JA GODVERDOMME HET IS OOK NOOIT GOED ZEG.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net verzoening in dit topic door middel van chocomel, sta je je chocomel heel onbeskoft en in da face van de aanbieder af aan een ander... door mensen als jij is er anno 2014 nog steeds oorlog na alle lessen die er geleerd zijn
eensquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles wat smakeloos is heeft succes want Nederland is een smakeloos land.
eensquote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net verzoening in dit topic door middel van chocomel, sta je je chocomel heel onbeskoft en in da face van de aanbieder af aan een ander... door mensen als jij is er anno 2014 nog steeds oorlog na alle lessen die er geleerd zijn
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JAquote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HET IS OOK NOOIT GOED ZEG.
Mint en ik delen wel dan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JA![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
Komt in geruite pyjama met natte haartjes aanschuiven
Hai pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Hoiquote:
Klinksiepoepsie ik wil je sjokomel welquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR JE HEBT JE EIGEN BEKER EN MINT OOK EEN EIGEN WAZ MET JOU WAZ MET DEZE WAAROM WIL JE MIJN SJOKOMEL NIE WAT IS DIT HALLO IK HEB OOK GEVOELENS JA![]()
![]()
ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik opteer voor de omgekeerde versie!
gelukkig maarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klinksiepoepsie ik wil je sjokomel wel
Dat is de 80e herhaling pas ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De twee mutsen van 3FM mogen weer lekker ouwehoeren op het plein.
ziet er goed uit, zonder slagroom nog beter zelfs en wat is een lepelkoekje?quote:
Lepelkoekjes?!quote:
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja en dan gaan we vooraan staan en als er dan een camera op ons wordt gericht gaan we helemaal gek doen enzo hahaha jij zo wegduiken want oh nee je wil niet op tv en jan gaat zo heel enthousiast staan te springen en ik steek mijn middelvingers op helemaal te gek
We kunnen wel de livestream opzoeken en selfies maken en dan op paint beetje knippen en plakken en dan op facebook net doen of we er geweest zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaan![]()
![]()
![]()
en uiteraard ik kom 12498214 bekenden tegen daar op dat kleine kutpleintje
nee oke we blijven wel lekker thuis
haha jij zou sowieso bekenden tegenkomen jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie het wel al voor me ja zo hoe het zal gaan![]()
![]()
![]()
en uiteraard ik kom 12498214 bekenden tegen daar op dat kleine kutpleintje
nee oke we blijven wel lekker thuis
klinkt als een puik plan, laten we dastan dan ook ertussen plakkenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We kunnen wel de livestream opzoeken en selfies maken en dan op paint beetje knippen en plakken en dan op facebook net doen of we er geweest zijn
dit zijn geen leuke grapjens.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha jij zou sowieso bekenden tegenkomen ja
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Wanneer is Muis jarig? Ik heb het perfecte cadeau gevondenIk ben hartstikke tevreden met mijn erwten op een plankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Er valt ook weinig te zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tetten van Muis gekeken.
Dastan in het glazen huis monteren en dan is het net of hij DJ is of een indringer hihihiquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een puik plan, laten we dastan dan ook ertussen plakken![]()
[..]
dit zijn geen leuke grapjens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |