Hoe wil je het dan noemen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die hun behoefte om voort te planten met dat woord beschrijven, verdienen m.i. een nekschot. Kinderwens.
Ik heb zelfs XS shirtjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb het met shirtjes ook. De ene keer S de andere keer L.
Hep, van Feer moet jij volgende meet mijn piemel opmeten terwijl ik haar zie en wanneer ik haar niet ziequote:
Gewoon antwoorden met: nee, oma, niet voor ik getrouwd ben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn oma zegt mij steeds dat ik goede heupen heb om te baren. Zo vervelend
. Ik maak er geen issue meer van omdat ze zo dement is als maar kan, maar toch
.
Jij zit echt teveel op FL.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Curious about: orgies (everything to do with it)
Dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef Chai het volgende: [..] Denk het. Dan zijn alle maten ineens een maat kleiner. Doen ze schijnbaar om je te laten denken dat je dikke tieten hebt en je vaker daar gaat kopen.
![]()
Gewoon, niet. Ik wil helemaal niet weten of mensen aan het neuken zijn met het doel om kinderen te krijgen. Ik hoor het wel als je de 3 maanden gepasseerd bent. Vroeg genoeg voor de rest van de wereld.quote:
Ik zeg altijd dat mannen het fijn vinden tijdens het neuken. Dan kijkt ze me raar aan en zegt vervolgens hetzelfde weer, alsof er niks gebeurd is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon antwoorden met: nee, oma, niet voor ik getrouwd ben.
Ik snap 'mquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep, van Feer moet jij volgende meet mijn piemel opmeten terwijl ik haar zie en wanneer ik haar niet zie![]()
Dat kan ik dus niet begrijpen he... en dan noemen ze het klussenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon, niet. Ik wil helemaal niet weten of mensen aan het neuken zijn met het doel om kinderen te krijgen.
Echt, he.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat mannen het fijn vinden tijdens het neuken. Dan kijkt ze me raar aan en zegt vervolgens hetzelfde weer, alsof er niks gebeurd is.
Nee, mijn account heb ik verwijderd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen hier gewoon een account
Nee, geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een vuige mensenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mij zal je er niet vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat mannen het fijn vinden tijdens het neuken. Dan kijkt ze me raar aan en zegt vervolgens hetzelfde weer, alsof er niks gebeurd is.
Je begrijpt niet dat ik het niet hoeft te weten of dat mensen neuken om kinderen te krijgen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef Moppert het volgende:
Dat kan ik dus niet begrijpen he... en dan noemen ze het klussen
De laatste foto die jij likete.quote:
Nou ja, beter dat dan dat ze tips geeft hoeveel makkelijker het pijpen is zonder kunstgebit ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Maar wat is het überhaupt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen heeft elkaars FL profiel maar. Wat intiem.
Maar het gaat om kleding. Ik vind dat gewoon moeilijk. Ik heb altijd het idee dat het 'net niet' is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Fera is sowieso ook leuk om te zien![]()
Maar dat heb ik haar laaaang geleden al eens gezegd
Fetlife, leerde ik laatst. Ik heb er zelf nooit naar gekeken.quote:
FetLife.quote:
Een soort van facebook, maar dan voor seksuele voorkeuren.quote:
Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ze dat niet meer weetquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, beter dat dan dat ze tips geeft hoeveel makkelijker het pijpen is zonder kunstgebit ofzo.
Jij bent toch SneakyStalker?quote:
Ik heb net eens een fetlife profielquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Euhm.. Laatste keer dat ik je zag was.. Zondags in Nijmegen ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het gaat om kleding. Ik vind dat gewoon moeilijk. Ik heb altijd het idee dat het 'net niet' is.
Nee ik begrijp niet dat mensen met dat doel als doel neukenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat ik het niet hoeft te weten of dat mensen neuken om kinderen te krijgen?
Ik ook niet.quote:
Ik voel me ook niet zo aangesproken met 'kinkster'quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Fetlife, leerde ik laatst. Ik heb er zelf nooit naar gekeken.
Hou dat vast denk ik dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Moppert het volgende:
Nee ik begrijp niet dat mensen met dat doel als doel neuken
Ik snap best dat je kinderen kan willen maar dan ineens ovulatietesten etc, ik snap het niet
Het is vaak wel lichtelijk alternatief volgens mij. Ik zou het niet meer weten hoor, wat het precies was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Laatste keer dat ik je zag was.. Zondags in Nijmegen ofzo?
En het was niet al te warm toen
Maar ik kan me niet echt meer voor de geest halen wat je droeg.. Volgensmij wel lichtelijk alternatief..
En met sub?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me ook niet zo aangesproken met 'kinkster'
Wat een kutwoord.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet zo aangesproken met 'kinkster'
Gvd.quote:
Ovulatietesten is om meer inzicht te krijgen in je cyclus. Beste is vlak voor de ovulatie neuken zodat de zaadjes genoeg tijd hebben om naar het ei te zwemmen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:31 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee ik begrijp niet dat mensen met dat doel als doel neuken
Ik snap best dat je kinderen kan willen maar dan ineens ovulatietesten etc, ik snap het niet
Voor mij is het ook redelijk nutteloos, hehehe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net eens een fetlife profiel. Vind ik ook niet nodig.
Kom maar langs, mag je mijn vetjes voelenquote:
Een beetje als wanneer je in KPD postquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vond daar ook vooral veel rare mensen zitten.Van die berichtjes die je dan ineens krijgt.
Soon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij is het ook redelijk nutteloos, hehehe.
[..]
Kom maar langs, mag je mijn vetjes voelen
Schiet wel op, voor je het weet is hij ecto.quote:
Wie is PantyhosePrankster dan?quote:
Ja ik weet wel hoe het werkt, juist daarom snap ik niet dat mensen wachten op een positieve test om te seksen. Maar dat klinischequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
Ovulatietesten is om meer inzicht te krijgen in je cyclus. Beste is vlak voor de ovulatie neuken zodat de zaadjes genoeg tijd hebben om naar het ei te zwemmen.
Ook daarom, niet posten enkel kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
Een beetje als wanneer je in KPD post?
Maar het is dus niet dat een positieve test het commando: NEUKEN! is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe het werkt, juist daarom snap ik niet dat mensen wachten op een positieve test om te seksen. Maar dat klinischeik kan er niets mee.
Gaan we kapsalon eten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Schiet wel op, voor je het weet is hij ecto.
Ik vind dat altijd zo'n misleidende term, want eigenlijk ben je als submissive toch uiteindelijk de baas over wat er gebeurtquote:
Niet een mannenstring?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe een wijde boxer aan, we gaan twister spelen
Maar dat denken heel veel vrouwenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus niet dat een positieve test het commando: NEUKEN! is.![]()
Dacht ik eerst wel.
Ik bedoel wanneer je als vrouw een foto in KPD postquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daarom, niet posten enkel kijken.
Je hebt bepaalde kaders, maar alles daarbinnen kan vrij ingevuld worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n misleidende term, want eigenlijk ben je als submissive toch uiteindelijk de baas over wat er gebeurt
Met een goede kont wel sexy.quote:
Hoe is mijn kont?quote:
Ja en nee. Ja omdat je op voorhand wel afspraken hebt over wat er wel/niet mag gebeuren. Nee omdat je daarna geen controle hebt op wat er gebeurt, hoe het gebeurt en wanneer het gebeurt. In die zin ben je wel overgeleverd aan een ander.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n misleidende term, want eigenlijk ben je als submissive toch uiteindelijk de baas over wat er gebeurt
Dat weet je wel. Visser.quote:
Je bent altijs baas over je eigen lijf, tenzij slaaf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ervaring zal ik nooit hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel wanneer je als vrouw een foto in KPD post.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een keer gebondaged door een meisje, dat was wel grappig.
Maar je geeft die controle eigenlijk zelf wel weg aan de ander, dus het komt eigenlijk vanuit jou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja omdat je op voorhand wel afspraken hebt over wat er wel/niet mag gebeuren. Nee omdat je daarna geen controle hebt op wat er gebeurt, hoe het gebeurt en wanneer het gebeurt. In die zin ben je wel overgeleverd aan een ander.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een keer gebondaged door een meisje, dat was wel grappig.
Het is ook maar een rol die je speelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je geeft die controle eigenlijk zelf wel weg aan de ander, dus het komt eigenlijk vanuit jou.
Het is een beetje dubbel ja.
En dan heb je ook nog mannen die zeggen dominant te zijn, maar eigenlijk alleen maar bezig zijn met jou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je geeft die controle eigenlijk zelf wel weg aan de ander, dus het komt eigenlijk vanuit jou.
Je geeft je grenzen aan, maar daarbinnen ben je uiteindelijk wel overgeleverd aan de ander.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dominant = 'egoïstisch'?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog mannen die zeggen dominant te zijn, maar eigenlijk alleen maar bezig zijn met jou.
Je kunt wel zeggen dat zowel dom/domme als sub eigen baas is. Maar de baas over alles wat er gebeurt...? Dat hangt echt van de relatie/het spel afquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet teveel semantische discussies over voeren. Gewoon doen is mijn devies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
Neehoor, maar het hele sub/dom spel is wel pas leuk als je elkaar uitdaagt. Dan doe je niet als je alleen maar bezig bent met iemand pleasen.quote:
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog mannen die zeggen dominant te zijn, maar eigenlijk alleen maar bezig zijn met jou.
Af en toe roepen ze dan wel iets als 'slet, hihi'?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ah ok!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar het hele sub/dom spel is wel pas leuk als je elkaar uitdaagt. Dan doe je niet als je alleen maar bezig bent met iemand pleasen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel semantische discussies over voeren. Gewoon doen is mijn devies.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind als je alleen bezig bent met pleasen, dat er geen sprake is van een dom/sub verhouding.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, maar het hele sub/dom spel is wel pas leuk als je elkaar uitdaagt. Dan doe je niet als je alleen maar bezig bent met iemand pleasen.
Get a room you 2quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worstje voor je
Ik ga het ook gewoon doen! Op naar bed. Toedeloequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitschelden als blijk van dominantiequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe roepen ze dan wel iets als 'slet, hihi'?
Welterusten Sammiequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon doen! Op naar bed. Toedeloe.
Make that 3.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |