De eerste keer was het nog wel geinig. Maar daarna werd het een trucjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens maar die zijn helaas in de minderheid.
Zo'n beetje als dat hele Serious Request, zeg maar?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste keer was het nog wel geinig. Maar daarna werd het een trucje
Het format is inmiddels wel klaar jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n beetje als dat hele Serious Request, zeg maar?
In februari pasquote:
Heb zo'n vermoeden dat ze daar bij 3fm anders over denken.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het format is inmiddels wel klaar ja
Heeft succes hequote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat ze daar bij 3fm anders over denken.
Alles wat smakeloos is heeft succes want Nederland is een smakeloos land.quote:
Net verzoening in dit topic door middel van chocomel, sta je je chocomel heel onbeskoft en in da face van de aanbieder af aan een ander... door mensen als jij is er anno 2014 nog steeds oorlog na alle lessen die er geleerd zijnquote:
JA GODVERDOMME HET IS OOK NOOIT GOED ZEG.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net verzoening in dit topic door middel van chocomel, sta je je chocomel heel onbeskoft en in da face van de aanbieder af aan een ander... door mensen als jij is er anno 2014 nog steeds oorlog na alle lessen die er geleerd zijn
eensquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles wat smakeloos is heeft succes want Nederland is een smakeloos land.
eensquote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net verzoening in dit topic door middel van chocomel, sta je je chocomel heel onbeskoft en in da face van de aanbieder af aan een ander... door mensen als jij is er anno 2014 nog steeds oorlog na alle lessen die er geleerd zijn
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JAquote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HET IS OOK NOOIT GOED ZEG.
Mint en ik delen wel dan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JA![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
Komt in geruite pyjama met natte haartjes aanschuiven
Hai pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Hoiquote:
Klinksiepoepsie ik wil je sjokomel welquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JA![]()
![]()
ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik opteer voor de omgekeerde versie!
gelukkig maarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klinksiepoepsie ik wil je sjokomel wel
Dat is de 80e herhaling pas ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De twee mutsen van 3FM mogen weer lekker ouwehoeren op het plein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |