twitter:anumuae twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 08:32:48http://t.co/ILDwTsyvGU Peshawar: Explosion heard in school #PeshawarAttack #Peshawar http://t.co/ED4UCc4lnw reageer retweet
Bij een aanval van de Taliban op een militaire school in de Pakistaanse stad Peshawar zijn meer dan honderd doden gevallen. De regering spreekt van 104 doden, onder wie 84 kinderen.twitter:JaagAlerts twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 08:34:14Update: PM Nawaz Sharif instructs forces to prioritize safe recovery of hostages from Peshawar school,coordinate well http://t.co/Y36FPO6OxP reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 11:05:47Pakistaanse taliban zegt school aan te vallen omdat Pakistaanse leger in stammengebied (Waziristan etc) al lang bezig is met offensief > reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 11:07:31tegen taliban, waarbij veel doden zijn gevallen, huizen vernield, en paar honderdduizend burgers gevlucht naar andere delen Pakistan.< reageer retweet
Ja, daar ergerde ik me ook al aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef SuicideErrorist het volgende:
Moet de TT niet zijn "Gijzeling Pakistan loopt uit op enorm bloedbad"? Iets leidt tot een bloedbad of loopt uit op een bloedbad.
Je mag het ons weglaten, ben niet van welke religie dan ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb ze van ons christenen afgekeken kijk wat het ons gebracht heeft
Maar helaas wel de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wauw, dit is echt achterlijkheid van een nieuw niveau.
Nee. Er zit helemaal geen enkele kern van waarheid in. Je doet net alsof dit iets inherents is aan moslim zijn. Dat is al bullshit. Daarnaast claimen deze terroristen helemaal niet vredelievend te zijn. Dus nee, pure onzin.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar helaas wel de keiharde waarheid
Hoelang blijven we infantiel gedrag van minder begaafden die zich verschuilen achter hun geloof nog tolereren? En dan heb ik het ook bijvoorbeeld ook over pedofiele priesters en joodse nederzettingen in de gaza strook.
Nou, het is tenslotte maar de derde terroristische aanslag in 2 dagen die zich achter dit bepaalde geloof verschuilt. Toch opvallend niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er zit helemaal geen enkele kern van waarheid in. Je doet net alsof dit iets inherents is aan moslim zijn. Dat is al bullshit. Daarnaast claimen deze terroristen helemaal niet vredelievend te zijn. Dus nee, pure onzin.
Maar kom eens met een oplossing of juiste conclusie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar had ja van tevoren over na moeten denken
Een oplossing waarvoor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar kom eens met een oplossing of juiste conclusie?
Ja, dus? Het is ook de derde aanslag gepleegd door een man. Laten we allemaal mannen gaan haten en doen alsof alle mannen bloedlustige terroristen zijn!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nou, het is tenslotte maar de derde terroristische aanslag in 2 dagen die zich achter dit bepaalde geloof verschuilt. Toch opvallend niet?
Enige waar je commentaar op zou kunnen hebben is dat ik geen verschil maakte tussen islamisering en moslims.
Ik moet deze man gelijk geven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er zit helemaal geen enkele kern van waarheid in. Je doet net alsof dit iets inherents is aan moslim zijn. Dat is al bullshit. Daarnaast claimen deze terroristen helemaal niet vredelievend te zijn. Dus nee, pure onzin.
weet jij wel wat het woord verschuilen betekent eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nou, het is tenslotte maar de derde terroristische aanslag in 2 dagen die zich achter dit bepaalde geloof verschuilt. Toch opvallend niet?
Enige waar je commentaar op zou kunnen hebben is dat ik geen verschil maakte tussen islamisering en moslims.
Geloof en alle nare gevolgen daarvan.quote:
Ik ben wakker, anders kan ik niet posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geloof en alle nare gevolgen daarvan.
Of moet IS eerst onze koning in tweeën snijden voor je wakker wordt?
Jij denkt dat er zonder geloof geen strijd is? Dat mensen elkaar niet naar het leven staan en de macht niet meer hoeven?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Straks kom je met het Adolf Hitler voorbeeld, maar oke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Het is ook de derde aanslag gepleegd door een man. Laten we allemaal mannen gaan haten en doen alsof alle mannen bloedlustige terroristen zijn!![]()
![]()
Je creëert haat en woede door je naar dit niveau te verlagen. De mensen die dit doen zijn monsters, verschrikkelijke teringlijers, die islamitisch zijn. Zoals Anders Breivik een christelijke terrorist was, maar dat niet betekent dat alle christenen verrot zijn.
Hitler pleegde zijn gruweldaden niet per se uit naam van zijn geloof, dus dat is niet echt een goede vergelijking. Maar alsnog natuurlijk is niet elke Duitser een Hitler, maar wel elke Afghaan een of andere haatbaard in de mening van veel Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Straks kom je met het Adolf Hitler voorbeeld, maar oke.
Er zitten meer dan genoeg rotte appels bij de christenen. Vorig jaar hebben ze in Syrie behoorlijk huisgehouden naar ik meen, met als hoogtepunt de onthoofding van een moslim.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Het is ook de derde aanslag gepleegd door een man. Laten we allemaal mannen gaan haten en doen alsof alle mannen bloedlustige terroristen zijn!![]()
![]()
Je creëert haat en woede door je naar dit niveau te verlagen. De mensen die dit doen zijn monsters, verschrikkelijke teringlijers, die islamitisch zijn. Zoals Anders Breivik een christelijke terrorist was, maar dat niet betekent dat alle christenen verrot zijn.
Voordat de mens uberhaupt kon schrijven of spreken of leerstellingen (geloof) formuleren, waren we al bezig elkaar de hersenpannen in te slaan met knuppels.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat er zonder geloof geen strijd is? Dat mensen elkaar niet naar het leven staan en de macht niet meer hoeven?
Ik begrijp je punt wel hoor, ik bedoel dat het alleen niet altijd goed tot zijn recht komt vanwege vage verwoordingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hitler pleegde zijn gruweldaden niet per se uit naam van zijn geloof, dus dat is niet echt een goede vergelijking. Maar alsnog natuurlijk is niet elke Duitser een Hitler, maar wel elke Afghaan een of andere haatbaard in de mening van veel Nederlanders.
Ook Hitler pleegde zijn misdaden uit een soort van geloof. Niet zozeer in een god, maar wel in een ubermensch / arisch ras.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Straks kom je met het Adolf Hitler voorbeeld, maar oke.
Alsof je überhaupt niet leest wat ik zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er zitten meer dan genoeg rotte appels bij de christenen. Vorig jaar hebben ze in Syrie behoorlijk huisgehouden naar ik meen, met als hoogtepunt de onthoofding van een moslim.
Door 'een man'? Ben je echt zo blind? Het is niet een of 1 man. Het is een complete groep doorgeslagen mafketels. En wat doen wij? Lekker toekijken en vooral niet zeggen waar het op staat of misschien eens ingrijpen? Nee, we hebben eerst in bijvoorbeeld Irak en Afghanistan huisgehouden en daarna snel wegrennen en laat het maar uit de klauw lopen. Je ziet nu wat er van komt.
Ah, dus je wil niet religie afschaffen, maar gewoon alle overtuiging van mensen in wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook Hitler pleegde zijn misdaden uit een soort van geloof. Niet zozeer in een god, maar wel in een ubermensch / arisch ras.
Maar wat doen we met Yasin Ayoub? Dat is de vraag. Heb jij een oplossing daarvoor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Er zitten meer dan genoeg rotte appels bij de christenen. Vorig jaar hebben ze in Syrie behoorlijk huisgehouden naar ik meen, met als hoogtepunt de onthoofding van een moslim.
Door 'een man'? Ben je echt zo blind? Het is niet een of 1 man. Het is een complete groep doorgeslagen mafketels. En wat doen wij? Lekker toekijken en vooral niet zeggen waar het op staat of misschien eens ingrijpen? Nee, we hebben eerst in bijvoorbeeld Irak en Afghanistan huisgehouden en daarna snel wegrennen en laat het maar uit de klauw lopen. Je ziet nu wat er van komt.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
weet jij wel wat het woord verschuilen betekent eigenlijk?
Dat ontkracht je daarop volgende zin namelijk.
Bedankt, deze reactie zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben wakker, anders kan ik niet posten.
Ik geef toe dat het de ideale wereld zou zijn als er geen strijd meer zou zijn. Ik denk niet dat deze terreur indammen alles oplost, in tegendeel. Maar moet je het om die reden maar gewoon laten gebeuren? Nee wat mij betreft. Je moet als ontwikkelde wereld een statement maken en echt iets doen aan de situatie. Niet zoals we in Afghanistan gedaan hebben, maar echt iets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat er zonder geloof geen strijd is? Dat mensen elkaar niet naar het leven staan en de macht niet meer hoeven?
Ik hoor graag wat we dan moeten doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het de ideale wereld zou zijn als er geen strijd meer zou zijn. Ik denk niet dat deze terreur indammen alles oplost, in tegendeel. Maar moet je het om die reden maar gewoon laten gebeuren? Nee wat mij betreft. Je moet als ontwikkelde wereld een statement maken en echt iets doen aan de situatie. Niet zoals we in Afghanistan gedaan hebben, maar echt iets doen.
Ik weet niet wie je bedoelt met 'wij' maar ik heb part noch deel aan bloedvergiet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook Hitler pleegde zijn misdaden uit een soort van geloof. Niet zozeer in een god, maar wel in een ubermensch / arisch ras.
Dat is niet eens een juiste interpretatie. Ze verschuilen zich niet achter hun geloof, ze beweren alleen te handelen in naam van hun geloof. Dat wil niet zeggen dat ze het niet zelf doen of die illusie op willen werpen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja.
Ze plegen deze daden niet uit hun eigen naam, maar uit naam van allah (of welke god dan ook). Dat noem ik verschuilen.
Wat precies dan? Zo ontwikkeld zijn 'wij' ook weer niet. Voor zoverre er sprake is van een unanieme volksmandaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het de ideale wereld zou zijn als er geen strijd meer zou zijn. Ik denk niet dat deze terreur indammen alles oplost, in tegendeel. Maar moet je het om die reden maar gewoon laten gebeuren? Nee wat mij betreft. Je moet als ontwikkelde wereld een statement maken en echt iets doen aan de situatie. Niet zoals we in Afghanistan gedaan hebben, maar echt iets doen.
Het is, helaas, een prima vergelijking. Ook Hitler had een (wanstaltig) ideaalbeeld van zijn ubermensch / arisch ras. Al het andere, wat dus niet strookte met zijn ideaalbeeld, moest uitgeroeid worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hitler pleegde zijn gruweldaden niet per se uit naam van zijn geloof, dus dat is niet echt een goede vergelijking. Maar alsnog natuurlijk is niet elke Duitser een Hitler, maar wel elke Afghaan een of andere haatbaard in de mening van veel Nederlanders.
Ze gebruiken de islam juist als dekmantel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet eens een juiste interpretatie. Ze verschuilen zich niet achter hun geloof, ze beweren alleen te handelen in naam van hun geloof. Dat wil niet zeggen dat ze het niet zelf doen of die illusie op willen werpen.
Een dekmantel voor het feit dat ze eigenlijk geld en macht willen, misschien.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gebruiken de islam juist als dekmantel.
Ik heb werkelijk geen idee wat je hier mee wil zeggen. En ik wacht nog steeds op het plan van aanpak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is, helaas, een prima vergelijking. Ook Hitler had een (wanstaltig) ideaalbeeld van zijn ubermensch / arisch ras. Al het andere, wat dus niet strookte met zijn ideaalbeeld, moest uitgeroeid worden.
Vergeet niet dat ook Hitler, net als een hoop mafketels met macht in deze tijd, een heel groot deel van de bevolking achter zich had staan in die tijd. Het grootste deel van de Duitsers uit die tijd was pro Hitler en dat is ook de reden dat hij zoveel landen heeft kunnen veroveren. Dat had niet gekund met een minderheid van het volk achter hem, dan waren ze niet voor hem door het vuur gegaan. Ook toen gold dat mensen zich achtergesteld voelden en graag een goede leider wilden hebben (en daarin zaten ze natuurlijk volledig mis, kwamen ze achteraf achter). Dat zie je nu in diverse landen ook gebeuren, onder het mom van geloof.
Geld en macht willen de kopstukken per definitie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een dekmantel voor het feit dat ze eigenlijk geld en macht willen, misschien.
Als ik de oplossing had zou ik op het pluche zitten ergens. Het enige wat ik wel weet is dat we eindelijk eens moeten opstaan tegen dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor graag wat we dan moeten doen.
Ik denk dat hij met atoombommen komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je hier mee wil zeggen. En ik wacht nog steeds op het plan van aanpak.
"theunderdog staat op"quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als ik de oplossing had zou ik op het pluche zitten ergens. Het enige wat ik wel weet is dat we eindelijk eens moeten opstaan tegen dit soort praktijken.
Ah. Wel roepen dat het niet zo moet, dat alle moslims kut zijn en dat je het helemaal begrijpt, maar geen enkel constructief woord. Chapeau!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als ik de oplossing had zou ik op het pluche zitten ergens. Het enige wat ik wel weet is dat we eindelijk eens moeten opstaan tegen dit soort praktijken.
Misschien is zitten ipv opstaan in dit geval 'de oplossing'?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook zo'n prettige van geloven, lekker met de vinger wijzen en roepen dat jij niks doet. Deed je maar wat, misschien hielp het.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met 'wij' maar ik heb part noch deel aan bloedvergiet.
Daarbij komt dat het westen Afghanistan en Irak zwaar naar de klote heeft geholpen ofwel vernietigd. Niet dat het een paradijs op aarde was daarvoor, maar toch.
Nogmaals wat moeten 'wij' doen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook zo'n prettige van geloven, lekker met de vinger wijzen en roepen dat jij niks doet. Deed je maar wat, misschien hielp het.
En vwb Irak en Afghanistan heb je gelijk, maar dat heb ik volgens mij al genoemd. Wij Westerse landen hebben het verkloot en zijn hard weggerend, en dat mag je de Westerse landen kwalijk nemen.
Bijzonder dat juist jij op die gedachte komt en niet ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met atoombommen komt.
Waar precies roep ik dat alle moslims kut zijn dan? Dat maak jij er van met je gekleurde bril.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah. Wel roepen dat het niet zo moet, dat alle moslims kut zijn en dat je het helemaal begrijpt, maar geen enkel constructief woord. Chapeau!
Zoals gezegd, geen idee. Maar blijven zitten als een stel apathische debielen lost op zeker niks op. Er zal vast een slim mens op aarde zijn die hier een oplossing voor heeft, jij en ik zijn dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nogmaals wat moeten 'wij' doen?
I'm all ears.![]()
Sorry, ik overdreef een tikkeltje. Je zei niet dat moslims kut zijn. Je zei dat het heerlijk is om moslim te zijn omdat je dan kinderen dood kunt makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waar precies roep ik dat alle moslims kut zijn dan? Dat maak jij er van met je gekleurde bril.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om moslim te zijn
Je roept zo hard mogelijk dat het een religie van vrede is en vervolgens slacht je gewoon wat onschuldige kindertjes af
Dat zou een mogelijkheid zijn. Voor mijn gevoel zitten we al jaren en bereiken we het tegenover gestelde. Misschien is hurken een oplossing? Dat zit tussen staan en zitten in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Misschien is zitten ipv opstaan in dit geval 'de oplossing'?
Ik zeg niet dat het zo is hoor, ik opper maar een mogelijkheid.
Ik ben niet op dat idee gekomen dat was alreeds genoemd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bijzonder dat juist jij op die gedachte komt en niet ik.
Nee, ik zeg dat je kinderen dood kunt maken en dan roept dat je moslim bent en dat het vanuit dat oogpunt als goed gezien moet worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, ik overdreef een tikkeltje. Je zei niet dat moslims kut zijn. Je zei dat het heerlijk is om moslim te zijn omdat je dan kinderen dood kunt maken
[..]
Eh, nee. Dat zeg je absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je kinderen dood kunt maken en dan roept dat je moslim bent en dat het vanuit dat oogpunt als goed gezien moet worden.
Nee ok. Maar dat het wel duidelijk is dat ik niet met dat soort achterhaalde oplossingen kom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben niet op dat idee gekomen dat was alreeds genoemd.
Misschien niet door jou maar toch.
Dan bedoel ik het wel. Dan zijn we daar nu ook uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat zeg je absoluut niet.
Haha, eens. Ergens moet het een combinatie betreffen van hurken, zitten, staan, en rennen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid zijn. Voor mijn gevoel zitten we al jaren en bereiken we het tegenover gestelde. Misschien is hurken een oplossing? Dat zit tussen staan en zitten in.
Die leeft toch in harmony met andere mensen en geloven in Nederland? Waarom is het dan een vraag wat we daar mee moeten of een oplossing voor moeten zoeken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Maar wat doen we met Yasin Ayoub? Dat is de vraag. Heb jij een oplossing daarvoor?
Je roept onzin en als je er dan op aangesproken wordt bedoelde je eigenlijk iets totaal anders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan bedoel ik het wel. Dan zijn we daar nu ook uit.
Dat zijn toch de extremisten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je kinderen dood kunt maken en dan roept dat je moslim bent en dat het vanuit dat oogpunt als goed gezien moet worden.
Maar waarom doen we dan niets uiteindelijk? Waarom slikken we alles maar? Dat is toch krankzinnig? Om op het voorbeeld van Hitler terug te komen, dat waren een hoop mensen goed zat wat resulteerde in geallieerd leger wat ons bevrijdde. Waarom blijven we nu massaal zitten en toekijken hoe mannen de strot wordt doorgesneden en een honderd kinderen worden afgeslacht?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
Haha, eens. Ergens moet het een combinatie betreffen van hurken, zitten, staan, en rennen.
De truc zit m erin wanneer je wat toepast.
De islam is altijd de dader hoor. Niemand kan altijd dader zijn. Soms moet de dader ook slachtoffer zijn of getuige.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef terrorsjaak het volgende:
Weer is de islam erbij betrokken als dader
Ik weet het ook niet, ik zoek lekker mee naar antwoorden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar waarom doen we dan niets uiteindelijk? Waarom slikken we alles maar? Dat is toch krankzinnig? Om op het voorbeeld van Hitler terug te komen, dat waren een hoop mensen goed zat wat resulteerde in geallieerd leger wat ons bevrijdde. Waarom blijven we nu massaal zitten en toekijken hoe mannen de strot wordt doorgesneden en een honderd kinderen worden afgeslacht?
Als er iets tegen een moslim gebeurd staan de geestelijk leiders en andere hooggeplaatste moslims op de banken, waar zijn ze nu? Keuren ze dit goed? Waarom wordt daar geen actie ondernomen?
Er zijn vandaag 100 kinderen en 40 volwassenen (getallen bij benadering) afgeslacht onder het mom van het islam geloof. Ik vind dat een behoorlijke massa moord.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat zijn toch de extremisten?
Of bedoel je nou een meisje levend begraven volgens de voorschriften van de Koran?
Er gebeurt toch niet massamoord op kinderen in islamitische staten? (Ik stel deze vraag oprecht als een onwetende, want ik heb nooit gewoond in een islamitsich land)
Sorry dat je mij verkeerd begreep. Dat kan aan jou of mij liggen, waarschijnlijk aan mij. Mijn excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je roept onzin en als je er dan op aangesproken wordt bedoelde je eigenlijk iets totaal anders.!
Sommige delen van de islam zijn best pervers, moet ik je toegeven, maar probeer dan niet de mens te veroordelen die erachter staat, maar het geloof zelf die de mens aanhangt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er zijn vandaag 100 kinderen en 40 volwassenen (getallen bij benadering) afgeslacht onder het mom van het islam geloof. Ik vind dat een behoorlijke massa moord.
Maar de dooddoener 'extremisten' kan toch ook geen stand meer houden? Dat wordt ook constant geroepen. Voor mijn gevoel zijn het allang niet meer de extremisten die zulke daden uitvoeren, de laag eronder heeft gezien hoe makkelijk ze ermee wegkomen en worden ook 80 maagden beloofd als ze als martelaar sterven. Ook die gaan nu massaal los lijkt het.
Ehm, wie zijn de Balouchies en wat is hun problematiek? Weet helemaal niks van dit onderwerp af...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef mylamboisblack het volgende:
Oh, de Pakistanen krijgen te maken met een aanslag die zij zelf uitvoeren op de Balouchies? Anyways, gecondoleerd aan de nabestaanden. Hoop dat de Pakistanen nu eens snappen hoe de Balouchies zich al tientallen jaren voelen.
Free Balouchistan...
[ afbeelding ]
Etnisch volk dat wordt bezet door Pakistan. Zijn geen Urdu(grootste etnische bevolking van Pakistan) en spreken oorspronkelijk een indo-Iraanse taal en geen indo-Arische(waar Urdu onder valt) taal. Een deel wordt trouwens bezet door Iran.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ehm, wie zijn de Balouchies en wat is hun problematiek? Weet helemaal niks van dit onderwerp af...
Nou, ik krijg idd het gevoel dat al die strijd om clans en bloedbanden draait.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo heb je in het midden-oosten nog zoveel verschillende volkeren?
In Europa zijn er al eeuwen niet zoveel meer.
Stammen en dorpsleiders dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:29 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, ik krijg idd het gevoel dat al die strijd om clans en bloedbanden draait.
Pakistan is het Midden-Oosten? Onwetend persoon. Ga jij jezelf maar eens even wat lesjes geografie en sociologe geven voordat je als een kip zonder kop te werk gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef MouzurX het volgende:
In Europa heb je nog altijd veel volkeren, alleen worden die niet onderdrukt of uitgebuit. Bijna elk land heeft wel 1 of meerdere minderheden binnen zijn grenzen, op de ministaatjes na.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef MouzurX het volgende:
Ga op de basisschool lekker pietje precies uithangenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Pakistan is het Midden-Oosten? Onwetend persoon. Ga jij jezelf maar eens even wat lesjes geografie en sociologe geven voordat je als een kip zonder kop te werk gaat.
Yep!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ga op de basisschool lekker pietje precies uithangen![]()
In dit soort onderwerpen horen Pakistan en Afghanistan gewoon bij het midden-oosten.
Die landen zijn op een heel andere manier ontstaan als die in Europa. Ook zijn die landen qau oppervlakte flink groot waardoor er ook eerder verschillende volkeren leven. Pakistan is bijvoorbeeld al 2* zo groot als Duitsland. Stel je voor dat Europa 100 jaar geleden ook onder koloniaal juk leefde en we uiteindelijk wat willekeurig getrokken lijnen in Europa nieuwe landen moesten worden. Dan zou het goed kunnen zijn dat er een vreemde grens was waardoor duister,belgen, Nederlanders, luxemburgers en Fransen toch in 1 land moesten wonen. Terwijl in een ander buurland Fransen Duitsers en Spanjaarden woonden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef MouzurX het volgende:
Maar voor die 100 jaar is er dus ook niet enorm veel samensmelting geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 06:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die landen zijn op een heel andere manier ontstaan als die in Europa. Ook zijn die landen qau oppervlakte flink groot waardoor er ook eerder verschillende volkeren leven. Pakistan is bijvoorbeeld al 2* zo groot als Duitsland. Stel je voor dat Europa 100 jaar geleden ook onder koloniaal juk leefde en we uiteindelijk wat willekeurig getrokken lijnen in Europa nieuwe landen moesten worden. Dan zou het goed kunnen zijn dat er een vreemde grens was waardoor duister,belgen, Nederlanders, luxemburgers en Fransen toch in 1 land moesten wonen. Terwijl in een ander buurland Fransen Duitsers en Spanjaarden woonden.
Europese landen zijn vele malen kleiner en de grenzen in Europa zijn wat natuurlijker gevormd in plaats van gewoon willekeurig getrokken lijnen die volkeren scheiden en anderen samen dwingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef MouzurX het volgende:
Dit is dus het gezicht van de duivel, mocht je in dat concept geloven.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de lafaards
Ja, hoe durven ze.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Turkije heeft een nationale dag van rouw afgekondigd vanwege deze gebeurtenis.
Wel gek.
quote:Al-Qaeda veroordeelt aanval school Pakistan
Na de Afghaanse Taliban heeft nu ook al-Qaeda in Zuid-Azië de bloedige aanslag op een school in Pakistan veroordeeld.
De terroristen spreken van een tragisch incident, in een zondag naar buiten gebrachte verklaring. De organisatie roept moslimstrijders op zich alleen tegen veiligheidstroepen te richten, en kinderen, vrouwen en ''ons islamitische volk'' te ontzien.
''Onze harten bloeden van pijn en verdriet om de dood van onschuldige kinderen'', schrijft een woordvoerder. Volgens de zegsman is de lijst ''misdaden en gruwelijkheden'' van het Pakistaanse leger eindeloos, maar ''de afschuwelijke onderdrukking'' van het leger is geen rechtvaardiging voor wraakacties tegen ''onderdrukte moslims''.
Dinsdag vonden ruim 150 mensen de dood bij de aanval, van wie zeker 130 kinderen. De Pakistaanse Taliban eisten de verantwoordelijkheid voor de aanval op. De terreurorganisatie had de legerschool aangevallen uit wraak voor acties van het leger tegen de Taliban.
Door: ANP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |