dat zijn nog eens tekstenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit wel een beetje VBL praktijken trouwens..
Met het grote verschil dat de mod van dienst toestemming heeft gegeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Pandaplint het volgende:
Dan post je hier toch niet. Je hoeft niets, je mag alles.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Pandaplint het volgende:
Dat is in BNW ook zo hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat de mod van dienst toestemming heeft gegeven.
We hebben u begrepen ome Rubber!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:02 schreef rubbereend het volgende:
de lieve 3fm'ers komen logeren, niet gijzelen, kapen of stelen
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:02 schreef rubbereend het volgende:
de lieve 3fm'ers komen logeren, niet gijzelen, kapen of stelen
aangepastquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit dus echt niet kunnen hoor.
Worstenbroodjes zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 11:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En we zijn lief, houden van ouwehoeren, maar als iemand er een probleem mee heeft dan kappen.
Verder worstenbroodjes voor iedereen
Vorig jaar dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn
in mijn jeugd heb ik een boel van die dingen met liters mosterd zitten wegkanen
Ik was vorig jaar 31quote:
Aangezien ik al overbelegen ben, wel!!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar 31
Das niet mijn jeugd hoor potverdikkeme
quote:
Hebbie een chillpil?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
Vbl makkers gespot
Even hier chillen, de oase van rust
klinkt als een goed idee!quote:
jijquote:
VBL HOOLIGANS!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
Vbl makkers gespot
Even hier chillen, de oase van rust
quote:
Vanaf morgen is een koppeltje mensen ontheemd, worden vertrapt in het Serious Request-geweld op 3fm. We zoeken hier, in kader van de kerstgedachte, onderdak. Ik kom zelf uit het oosten en ben best wijs. We zoeken alleen nog een kindeke Jezus aangezien wolfrolf daarvoor toch echt te oud wordt dit jaar...quote:
Mag ik de speld in de hooiberg zijn waar Maria op bevalt ?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanaf morgen is een koppeltje mensen ontheemd, worden vertrapt in het Serious Request-geweld op 3fm. We zoeken hier, in kader van de kerstgedachte, onderdak. Ik kom zelf uit het oosten en ben best wijs. We zoeken alleen nog een kindeke Jezus aangezien wolfrolf daarvoor toch echt te oud wordt dit jaar...
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanaf morgen is een koppeltje mensen ontheemd, worden vertrapt in het Serious Request-geweld op 3fm. We zoeken hier, in kader van de kerstgedachte, onderdak. Ik kom zelf uit het oosten en ben best wijs. We zoeken alleen nog een kindeke Jezus aangezien wolfrolf daarvoor toch echt te oud wordt dit jaar...
Alleen als je haar als een ballon leeg kan laten lopen, zo'n "pfffffffffrrrrrtt"quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik de speld in de hooiberg zijn waar Maria op bevalt ?
Ik ben wel het kindeke Jezus, we zijn immers op dezelfde dag jarig.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zak met kerstschuimpjes leeggegeten, ik stuiter straks op volle toeren meequote:Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zet hier vast de verwarming aan hè.
je kon hem niet laten liggen tot ik langskomquote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zak met kerstschuimpjes leeggegeten, ik stuiter straks op volle toeren mee
Nope maar ik kan nieuwe halenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kon hem niet laten liggen tot ik langskom
Wel in de verleden tijd spreken hè, het is MLN.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Pandaplint het volgende:
*steekt een knisperend haardvuurtje aan
Doe je wel een raampje open, anders liggen we dalijk allemaal plat vanwege CO vergiftiging.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Pandaplint het volgende:
*steekt een knisperend haardvuurtje aan
Okéquote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Dastan het volgende:
Waarom wordt onze sc ineens gekaapt wat is dit sodemieter op
Kapen?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Dastan het volgende:
ik zal eens ongevraagd bij jou op de stoep staan om een weekje te logeren.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kapen?We komen een weekje logeren.
U komt maar.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik zal eens ongevraagd bij jou op de stoep staan om een weekje te logeren.
We logeren 1 weekje.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Dastan het volgende:
Het was hier uitgestorven. We hebben deze week al gestofzuigd en ik heb de verwarming al aangezet en Panda zojuist de openhaard.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hilversum 3 beter?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef Dastan het volgende:
ik zag '3fm' al een paar keer staan
ik moet zeggen, dat helpt niet echt
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het met Rellende_Rotscholier zijn na deze 4-3?
quote:
dit huis stond al drie maanden leegquote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Dastan het volgende:
was hier al zo lang niets meer geplaatst?
dus toen heb ik het maar aangeboden als schuilplaats aan mn vriendjes. En ze zijn allemaal kei lief enzoquote:
mijn liefde voor jou is juist nog meer gegroeidquote:Op donderdag 18 december 2014 16:56 schreef Dastan het volgende:
wow, vet lang. misschien zijn we wel uit elkaar gegroeid
zo liefquote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn liefde voor jou is juist nog meer gegroeid
in de kelder, waar ze mij opgesloten hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Leuk dat we mogen blijven logeren, maar waar is de keuken?
Je bent gewoon welkom hoor, we zijn tenslotte te gast.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in de kelder, waar ze mij opgesloten hebben.
ik bedoel de nare jongens rellenderollie en dastan en janpiratquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, we zijn tenslotte te gast.
wooooow laster smaad allesquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik bedoel de nare jongens rellenderollie en dastan en janpirat
man man man wat leven we toch in een vreemde wereldquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wooooow laster smaad alles
gekkigheid kent geen tijd zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
man man man wat leven we toch in een vreemde wereld
die kan zo op een tegelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gekkigheid kent geen tijd zeg ik altijd maar
bedoel je facebookofficieel?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik wil meer dan internet
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:quote:
gaernequote:
die vind ik raarquote:he wat hoe waarom
dat kan helaas niet want ik ben net zo in de trek met facebook op vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:
Je kunt niet altijd zes gooien
genot
he wat hoe waarom
dat slaat als een deur die slaat
[..]
gaerne
die eerste is van jou tochquote:Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet dat rellenderotscholier ervaring heeft met tegelteksten:
Je kunt niet altijd zes gooien
genot
he wat hoe waarom
dat slaat als een deur die slaat
[..]
gaerne
he maar rubbereend ik snap dit topic nietquote:
o dus ik ben niet je b.a.e.?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat kan helaas niet want ik ben net zo in de trek met facebook op vrijgezel
kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die eerste is van jou toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |