SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hiermee geeft die eigenlijk al aan dat ze zich compleet hebben verkeken op Zimling
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja Zimling moet je nooit meer laten spelen in Ajax 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi zo dat Riedewald de vervanger van Serero wordt tijdens de Afrika Cup.Oh.![]()
Meteen terugsturen in de winter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Hiermee geeft die eigenlijk al aan dat ze zich compleet hebben verkeken op Zimling
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..Oh.![]()
Kerstpakketje erbij voor Mainzquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen terugsturen in de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met Sigthorsson erin verstopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kerstpakketje erbij voor MainzOh.![]()
En Moisanderquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sigthorsson erin verstopt.![]()
Nee dat gun ik ze nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sigthorsson erin verstopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamerquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..![]()
Dat is het meest belachelijke excuus ooit in de voetballerij.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamer![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamerRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat wordt vaak onderschat inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamer#FreeHat![]()
Zimling () wordt hier al weer zwaar onderschat zie ik. Ons aller Marc Netto Haalt 'm niet voor niks
![]()
![]()
Zimling geeft een signaal af op de training.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als ik de opstelling van De Boer mag geloven is dat signaal in ieder geval niet positief.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:50 schreef Mani89 het volgende:
Zimling geeft een signaal af op de training.![]()
Waarom kijkt Moisander altijd met een blik alsof er een dubbelloops jachtgeweer op hem gericht wordt?![]()
Vanavond lekker achterover op het bankie kijken naar psv-feyenoord
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.![]()
Zolang PSV maar punten verspeeld. Feyenoord is toch geen concurrent.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:11 schreef S15 het volgende:
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.Oh.![]()
Heb uiteraard liever dat psv punten laat liggen. Is voor ons het gunstigste scenario. Maar bij een nederlaag van feyenoord zal ik een glimlach niet kunnen onderdrukkenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang PSV maar punten verspeeld. Feyenoord is toch geen concurrent.
Maar gelijkspel lijkt me eigenlijk het meest ideale resultaat.![]()
Ik heb liever dat de uitslag in het voordeel is van Ajax dan dat Feyenoord verliest :p. En Feyenoord en PSV vind ik beide net zulke kansloze clubs dus ik misgun de een het niet meer dan de ander.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb uiteraard liever dat psv punten laat liggen. Is voor ons het gunstigste scenario. Maar bij een nederlaag van feyenoord zal ik een glimlach niet kunnen onderdrukken
Maar gelijkspel lijkt me eigenlijk het meest ideale resultaat.Oh.![]()
Nee. Feyenoord moet winnen, dat is veel beter voor ons. Met een gelijkspel zou ik eventueel nog kunnen leven.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:11 schreef S15 het volgende:
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.AFCA!![]()
Gelijkspel het hoogst haalbare denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord moet winnen, dat is veel beter voor ons. Met een gelijkspel zou ik eventueel nog kunnen leven.
Sowieso moeten we naar ons zelf kijken, na de eerste 5 wedstrijden na de winterstop weten we meer. Alle toppers op PSV na (ook vroeg, op 1 Maart) hebben we dan gehad. Staan we dan nog in de buurt van PSV dan geloof ik er wel weer in.
Momenteel is PSV wat stabieler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
gelijkspel is voor ons meest ideaal lijkt mijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:20 schreef mokkiemok het volgende:
gelijkspel is voor ons meest ideaal lijkt mij
Gewoon winst voor Feyenoord.![]()
Beter wint Feyenoord inderdaad vanavond.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Alsof Feyenoord een concurrent is. Laat Feyenoord maar winnenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:20 schreef mokkiemok het volgende:
gelijkspel is voor ons meest ideaal lijkt mij![]()
Precies.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een concurrent is. Laat Feyenoord maar winnen![]()
Cerny is ziek dus die traint niet mee.twitter:AjaxA1watcher twitterde op woensdag 17-12-2014 om 11:54:22Donny van de Beek en Abdelhak Nouri trainen vandaag weer mee met Ajax 1. #AjaxA1 is al klaar met 2014. #winterstop reageer retweet
![]()
Waarschijnlijk omdat Frank met vd Hoorn al een extra CV op de bank heeft. Ligeon is alleen een vleugelverdediger.Gourmetten of steengrillen?![]()
Tete is ook een rechtsbackquote:Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef Silenus het volgende:
Waarschijnlijk omdat Frank met vd Hoorn al een extra CV op de bank heeft. Ligeon is alleen een vleugelverdediger.![]()
Ik hoop nog steedstwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 17-12-2014 om 11:46:27Volgens @marca heeft #Ajax-target Ødegaard, vandaag 16 geworden, aan Real Madrid laten weten in januari over zijn toekomst te beslissen reageer retweet
![]()
Ik zie het niet gebeuren, teveel hype om die jongen en ze geven hem natuurlijk allerlei garanties.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop nog steedstwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 17-12-2014 om 11:46:27Volgens @marca heeft #Ajax-target Ødegaard, vandaag 16 geworden, aan Real Madrid laten weten in januari over zijn toekomst te beslissen reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als die jongen met zulke clubs in gesprek is weet je het toch wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Dat was Muric toch ook?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongen met zulke clubs in gesprek is weet je het toch wel.![]()
Dit inderdaad, als die jongen naar Ajax had gewild had die er allang ook wel iets over gezegd.. zoals die dat ook met Liverpool deed. Hij kiest gewoon voor (financiële) zekerheid en gaat miljoenen pakken bij een topclub.quote:Als die jongen met zulke clubs in gesprek is weet je het toch wel.![]()
Achter Fischer en Eriksen zaten ook veel topclubs aan. Zlatan koos ook voor Ajax ipv Arsenal en Juventus..quote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongen met zulke clubs in gesprek is weet je het toch wel.
Maar van mij hoeft hij niet persé te komen. Freddy Adu was op z'n 15de ook de nieuwe Pele. Nooit meer iets van gehoord.
Mocht hij wel komen, prima. Grote talenten zijn altijd welkom. En wij bieden talenten de ruimte. Ik moet het nog maar zien bij Madrid of Bayern.![]()
Ook daar breken talenten door hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mocht hij wel komen, prima. Grote talenten zijn altijd welkom. En wij bieden talenten de ruimte. Ik moet het nog maar zien bij Madrid of Bayern.
Het is niet zo dat als hij voor een grote club kiest, dat hij nooit door zal breken. En tja, dat hij voor het geld kiest, is zijn goed recht.
Toch zou het prachtig zijn, mocht hij voor Ajax kiezen.![]()
Ja maar die zijn toch niet heel Europa af geweest om te gaan kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achter Fischer en Eriksen zaten ook veel topclubs aan. Zlatan koos ook voor Ajax ipv Arsenal en Juventus..
Maar van mij hoeft hij niet persé te komen. Freddy Adu was op z'n 15de ook de nieuwe Pele. Nooit meer iets van gehoord.
Mocht hij wel komen, prima. Grote talenten zijn altijd welkom. En wij bieden talenten de ruimte. Ik moet het nog maar zien bij Madrid of Bayern.![]()
Je krijgt een schop -> weg carrière.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
En als zo'n jochie op zijn 15/16de al aan zoveel geld denkt... Tja.
Dan is een paar miljoen toch wel mooi meegenomen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En als je daar faalt kan je altijd nog naar Ajax.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je krijgt een schop -> weg carrière.
Dan is een paar miljoen toch wel mooi meegenomen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En als je daar faalt kan je altijd nog naar Ajax.![]()
Die flutspelertjes van Barca die Ajax huurde de laatste jaren. Gastjes als Rekik en Ebecilio hebben uiteindelijk ook gewoon weer de weg naar de eredivisie gevonden.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dus eigenlijk praat je onzin. Wat hebben Rekik en Ebecilio met Ajax te maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die flutspelertjes van Barca die Ajax huurde de laatste jaren. Gastjes als Rekik en Ebecilio hebben uiteindelijk ook gewoon weer de weg naar de eredivisie gevonden.![]()
Ik had misschien de eredivisie moeten zeggen. Blijven die Barca-spelertjes staan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk praat je onzin. Wat hebben Rekik en Ebecilio met Ajax te maken?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sja dat waren dure grapjes uiteindelijk maar het is niet alsof er toen veel anders voor handen was. Als je dan de kans hebt om hun erbij te halen voor een jaar of half jaar dan kun je die gok nemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had misschien de eredivisie moeten zeggen. Blijven die Barca-spelertjes staan natuurlijk.![]()
Bojan en Cuenca zijn geen geflopte spelers die op te jonge leeftijd voor het grote geld kozen, Bojan speelde daar immers als sinds zijn negende en Cuenca vanaf zijn 12e dacht ik. Ze kwamen gewoon kwaliteit tekort.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had misschien de eredivisie moeten zeggen. Blijven die Barca-spelertjes staan natuurlijk.![]()
Oh, maar dat was mijn punt ook niet. Mijn punt was meer dat als je het daar niet redt je uiteindelijk wel weer wordt opgepikt door een Europese middenmotor.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bojan en Cuenca zijn geen geflopte spelers die op te jonge leeftijd voor het grote geld kozen, Bojan speelde daar immers als sinds zijn negende en Cuenca vanaf zijn 12e dacht ik. Ze kwamen gewoon kwaliteit tekort.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lang niet altijd, kijk maar naar een Jordy Brouwer of Drenthe(na Madrid alleen nog een geflopt jaartje bij Everton). Al is Drenthe inmiddels wel financieel onafhankelijk lijkt me, al zou het me niet verbazen als die over drie jaar al zijn poen heeft opgemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar dat was mijn punt ook niet. Mijn punt was meer dat als je het daar niet redt je uiteindelijk wel weer wordt opgepikt door een Europese middenmotor.![]()
Het gevalletje Drenthe onderstreept juist alleen maar mijn punt. Zat clubs gehad na Real en niet op basis van prestaties.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lang niet altijd, kijk maar naar een Jordy Brouwer of Drenthe(na Madrid alleen nog een geflopt jaartje bij Everton). Al is Drenthe inmiddels wel financieel onafhankelijk lijkt me, al zou het me niet verbazen als die over drie jaar al zijn poen heeft opgemaakt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Enerzijds lijkt Odegaard een verstandige jongen te zijn en dan zou Ajax een logische optie zijn, maar ja als hij enigszins gedreven is door geld gaat hij naar Real Madrid, naar Bayern gaat hij enkel wanneer hij echt een bord voor zijn kop heeft en denkt dat hij zich wel even bij eerste team speelt![]()
Voor de rest nog transfer geruchten? Siggy en Moissander al weg? Milik al een contract voor 4 haar?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Marc netto is bezig met messi, alleen die verhuren hem nietquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
Voor de rest nog transfer geruchten? Siggy en Moissander al weg? Milik al een contract voor 4 haar?
hhhhh![]()
Je hebt het over Europese middenmoters, behalve dat jaartje Everton zijn het allemaal faalclubs geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gevalletje Drenthe onderstreept juist alleen maar mijn punt. Zat clubs gehad na Real en niet op basis van prestaties.![]()
hebben niks aan messi, voor wie moet hij in de plaats dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Marc netto is bezig met messi, alleen die verhuren hem nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja, omdat hij daar ook hopeloos gefaald heeft. Elke keer als je ergens faalt ga je een stapje lager normaal gesproken. Je kan toch niet bij Real Madrid falen, vervolgens bij Everton falen en dan verwachten dat een club als Napoli nog voor je komt. Daarvoor moet je toch wel een succesverhaal boeken.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Je hebt het over Europese middenmoters, behalve dat jaartje Everton zijn het allemaal faalclubs geweest.![]()
Milik > Messi
El ghazi > Messi
Kishna >Messi
Serero > Messi
Klaassen > MessiFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het jaar voor Everton zat die bij Hercules, wat op dat moment net promoveerdequote:Op woensdag 17 december 2014 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ja, omdat hij daar ook hopeloos gefaald heeft. Elke keer als je ergens faalt ga je een stapje lager normaal gesproken. Je kan toch niet bij Real Madrid falen, vervolgens bij Everton falen en dan verwachten dat een club als Napoli nog voor je komt. Daarvoor moet je toch wel een succesverhaal boeken.![]()
Hoewel Messi als pinchhitter op de bank zou kunnen, voor in de breedte zeg maar.
Laatste 20 minuutjes als het ff niet zo lekker loopt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij was dan ook wel een tijdje opzoek naar een goede kapperquote:Op woensdag 17 december 2014 15:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het jaar voor Everton zat die bij Hercules, wat op dat moment net promoveerde
je moet wel prioriteiten stellen natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja precies. Wat probeer je er mee te zeggen? Het is precies zoals ik zeg, faal je bij dat soort clubs krijg je echt wel weer een kans bij een andere redelijke club. Alleen als je het blijft verneuken houdt het een keer op jaquote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Je hebt het over Europese middenmoters, behalve dat jaartje Everton zijn het allemaal faalclubs geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah mijn fout, ik dacht dat je bedoelde dat die spelers na hun mislukte avontuur altijd nog wel een stabiele carrière hebben bij de Europese middenmotersquote:Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Wat probeer je er mee te zeggen? Het is precies zoals ik zeg, faal je bij dat soort clubs krijg je echt wel weer een kans bij een andere redelijke club. Alleen als je het blijft verneuken houdt het een keer op ja![]()
Ik vraag me überhaupt af of die ooit nog op een fatsoenlijke manier terug gaat komen. Is er al heel 2014 niet meer bij en met Kishna en El Ghazi heeft Ajax al twee zeer talentvolle buitenspelers.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kleine terugslag voor Fischer helaas. Geen gelukkige combinatie hamstringblessures en Ajax.![]()
Tuurlijk wel, het talent bij Fischer druipt er af. Voetballen verleer je nietquote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af of die ooit nog op een fatsoenlijke manier terug gaat komen. Is er al heel 2014 niet meer bij en met Kishna en El Ghazi heeft Ajax al twee zeer talentvolle buitenspelers.![]()
![]()
Goh, dat meen je? Fischer is ook al een maand of negen geblesseerd, zou wat zijn als hij hoger in de pikorde stondquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Gruisman het volgende:
Lullig voor hem, maar op dit moment staan Ghazi en Kishna hoger in de pikorde
We gaan Fischer de tweede seizoenshelft echt nog wel nodig hebben hoor.![]()
Voetballen verleer je inderdaad niet, maar hij is een jaar verder en in de tijd dat hij geblesseerd raakte stak hij ook niet in de beste vorm. Dit soort blessures kunnen gewoon een serieuze invloed hebben op je carrière, omdat je een jaar ontwikkeling mist.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het talent bij Fischer druipt er af. Voetballen verleer je niet![]()
En anderen worden er weer beter van. Ik denk dat die blessure (hoe lullig ook) precies op het goede moment voor hem kwam. Hij was veel te onrustig in de afronding. Verder was hij veruit de gevaarlijkste Ajacied. Er komt zoveel dreiging van hem af.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Voetballen verleer je inderdaad niet, maar hij is een jaar verder en in de tijd dat hij geblesseerd raakte stak hij ook niet in de beste vorm. Dit soort blessures kunnen gewoon een serieuze invloed hebben op je carrière, omdat je een jaar ontwikkeling mist.![]()
Fischer moet gewoon alle zeilen bijzetten als hij een basisplaats wilt veroveren, dat is wat ik bedoel. Met Kishna en Ghazi hebben we eindelijk twee buitenspelers die een man kunnen passeren. Iets waar Fischer vorig jaar constant in faalde. Het is gewoon voor hem hopen dat die twee een terugval krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Goh, dat meen je? Fischer is ook al een maand of negen geblesseerd, zou wat zijn als hij hoger in de pikorde stond
We gaan Fischer de tweede seizoenshelft echt nog wel nodig hebben hoor.![]()
Alleen dreiging zonder rendement is niet echt wat. Sowieso denk ik niet dat blessures ooit op een goed moment komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef S15 het volgende:
[..]
En anderen worden er weer beter van. Ik denk dat die blessure (hoe lullig ook) precies op het goede moment voor hem kwam. Hij was veel te onrustig in de afronding. Verder was hij veruit de gevaarlijkste Ajacied. Er komt zoveel dreiging van hem af.![]()
Dat seizoen er voor had hij wel een heel hoog rendement, dus hij kan het wel. Komt echt wel goed met hem, daar maak ik me niet druk omquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dreiging zonder rendement is niet echt wat. Sowieso denk ik niet dat blessures ooit op een goed moment komen.![]()
![]()
Concurrentie is alleen maar goed hoor, dus wat dat betreft prima. En ik weet wel zeker dat Kishna en El Ghazi nog een terugval gaan krijgen, zoals ook Fischer die had voor zijn blessure. Dat is inherent aan jonge spelers.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fischer moet gewoon alle zeilen bijzetten als hij een basisplaats wilt veroveren, dat is wat ik bedoel. Met Kishna en Ghazi hebben we eindelijk twee buitenspelers die een man kunnen passeren. Iets waar Fischer vorig jaar constant in faalde. Het is gewoon voor hem hopen dat die twee een terugval krijgen.![]()
Bayern is wel een stabielere organisatie met mensen die naar de voetballende kwaliteiten kijken, bij Madrid ligt dat toch wat anders.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enerzijds lijkt Odegaard een verstandige jongen te zijn en dan zou Ajax een logische optie zijn, maar ja als hij enigszins gedreven is door geld gaat hij naar Real Madrid, naar Bayern gaat hij enkel wanneer hij echt een bord voor zijn kop heeft en denkt dat hij zich wel even bij eerste team speelt![]()
Toch denk ik dat hij meer een middenvelder isquote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Concurrentie is alleen maar goed hoor, dus wat dat betreft prima. En ik weet wel zeker dat Kishna en El Ghazi nog een terugval gaan krijgen, zoals ook Fischer die had voor zijn blessure. Dat is inherent aan jonge spelers.![]()
Zou ook nog kunnen ja, al zal ik hem ook nog wel eens als spits willen zien. Ach, laat hem eerst maar eens helemaal herstellen en terugkomen. Dan hebben we er weer een luxeprobleem bijquote:Op woensdag 17 december 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij meer een middenvelder is![]()
![]()
Bayern heeft ook nog wel dergelijk wat spelers uit eigen jeugd bij de selectie, dus het is ook niet dat men enkel koopt. Ook is het dan goed mogelijk dat hij uitgeleend wordt aan een andere Bundesliga club. Dat is ook prima ervaring als hij daar een beetje aan spelen toekomt, lijkt mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bayern is wel een stabielere organisatie met mensen die naar de voetballende kwaliteiten kijken, bij Madrid ligt dat toch wat anders.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fischer en hoog rendement in 1 zin?
Hoe vaak heeft hij gescoord dan?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ai, gaat nog pittig worden de boertjes in te halen nu.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee, gewoon weer kampioen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat zwaar worden maar ik geloof er nog in. Het gaat goed komen.![]()
Mwa, de 3-3 alsnog maken is echt wel knap hoor. Maar dat ze dan nog als een stel hondjes nog voor de 3-4 gaan is gewoon dom. Hoezo Nederland kan niet op safe spelenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef OverRated het volgende:
Jammer dat onze Rotterdamse vrienden het lieten afweten in de 2e helftBewijst maar dat we eigenlijk weinig te zoeken hebben in Europa
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ja klopt, maar ze werden verder wel weggespeeld door PSV. En met 1 punt schieten ze in Rotterdam ook niet echt op natuurlijk. Jammer.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Mwa, de 3-3 alsnog maken is echt wel knap hoor. Maar dat ze dan nog als een stel hondjes nog voor de 3-4 gaan is gewoon dom. Hoezo Nederland kan niet op safe spelenBewijst maar dat we eigenlijk weinig te zoeken hebben in Europa
![]()
Hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Ai, gaat nog pittig worden de boertjes in te halen nu.
Het is 4 punten, dat is een verliespartij en een gelijkspel.
Ajax is teruggekomen van wat? 16? punten.
Natuurlijk, dit seizoen speelt PSV wat constanter, maar dan nog.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Feyenoord had niks aan een 1-1, kon het nog wel begrijpenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Mwa, de 3-3 alsnog maken is echt wel knap hoor. Maar dat ze dan nog als een stel hondjes nog voor de 3-4 gaan is gewoon dom. Hoezo Nederland kan niet op safe spelenBewijst maar dat we eigenlijk weinig te zoeken hebben in Europa
![]()
Ik zie Ajax ook nog wel de nodige punten verliezen. Zal heel lastig gaan worden al heb je in Eindhoven ook best kans om te winnen met die achterhoede daar. Maar helaas is het achterin bij Ajax ook niet geweldig.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?
Het is 4 punten, dat is een verliespartij en een gelijkspel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Psv speelt altijd een sterke tweede seizoenshelftquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?
Het is 4 punten, dat is een verliespartij en een gelijkspel.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In de 89e minuut met pijn en wurgen een gelijkspel behalen... Wees dan zo wijs en koester het punt. Het verschil tussen Fey en PSV was dan 9 punten gebleven. Nu is het twaalf. Met hun kampioensambities in het achterhoofd (hoe onrealistisch ook) is dit gewoon zwaar dom. PSV kan behoorlijk counteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Feyenoord had niks aan een 1-1, kon het nog wel begrijpenNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
O ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Psv speelt altijd een sterke tweede seizoenshelft
Kampioenswedstrijd dus?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik denk het wel ja. PSV gaat vanaf nu alleen maar uitlopen.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nou ja, een voordeel is ook weer dat Ajax een gat geslagen heeft naar de nr. 3.
Zal dus gaan tussen PSV en Ajax (wat op basis van kwaliteit ook logisch is).
Zal ook afhangen van blessures bij de bepalende spelers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou zomaar kunnen maar de laatste pakweg 5 jaren niet gekeken naar de 2e seizoenshelft ?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. PSV gaat vanaf nu alleen maar uitlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sarcastisch broeder, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar de laatste pakweg 5 jaren niet gekeken naar de 2e seizoenshelft ?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik moet wel zeggen dat PSV dit seizoen een heel stuk stabieler oogt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar de laatste pakweg 5 jaren niet gekeken naar de 2e seizoenshelft ?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Aankomend weekend tegen GOA al joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef OverRated het volgende:
PSV zal 2e seizoenshelft ook wel wat laten liggen nog. Die verdediging bij de goals van Feyenoord
Rossoneri siamo noi.![]()
Qua uitslagen wel maar verdedigend is het nog steeds niet best. Niet dat dat bij Ajax veel beter is overigens.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat PSV dit seizoen een heel stuk stabieler oogt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
True. Het wachten is op een verkoop in de winterstop van een dragende speler zodat het in elkaar dondert.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat PSV dit seizoen een heel stuk stabieler oogt.![]()
Ja dit was sowieso wel een leuk avondje voetbal geworden. Winst voor Feyenoord prima, gelijkspel prima, Feyenoorders mad primaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Scorpie het volgende:
Liever gelijkspelletje gezien maar al die Feyenoorders mad zien is ook wel leuk.Ze zeggen dat er zelfs bij een bod van 30 miljoen niet verkocht wordt, maar dat moet ik nog zienquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True. Het wachten is op een verkoop in de winterstop van een dragende speler zodat het in elkaar dondert.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat PSV dit seizoen een heel stuk stabieler oogt.![]()
![]()
Het is genieten inderdaad. Deze nederlaag komt zo mogelijk nog harder aan dan die 10-0 ruim vier jaar geledenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Scorpie het volgende:
Liever gelijkspelletje gezien maar al die Feyenoorders mad zien is ook wel leuk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon in de laatste minuut de 4-3 om je oren krijgen, vooraf teken je voor zo'n scenarioquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dit was sowieso wel een leuk avondje voetbal geworden. Winst voor Feyenoord prima, gelijkspel prima, Feyenoorders mad prima
[..]
Ze zeggen dat er zelfs bij een bod van 30 miljoen niet verkocht wordt, maar dat moet ik nog zien![]()
![]()
Die verdediging van ons is de grote zwakte ja. Volgens mij stond die de afgelopen seizoenen vele beter. PSV maakte op een gegeven moment veel meer doelpunten, maar wij kregen er toen weinig tegen. En de club met de minste tegendoelpunten wordt vaak kampioen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Qua uitslagen wel maar verdedigend is het nog steeds niet best. Niet dat dat bij Ajax veel beter is overigens.![]()
Wel het minste aantal doelpunten tegen. Ze spelen ook vrij goed op de counter waardoor ze het gebrek aan individuele verdedigende kwaliteit kunnen compenseren met een goede defensieve organisatie.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Qua uitslagen wel maar verdedigend is het nog steeds niet best. Niet dat dat bij Ajax veel beter is overigens.
Ook een wat met ervaren spits als de Jong die ook nog wel de nodige kwaliteit heeft helpt wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman en Moisander zijn drama idd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die verdediging van ons is de grote zwakte ja. Volgens mij stond die de afgelopen seizoenen vele beter. PSV maakte op een gegeven moment veel meer doelpunten, maar wij kregen er toen weinig tegen. En de club met de minste tegendoelpunten wordt vaak kampioen.![]()
Links ook. Boilesen kan beter aanvallen dan verdedigen en Viergever ben ik ook niet kapot van.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veltman en Moisander zijn drama idd.![]()
Is ook zo, ik denk dan ook dat het Ajax dit keer niet gaat lukken om kampioen te worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel het minste aantal doelpunten tegen. Ze spelen ook vrij goed op de counter waardoor ze het gebrek aan individuele verdedigende kwaliteit kunnen compenseren met een goede defensieve organisatie.
Ook een wat met ervaren spits als de Jong die ook nog wel de nodige kwaliteit heeft helpt wel.
Nog te wisselvallig en dat zal er met Denswill ipv Moisander niet beter op gaan worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom staat ie ook op de transferlijst.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Vooral moisander kan niet meer verdedigen. En ook niet meer passen.![]()
nee want de vorige 4 seizoenen ging het lekker de eerste helft van het seizoen wil je zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook zo, ik denk dan ook dat het Ajax dit keer niet gaat lukken om kampioen te worden.
Nog te wisselvallig en dat zal er met Denswill ipv Moisander niet beter op gaan worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Probleem is dat er niemand op de lijst staat om hem te vervangen. Denswil is ook niet beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook op de transferlijst.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Fct gaat dat ook niet winnen. Wij moeten winnen in Eindhoven en ons niet weg laten counteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten nog FCT en Feyenoord uit ,dat scheelt.![]()
Gewoon slimmer spelen dan thuis, kan best hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fct gaat dat ook niet winnen. Wij moeten winnen in Eindhoven en ons niet weg laten counteren.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 @ 22:55 schreef Class het volgende:
2 x voorkomen, toch nog achterkomen, 1 min voor tijd de gelijkmaker scoren en dan ALSNOG verliezen.
Hahaha![]()
Dat sowieso, als je een beetje gesloten speelt in Eindhoven dan heb je alle kans om daar te winnen. Ik ben alleen bang dat je voor die wedstrijd al flink achter staat op PSV met alle overige toppers en semi-toppers in de eerste 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon slimmer spelen dan thuis, kan best hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk het wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat er niemand op de lijst staat om hem te vervangen. Denswil is ook niet beter.Je kan beter hopen op ploegen als Groningen. Feyenoord is het net niet en dat al meer dan 10 jaar. Gaat ook weinig verandering in komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Hou mn hart vast met een Boilessen die altijd linksbuiten speelt of er Viergever die te traag is voor Narsingh. Plus dat Moisander er geen pepernoot van bakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon slimmer spelen dan thuis, kan best hoor.
Denk overigens wel dat we winnen en vervolgens weer punten verspelen tegen Nac uit ofzo.![]()
Balletje in de breedte weggeven terwijl je hele ploeg in aanvallende positie staat is nooit zo handig. Kostte toen helaas de overwinning.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon slimmer spelen dan thuis, kan best hoor.![]()
Denswil vond ik in het begin in potentie beter dan Veltman. Sluit niet uit dat er meer rek in zit, desalniettemin ook vrij klein.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen goede mentaliteit, zit er ook aardig vaak naast.![]()
Af en toe met dat publiek gebeuren er leuke dingenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het wel.
[..]
Je kan beter hopen op ploegen als Groningen. Feyenoord is het net niet en dat al meer dan 10 jaar. Gaat ook weinig verandering in komen.
hhhhh![]()
Dat publiek pakt een hoop prijzen ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Af en toe met dat publiek gebeuren er leuke dingen![]()
Na winter gaan we gewoon knallen, lekker om de week een goede tegenstander, en dan komt beker en EL tussen. Thuis moet je het gewoon afmaken tegen Legia, want na uitpotje in Warschau wacht PSV-uit, die moet je gewoon pakken.. Kampioenswedstrijd zou Mertens zeggen, ik heb er alle vertrouwen in.. Fischer komt terug, concurrent erbij voor de flanken, niks mis mee![]()
Als je thuis met 3-0 wint van Legia ben je binnen ja. Verder zie ik de strijd om het kampioenschap somber in, maar dat zeg ik al vier jaar![]()
![]()
Tsja en Ajax naar PSV, PEC, Utrecht, Vitesse en Heerenveen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Noem je nu echt Heerenveen?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja en Ajax naar PSV, PEC, Utrecht, Vitesse en Heerenveen.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb sinds vandaag vertrouwen in ons defensief book. Er bestaan verdedigers die slechter zijn dan Moisander. Echt ongelooflijk.Groot fan van User Wotte![]()
Met dat komische duo op links?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb sinds vandaag vertrouwen in ons defensief book. Er bestaan verdedigers die slechter zijn dan Moisander. Echt ongelooflijk.![]()
Daarom, zit weinig verschil in verder.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja en Ajax naar PSV, PEC, Utrecht, Vitesse en Heerenveen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Moisander klap ik als hij een ban naar de juiste speler speelt. Bij Bruma kan je niet eens klappen.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Bij Moisander is het al een wonder als hij geen enorme blunders maakt in een wedstrijdquote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Moisander klap ik als hij een ban naar de juiste speler speelt. Bij Bruma kan je niet eens klappen.![]()
Bruma is nog erger.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Moisander is het al een wonder als hij geen enorme blunders maakt in een wedstrijdGroot fan van User Wotte![]()
Utrecht en Heerenveenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja en Ajax naar PSV, PEC, Utrecht, Vitesse en Heerenveen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
We verspeelden ook punten bij ADO hoorquote:en Utrecht en Heerenveen zijn betere ploegen.
Word nog lastig zat al heb ik er vertrouwen in.Oh.![]()
Dat sowieso, de beker heeft mij nooit zo geïnteresseerd al is het nu wel een interessantere prijs geworden voor ploegen die niet om de titel strijden.quote:![]()
Ik vind bekerwedstrijden vooral erg gezellig, heb er ook heel veel zin in vanavond. Maar de landstitel is uiteraard veel belangrijker. We kunnen het ons niet permitteren om zondag weer punten te morsen, dan wordt het een heel lastig verhaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso, de beker heeft mij nooit zo geïnteresseerd al is het nu wel een interessantere prijs geworden voor ploegen die niet om de titel strijden.![]()
Zo bijzonder vind ik Vitesse niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal nog gaan tegenvallen denk ik.Oh.![]()
Is best een aardig voetballende ploeg die als zoveel ploegen het tegen Ajax wel op kunnen brengen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder vind ik Vitesse niet.![]()
Matige verdediging en maken nooit hun kansen af.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is best een aardig voetballende ploeg die als zoveel ploegen het tegen Ajax wel op kunnen brengen.Oh.![]()
Ik hoop dat jij gelijk krijgt, alles hangt ook af van hoe scherp Ajax begint.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige verdediging en maken nooit hun kansen af.![]()
Ik calculeer al een zwak begin in van Ajax. Zo gaat het de laatste weken al.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk krijgt, alles hangt ook af van hoe scherp Ajax begint.Oh.![]()
uh nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef Heeinz het volgende:
Denswil speelt volgens de Telegraaf
Heb nog liever Moisander
Moisander is waardeloos.Oh.![]()
Nonchalante Stefano 'mooie club' Denswil is fantastisch jaquote:Op donderdag 18 december 2014 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uh nee.
Moisander is waardeloos.![]()
Ontloopt elkaar niet echt veel dit seizoen inderdaad. Laten we maar hopen dat in de winterstop de knop bij Denswil om gaat en hij er dan wel staat.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nonchalante Stefano 'mooie club' Denswil is fantastisch ja![]()
Kaartjes Aja Fey vanaf nu ook voor cc-houdersLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
twitter:KNVB twitterde op donderdag 18-12-2014 om 09:19:45Nijhuis vervangt Wiedemeijer als scheidsrechter vanavond bij #ajavit reageer retweet
![]()
Sowieso een penal voor Vitesse dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op donderdag 18-12-2014 om 09:19:45Nijhuis vervangt Wiedemeijer als scheidsrechter vanavond bij #ajavit reageer retweet
![]()
En dat terwijl Bassie eergisteren nog VVV Venlo - PEC Zwolle mocht leiden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso een penal voor Vitesse dus.![]()
piep piepquote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso een penal voor Vitesse dus."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zeau, zojuist tickets gescoord voor de klassiekerhelaas nog steeds zonder Fey-supporters
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Maar Denswil kan nog groeien, Moisander niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet echt veel dit seizoen inderdaad. Laten we maar hopen dat in de winterstop de knop bij Denswil om gaat en hij er dan wel staat.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
4-4-2 aanvaller imho.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij meer een middenvelder isBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
gezien het verloop van de afgelopen wedstrijden hoop ik wederom op een mooie 3-0 of hoger overwinningquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Matchday! Zin in vanavond, wat denken wij?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vraag is of Denswil groeien.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar Denswil kan nog groeien, Moisander niet.graag op anoniem![]()
4-0 ajaxquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Matchday! Zin in vanavond, wat denken wij?graag op anoniem![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraag is of Denswil groeien.wauw, je maakt hem gewoon.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vak?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik ga ook voor de 3-0 und ich bin darbei!graag op anoniem![]()
grappig, maar wel een vervelend mannetje die Simba.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:23 schreef Planga het volgende:
I lolled:
https://vine.co/v/OgdOqXTVwYgFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veel fans van PSV denken al dat ze kampioen zijn. Ik kan niet wachten op het gifje van een dansende Depay met de tekst: ''Ajax kampioen 2014/2015"![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Ramboetan het volgende:
Veel fans van PSV denken al dat ze kampioen zijn. Ik kan niet wachten op het gifje van een dansende Depay met de tekst: ''Ajax kampioen 2014/2015"quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
wat hoop ik zo dat psv het gaat verspelen.
maakt mij daarna weinig uit wie wel kampioen wordt(lees: Ajax zal gewoon #5oprij pakken), maar ik wil zo graag de berichten zien van psvertjes als ze doorhebben dat het hem wederom niet gaat worden
en die koppies van Depay en consorten op tv na de beslissende wedstrijd te hebben verloren.
bij de gedachte alleen al krijg ik er een harde plasser vanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop eigenlijk op de beker voor Ajax/Frank.
Zal hij denk ik meer blij mee zijn dan het kampioenschap dit keer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Zal hij denk ik meer blij mee zijn dan het kampioenschap dit keer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Zal hij denk ik meer blij mee zijn dan het kampioenschap dit keer.![]()
![]()
Deze man, pareltjesquote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Zal hij denk ik meer blij mee zijn dan het kampioenschap dit keer.![]()
de beker is echt een nonprijs, leuk voor ploegen die niet meedoen om het kampioenschap.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Zal hij denk ik meer blij mee zijn dan het kampioenschap dit keer.
leuk om naast het kampioenschap erbij te winnen met voornamelijk reservespelersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een beetje meer respect voor bekervoetbal mag wel. Zeker nu het een vrijgeleide is naar de groepsfase van de Europa League.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de beker is echt een nonprijs, leuk voor ploegen die niet meedoen om het kampioenschap.
leuk om naast het kampioenschap erbij te winnen met voornamelijk reservespelers![]()
Als je het goed doet in de Eredivisie als Ajax zijnde is er dan toch nog niks veranderd aan het bekervoetbal?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor bekervoetbal mag wel. Zeker nu het een vrijgeleide is naar de groepsfase van de Europa League.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
!!!!!!!!!!!!!!111 PA!!!!!!1quote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je het goed doet in de Eredivisie als Ajax zijnde is er dan toch nog niks veranderd aan het bekervoetbal?![]()
!
Nee klopt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Qua Europees ticket niet, mits ze de Champions League halen. Enkel is het wel zo dat ook een bekertitel gewoon een eervolle prijs is. Het is eigenlijk een schande dat Ajax tegen profclubs wel het beste elftal opstelt en zelfs met de makkelijkste lotingen die prijs nooit heeft gewonnenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je het goed doet in de Eredivisie als Ajax zijnde is er dan toch nog niks veranderd aan het bekervoetbal?![]()
18 AFC Ajaxquote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Qua Europees ticket niet, mits ze de Champions League halen. Enkel is het wel zo dat ook een bekertitel gewoon een eervolle prijs is. Het is eigenlijk een schande dat Ajax tegen profclubs wel het beste elftal opstelt en zelfs met de makkelijkste lotingen die prijs nooit heeft gewonnen
11 Feyenoord
9 PSV
4 Quick, AZ![]()
Nooit moet 'de laatste jaren niet' zijn. Excuus.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
18 AFC Ajax
11 Feyenoord
9 PSV
4 Quick, AZ![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nooit moet 'de laatste jaren niet' zijn. Excuus.![]()
2010 voor het laatst met de legendarische woorden van Vertonghen: Het zijn maar kutkakkerlakken![]()
Met dank aan het gezeik tussen Feyenoord en Ajax was dat eigenlijk een schande voor het voetbal. Een bekerfinale en dan een tweeluik ervan maken. Beschamend.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
2010 voor het laatst met de legendarische woorden van Vertonghen: Het zijn maar kutkakkerlakken![]()
Oké bedankt. Kijk even na welke prijzen PSV en Feyenoord afgelopen jaren hebben gewonnen,quote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Met dank aan het gezeik tussen Feyenoord en Ajax was dat eigenlijk een schande voor het voetbal. Een bekerfinale en dan een tweeluik ervan maken. Beschamend.![]()
Klopt, aanleiding was best treurig, maar ik heb genoten in ArenA waar ik met duizenden anderen de return bekeekquote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Met dank aan het gezeik tussen Feyenoord en Ajax was dat eigenlijk een schande voor het voetbal. Een bekerfinale en dan een tweeluik ervan maken. Beschamend.![]()
Ik zeg toch niet dat die het beter hebben gedaan oid? Ik zeg alleen dat ik het verwonderlijk vind dat Ajax al jarenlang kampioen is en met een relatief makkelijke bekerloting door de jaren heen al een paar jaar de beker niet heeft gewonnen. Zeker met een wedstrijdje in de finale tegen PEC in het achterhoofdquote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké bedankt. Kijk even na welke prijzen PSV en Feyenoord afgelopen jaren hebben gewonnen,![]()
Oké.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat die het beter hebben gedaan oid? Ik zeg alleen dat ik het verwonderlijk vind dat Ajax al jarenlang kampioen is en met een relatief makkelijke bekerloting door de jaren heen al een paar jaar de beker niet heeft gewonnen. Zeker met een wedstrijdje in de finale tegen PEC in het achterhoofd![]()
De laatste keer kan je die vuurwerkgooiers ervoor bedanken, had toch een hele andere wedstrijd geweest zonder die onderbreking.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat die het beter hebben gedaan oid? Ik zeg alleen dat ik het verwonderlijk vind dat Ajax al jarenlang kampioen is en met een relatief makkelijke bekerloting door de jaren heen al een paar jaar de beker niet heeft gewonnen. Zeker met een wedstrijdje in de finale tegen PEC in het achterhoofd![]()
Dat was een grote afknapper inderdaad.. Feyenoord had toen een mooie reeks met AZ, PSV en Twente die werden verslagen, terwijl Ajax in de finale kwam door alleen maar kleine ploegjes uit te schakelen. Feyenoord had toen die beker meer verdiend dan Ajax, al lieten we het in die 2 wedstrijden gigantisch afwetenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax was toen gewoon een maat te groot, niks mis mee. Snap ook niet hoe ja dan iets meer kunt verdienen. Je moet van iedereen winnen wil je de beker verdienen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was een grote afknapper inderdaad.. Feyenoord had toen een mooie reeks met AZ, PSV en Twente die werden verslagen, terwijl Ajax in de finale kwam door alleen maar kleine ploegjes uit te schakelen. Feyenoord had toen die beker meer verdiend dan Ajax, al lieten we het in die 2 wedstrijden gigantisch afweten![]()
Mwa.. Ajax haalt niet elk jaar de finale, we hadden de pech dat Ajax nog niet was uitgeschakeld dat jaar. Tegen iedere andere ploeg hadden we wel gewonnen (en bovendien een normale finale over 1 wedstrijd).. door die hele soap hoefde de finale vooraf al niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax was toen gewoon een maat te groot, niks mis mee. Snap ook niet hoe ja dan iets meer kunt verdienen. Je moet van iedereen winnen wil je de beker verdienen.![]()
mad?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. Ajax haalt niet elk jaar de finale, we hadden de pech dat Ajax nog niet was uitgeschakeld dat jaar. Tegen iedere andere ploeg hadden we wel gewonnen (en bovendien een normale finale over 1 wedstrijd).. door die hele soap hoefde de finale vooraf al niet meer eigenlijk.
als je de beste bent moet je van iedereen winnen ongeacht wie en hoe vaakFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pure treurnis toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja altijd genieten zo'n EntradaGroot fan van User Wotte![]()
Is dat dat ze dan 2 uur lang gaan schreeuwen tegen het stadion?quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Feyenoord verdiende het dat seizoen op basis van de lastige tegenstanders die we toen hebben uitgeschakeld. Normaal gesproken is Ajax de betere ploeg maar in 1 wedstrijd had je meer kans gehad. Op basis van die 2 wedstrijden verdiende Ajax het natuurlijk, maar het was meteen ook de enige tegenstander van niveau die werd verslagen. Logisch toch dat je daar als Feyenoorder van baalde..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mad?
als je de beste bent moet je van iedereen winnen ongeacht wie en hoe vaak![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. Ajax haalt niet elk jaar de finale, we hadden de pech dat Ajax nog niet was uitgeschakeld dat jaar. Tegen iedere andere ploeg hadden we wel gewonnen (en bovendien een normale finale over 1 wedstrijd).. door die hele soap hoefde de finale vooraf al niet meer eigenlijk.jezus
Je vind dus ook dat wij vorig jaar de beker verdienden en niet PEC?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord verdiende het dat seizoen op basis van de lastige tegenstanders die we toen hebben uitgeschakeld. Normaal gesproken is Ajax de betere ploeg maar in 1 wedstrijd had je meer kans gehad. Op basis van die 2 wedstrijden verdiende Ajax het natuurlijk, maar het was meteen ook de enige tegenstander van niveau die werd verslagen. Logisch toch dat je daar als Feyenoorder van baalde..![]()
wil je het nou gewoon niet inzien?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord verdiende het dat seizoen op basis van de lastige tegenstanders die we toen hebben uitgeschakeld. Normaal gesproken is Ajax de betere ploeg maar in 1 wedstrijd had je meer kans gehad. Op basis van die 2 wedstrijden verdiende Ajax het natuurlijk, maar het was meteen ook de enige tegenstander van niveau die werd verslagen. Logisch toch dat je daar als Feyenoorder van baalde..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is appels met peren vergelijken.. in 2010 werd Ajax in het zadel geholpen door de KNVB door de finale over 2 wedstrijden te spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Gruisman het volgende:
Je vind dus ook dat wij vorig jaar de beker verdienden en niet PEC?![]()
als er 1 wedstrijd was gespeeld had feyenoord alsnog niks klaar gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken.. in 2010 werd Ajax in het zadel geholpen door de KNVB door de finale over 2 wedstrijden te spelen.
gr![]()
Dat is een grap, toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
als er 1 wedstrijd was gespeeld had feyenoord alsnog niks klaar gespeeld
gr![]()
Je zoekt nu alleen maar de schuld bij bij de KNVB. Het is toch ook gewoon de schuld van Feyenoord-supporters dat er überhaupt geen publiek naar de kuip mocht komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken.. in 2010 werd Ajax in het zadel geholpen door de KNVB door de finale over 2 wedstrijden te spelen.![]()
Hebben ze ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
En ik maar denken dat PSV een hoog calimero-gehalte heeft![]()
Utrecht was nog nooit zo slecht de afgelopen 5 jaar. En Heerenveen is met plaats 9 en een doelsaldo van 0 ook niet meer de ploeg die het was. Sowieso niet te vergelijken met Twente, Feyenoord en AZ (waar PSV dus nog een uitwedstrijd tegen moet spelen)quote:Op donderdag 18 december 2014 06:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspeelden ook punten bij ADO hooren Utrecht en Heerenveen zijn betere ploegen.
Word nog lastig zat al heb ik er vertrouwen in.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiermee geef je dus ook toe dat Ajax beter was dan Feyenoord. Er is namelijk gewoon 1 keer thuis en 1 keer uit gespeeld. Beide hadden dus evenveel kansen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken.. in 2010 werd Ajax in het zadel geholpen door de KNVB door de finale over 2 wedstrijden te spelen.#FreeHat![]()
Waar slaat dit op? Feyenoord's wens om de eerste wedstrijd uit te spelen werd vervuld, Ajax won de wenstrijd in de ArenA met 2-0. In de Kuip werd het 4-1 voor Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken.. in 2010 werd Ajax in het zadel geholpen door de KNVB door de finale over 2 wedstrijden te spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen bedoelen gewoon 'Ajax wint onterecht, omdat het Ajax is'. Gaat de beker over 2 wedstrijden in plaats van 1 en wint Ajax, dan is het opeens niet eerlijk, KNJB, enzovoort. Besluit de KNVB dat het over 1 wedstrijd gaat in plaats van 2 en wint Ajax, dan is het gewoon hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hiermee geef je dus ook toe dat Ajax beter was dan Feyenoord. Er is namelijk gewoon 1 keer thuis en 1 keer uit gespeeld. Beide hadden dus evenveel kansen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja is echt genieten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Feyenoorders zijn ook niet een beetje gefrustreerd over Ajax hè![]()
Leuk dat jij dat vind, maar de Boer geeft toch best vaak in interviews aan dat hij die prijs nog mist in zijn kast.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de beker is echt een nonprijs, leuk voor ploegen die niet meedoen om het kampioenschap.
leuk om naast het kampioenschap erbij te winnen met voornamelijk reservespelersWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja zou leuk zijn om te winnen maar hij geeft gewoon de voorkeur aan het kampioenschap hoor. Terecht.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat vind, maar de Boer geeft toch best vaak in interviews aan dat hij die prijs nog mist in zijn kast.
Als Ajax alleen de beker wint is het seizoen mislukt.Oh.![]()
Erg zuur gisteren, Ajax had nu op twee punten moeten staan. Wat een vervelende ploeg is dat PSV toch met die geniepige overtredinkjes, zoals in the good old days met Toivonen en Bakkal.![]()
Gold old days zijn voor mij Nilis en Nistelrooy die ons ruime nederlagen bezorgdenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Fargo het volgende:
Erg zuur gisteren, Ajax had nu op twee punten moeten staan. Wat een vervelende ploeg is dat PSV toch met die geniepige overtredinkjes, zoals in the good old days met Toivonen en Bakkal.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Doedelzak, was ook vrij irritant tegen Ajaxquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gold old days zijn voor mij Nilis en Nistelrooy die ons ruime nederlagen bezorgden![]()
![]()
Voor mij ook (en nog wel verder terug), maar van die spelers kon ik nog genieten. Met good old days bedoel ik die paar jaar terug toen het hele land ene hekel had aan die vervelende spelers. En dat gevoel bekroop me gisteren ook weer ineens.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gold old days zijn voor mij Nilis en Nistelrooy die ons ruime nederlagen bezorgden![]()
Vrij goed vooral met zijn afstandsschotenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doedelzak, was ook vrij irritant tegen AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Mwa feyenoord hielp wel erg mee aan dat beeld . Zakten compleet door hun ondergrens heenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor mij ook (en nog wel verder terug), maar van die spelers kon ik nog genieten. Met good old days bedoel ik die paar jaar terug toen het hele land ene hekel had aan die vervelende spelers. En dat gevoel bekroop me gisteren ook weer ineens.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heel amateuristisch die 4-3 inderdaad. En dan zit het PSV ook redelijk mee de laatste weken. Precies op de juiste momenten scoren (Heracles uit, Twente thuis, Feyenoord thuis), dan word je natuurlijk wel gewoon kampioen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa feyenoord hielp wel erg mee aan dat beeld . Zakten compleet door hun ondergrens heen![]()
Hopelijk een leuke wedstrijd vanavond met een goed voetballend Ajax.
Als ik eerlijk ben dan vind ik de wedstrijd van zondag veel belangrijker dan die van vanavond, leuk zo'n beker maar meer ook niet.
Aan de andere kant weer een finale tegen PEC zou wel grappig zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou kunnen. Ik denk dat we half Februari mee weten (na Groningen, Feyenoord, AZ, Vitesse en Twente). Zou zomaar kunnen dat we dan al een punt of 8 achterstand hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heel amateuristisch die 4-3 inderdaad. En dan zit het PSV ook redelijk mee de laatste weken. Precies op de juiste momenten scoren (Heracles uit, Twente thuis, Feyenoord thuis), dan word je natuurlijk wel gewoon kampioen. Eerlijk is eerlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk storten ze in na de winter , maar ik vrees van nietquote:Op donderdag 18 december 2014 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heel amateuristisch die 4-3 inderdaad. En dan zit het PSV ook redelijk mee de laatste weken. Precies op de juiste momenten scoren (Heracles uit, Twente thuis, Feyenoord thuis), dan word je natuurlijk wel gewoon kampioen. Eerlijk is eerlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je moet gewoon naar jezelf kijken, dan moet het goed komen en zo niet dan is het verdiend.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk storten ze in na de winter , maar ik vrees van niet![]()
Daarom , wij moeten ook elke wedstrijd 100% gevenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar jezelf kijken, dan moet het goed komen en zo niet dan is het verdiend.RED ONS HENNIEGOD![]()
En Denswil erin ipv Moisander. Je moet hem toch minuten geven als je hem als opvolger gaat gebruiken.quote:
En Andersen mag rusten. Speelt toch wat minder de laatste wedstrijden. En Riedewald mag het op '6' gaan doen. Moet hij straks ook doen als Serero weg is.![]()
bedankt hansquote:Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Denswil erin ipv Moisander. Je moet hem toch minuten geven als je hem als opvolger gaat gebruiken.
En Andersen mag rusten. Speelt toch wat minder de laatste wedstrijden. En Riedewald mag het op '6' gaan doen. Moet hij straks ook doen als Serero weg is.![]()
Andersen wordt de laatste tijd al telkens vroeg gewisseld dus is goed dat hij nu zijn rust pakt.Oh.![]()
Kom je aandacht tekort?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan iemand even de vraag van PicoMMP beantwoorden?![]()
Denswil zijn we in de winterstop al kwijt joh. Gaat naar Barcelona voor 50 miljoen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Denswil erin ipv Moisander. Je moet hem toch minuten geven als je hem als opvolger gaat gebruiken.
En Andersen mag rusten. Speelt toch wat minder de laatste wedstrijden. En Riedewald mag het op '6' gaan doen. Moet hij straks ook doen als Serero weg is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die gaan zichzelf overschatten dus zondag.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
Zo, Excelsior wint ff met 6-0 van NAC.
Lopen we overheen.Oh.![]()
Ik kijk de samenvatting terug en wat is feyenoord genaaid zeg.
1-1 overtreding
3-2 vermeer die gewoon gehinderd wordt.
4-3 belachelijk slecht verdedigd trouwens hahahaWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef MouzurX het volgende:
Ik kijk de samenvatting terug en wat is feyenoord genaaid zeg.
1-1 overtreding
3-2 vermeer die gewoon gehinderd wordt.
4-3 belachelijk slecht verdedigd trouwens hahaha![]()
![]()
Competitie > Europa League (tenzij finale) > Bekerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
Ben toch nooit echt zenuwachtig voor zo'n bekerwedstrijd![]()
Vind EL ook wel lekker hoor, prima sfeertje altijdquote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Competitie > Europa League (tenzij finale) > Beker![]()
Muah winst voor Feyenoord was beter geweest.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vitesse na die wedstrijd; we voetbalde zo goedquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Heeinz het volgende:
Ach, Ajax - Vitesse van begin dit seizoen. Lekker aan het zwembad in Bulgarije gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax moet het gewoon zelf doen. Als we afhankelijk moeten zijn van een ploeg als Feyenoord, verdienen we het ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weet niet of je oplet maar winst voor Feyenoord was niet echt verkeerd voor ons geweest
Ik heb me prima vermaakt gisteren. Heerlijk hoe dat tuig weer op een kansloos seizoen afgaat.![]()
Tsja ze hebben de kwaliteiten niet hè.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vitesse na die wedstrijd; we voetbalde zo goed![]()
![]()
(dat die vent nog niet ontslagen is zeg, wanprestatie met dat team)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Europees voetbal vind ik altijd wel specialer dan de Eredivisie, tenzij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Competitie > Europa League (tenzij finale) > BekerOh.![]()
Heb liever een kansloos seizoen voor PSV met hun Toivonen-achtige spelers dan Feyenoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet het gewoon zelf doen. Als we afhankelijk moeten zijn van een ploeg als Feyenoord, verdienen we het ook niet.
Ik heb me prima vermaakt gisteren. Heerlijk hoe dat tuig weer op een kansloos seizoen afgaat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Afhankelijk hoeft niet echt nee, maar het resultaat van een concurrent mag je wel eens helpenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax moet het gewoon zelf doen. Als we afhankelijk moeten zijn van een ploeg als Feyenoord, verdienen we het ook niet.
Ik heb me prima vermaakt gisteren. Heerlijk hoe dat tuig weer op een kansloos seizoen afgaat.![]()
heb het meer over de prijzen/kans daar opquote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees voetbal vind ik altijd wel specialer dan de Eredivisie, tenzij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV.
ik word liever kampioen en kwartfinale el niet bereikt
dan 2de en halve finale el bereikt![]()
Ooh ja maar dan geef ik ook de voorkeur aan de EL, al is dat niet echt realistisch nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb het meer over de prijzen/kans daar opOh.![]()
Geen prettige analist.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Heeinz het volgende:
Ronald mag wel eens ophouden met zijn 'hé'Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: