quote:Op woensdag 24 december 2014 14:35 schreef Reintji het volgende:
Ik gewoon helder, dus wellicht even de VOG weer binnen tikken
Klinkt mij als strikes in de orenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ga mij eerst goed volgieten en eten, daarna naar huis en kijken wie er nog online zijn,
Oké mooi maakt het enigszins leuker.quote:
nee niet dronken, maar ik ga wel pittenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ok kan wat worden dan
[..]
Moet ook zeggen dat als ik stoned ben, ik veel sneller geirriteerd raak aan bepaalde geluiden omdat mijn gehoor het dan 5x beter doet dan normaal heb ik altijd het idee.![]()
En ik heb nog altijd het idee dat die jojo 16 is. Niet alleen qua stem (Baard in de keel stem) maar ook met wat ie zegt.
VoG hard binnen gekopt?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb gisteren heerlijke lood binnen geharkt.
De legendary sparrow XV0 Timebreaker
En de Vex Mythoclast
Voor het eerst ja en meteen die Mythoclast. Iemand anders ook en anderen die hem al weet ik veel hoe vaak hebben gedaan nog steeds niet. Die waren ook pisst aan het eindequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |