Vanavond Daily, Nightfall, Weekly?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef wiebel535 het volgende:
vannacht met mn titan t eerste gedeelte (lampen) van crota's end solo gedaan. Is goed te doen. kreeg alleen maar van die energy en shard dingen. Net na de reset direct weer geprobeerd.... in tien minuten klaar, en wanten gekregen
![]()
. gedeelte erna wil nog niet lukken
. Ik kom de brug net niet over met het zwaard. ff oefenen Nog.
Toffe filmpjes heb je online gezet, heb die eerste met de lampen gekeken. Ik wist niet dat je jezelf kon lanceren als zo'n lamp ontploft, ga ik straks ook eens proberen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef wiebel535 het volgende:
vannacht met mn titan t eerste gedeelte (lampen) van crota's end solo gedaan. Is goed te doen. kreeg alleen maar van die energy en shard dingen. Net na de reset direct weer geprobeerd.... in tien minuten klaar, en wanten gekregen
![]()
. gedeelte erna wil nog niet lukken
. Ik kom de brug net niet over met het zwaard. ff oefenen Nog.
Ik zou best wel willen alleen je hebt niks aan mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
iemand zin om vanavond VoG te doen?
Ps4
idd, had Ik Op YouTube gezien. tis wel ff oefenen hoor en als het dan lukt de goede weg vinden. Ben vannacht wel een hele poos bezig geweest. zal zo filmpje wel ff posten waar ik het van heb.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:58 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Toffe filmpjes heb je online gezet, heb die eerste met de lampen gekeken. Ik wist niet dat je jezelf kon lanceren als zo'n lamp ontploft, ga ik straks ook eens proberen.
waarschijnlijk ben ik er niet vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond zou ik niet online zijn, ben er toch
Ben ik zeker voor in. Hoop 8 uur te halen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vanavond Daily, Nightfall, Weekly?
Was me gelukt met de hunter om tot het eind te komen, maar toen sleepte ik inmiddels zo veel vijanden achter me aan dat ik alsnog werd afgemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
idd, had Ik Op YouTube gezien. tis wel ff oefenen hoor en als het dan lukt de goede weg vinden. Ben vannacht wel een hele poos bezig geweest. zal zo filmpje wel ff posten waar ik het van heb.
Haha controllers met Destiny blijven goed heel. De laatste keer dat ik een controller gooide was met een online potje Forzaquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:20 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Was me gelukt met de hunter om tot het eind te komen, maar toen sleepte ik inmiddels zo veel vijanden achter me aan dat ik alsnog werd afgemaakt.Jij komt op het eind helemaal van de zijkant aangelopen, dat werkt een stuk beter zo te zien. Met de titan ga ik het niet eens proberen, dat kost me minstens een controller voordat het gelukt is.
Oh, bij mij brengt iedere game op een bepaald punt het slechtste in me naar boven. Vooral online, als je doorkrijgt dat je door kids van 12 jaar word afgeknald, van de mat gespeeld word met Fifa of wat dan ook. Eerlijk waar...er staan tandafdrukken in een van m'n 360 controllers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha controllers met Destiny blijven goed heel. De laatste keer dat ik een controller gooide was met een online potje ForzaAlweer zeker een jaar geleden.
Gisteren op de valreep nog een exotic shotgun uit de lager lvl weekly heroic gehaald met de warlock en een legendary scoutrifle nog geen 5 minuten laterquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:28 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Oh, bij mij brengt iedere game op een bepaald punt het slechtste in me naar boven. Vooral online, als je doorkrijgt dat je door kids van 12 jaar word afgeknald, van de mat gespeeld word met Fifa of wat dan ook. Eerlijk waar...er staan tandafdrukken in een van m'n 360 controllers.
Heb inmiddels de nightfall met m'n warlock gedaan. Kreeg maar liefst 10 shards, dat is toch maar mooi drie meer dan vorige week! *zucht*
Vanaf 27 kan je hem doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef Jiang153 het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk Nightfall doen?
Ben nou Lv 26 maar lukt nog steeds niet
oke bijna dusquote:
een irritante stem kan niemand wat aan doen natuurlijk.... Dat smakken kan ik me wel voorstellen dat je dat vervelend vindt.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en ik had meneer jojo gemute omdat ik gek van dat smakken werd. Ik heb daar een hekel aan. Ga ergens anders eten of zet jezelf ff op mute. Doe ik ook altijd. Leek wel een gehaktmolen.
Plus hij heeft een irritante stem.
Oh en wat is dat toch met die energy bij mij. Ik wi; shards.....
Energy kopen?
[ afbeelding ]
Toch ging het wel weer prima, nightfallquote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Oh en ik had meneer jojo gemute omdat ik gek van dat smakken werd. Ik heb daar een hekel aan. Ga ergens anders eten of zet jezelf ff op mute. Doe ik ook altijd. Leek wel een gehaktmolen.
Energy kopen?
[ afbeelding ]
Haha...kwamen genoeg thralls voorbij in die laatste strike, toch? Die exploding thralls moet je in een lower level missie op de maan doen, anders heb je er gelijk vijf exploding guardians bij.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Toch ging het wel weer prima, nightfallna de weekly met jojojojo en de mollenman nog even die pot van xur gevuld met 25 Thrall dingetjes (die heksen strike) . Nu moet ik 5 ontploffende melee'n. Booh
Als ik tegen de vanguard mark cap van 200 aanzit, koop ik legendary weapons of armor in de toren. Als je die levelt zonder de upgrades te kopen en materials te gebruiken, krijg je nu geloof ik 5/6 shards of energy als je die dismantled. Zo kun je het weer aardig gelijk trekken, zit nu op 49 shards/50 energy. Probleem is dan natuurlijk wel weer dat ik niet genoeg materials en glimmer heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Energy kopen?
200?? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:09 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Als ik tegen de vanguard mark cap van 200 aanzit
Je kan er 100 per week verzamelen, maar ze tellen op tot 200.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:58 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
200?? Heb ik iets gemist?
Killerjojo zit niet op fokquote:Op woensdag 24 december 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Energy kopen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |