quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Dastan het volgende:
was hier al zo lang niets meer geplaatst?
dus toen heb ik het maar aangeboden als schuilplaats aan mn vriendjes. En ze zijn allemaal kei lief enzoquote:
mijn liefde voor jou is juist nog meer gegroeidquote:Op donderdag 18 december 2014 16:56 schreef Dastan het volgende:
wow, vet lang. misschien zijn we wel uit elkaar gegroeid
zo liefquote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn liefde voor jou is juist nog meer gegroeid
in de kelder, waar ze mij opgesloten hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Leuk dat we mogen blijven logeren, maar waar is de keuken?
Je bent gewoon welkom hoor, we zijn tenslotte te gast.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in de kelder, waar ze mij opgesloten hebben.
ik bedoel de nare jongens rellenderollie en dastan en janpiratquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, we zijn tenslotte te gast.
wooooow laster smaad allesquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik bedoel de nare jongens rellenderollie en dastan en janpirat
man man man wat leven we toch in een vreemde wereldquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wooooow laster smaad alles
gekkigheid kent geen tijd zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
man man man wat leven we toch in een vreemde wereld
die kan zo op een tegelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gekkigheid kent geen tijd zeg ik altijd maar
bedoel je facebookofficieel?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik wil meer dan internet
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:quote:
gaernequote:
die vind ik raarquote:he wat hoe waarom
dat kan helaas niet want ik ben net zo in de trek met facebook op vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:
Je kunt niet altijd zes gooien
genot
he wat hoe waarom
dat slaat als een deur die slaat
[..]
gaerne
die eerste is van jou tochquote:Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:
Je kunt niet altijd zes gooien
genot
he wat hoe waarom
dat slaat als een deur die slaat
[..]
gaerne
he maar rubbereend ik snap dit topic nietquote:
o dus ik ben niet je b.a.e.?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat kan helaas niet want ik ben net zo in de trek met facebook op vrijgezel
kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die eerste is van jou toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |