Ja ik had hoop dat ik het misschien verkeerd had begrepen of dat hij het toch anders bedoelde dan gezegd.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 december 2014 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik had hoop dat ik het misschien verkeerd had begrepen of dat hij het toch anders bedoelde dan gezegd.
Nee nee, het moet allemaal maar kunnen, vrijheid, blijheid, je weet wel, lang leve greetje!quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het nogal een onterechte arrogante beledigende vergelijking is.
Nja het is wel grappig dat eeuwige gekanker op moslims hier. Terwijl moslims zijn hier niet het probleem. Het zijn altijd de niet moslims die de behoefte voelen om maar blijven te beledigen.quote:Op zondag 21 december 2014 13:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee nee, het moet allemaal maar kunnen, vrijheid, blijheid, je weet wel, lang leve greetje!
Ja lekker zeg dan konden we nazis ook gewoon hun gang laten gaanquote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.
Aldus Xa1pt en dergelijke.
Nou ja, je zou kunnen zeggen dat we dat grotendeels ook gedaan hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 13:37 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ja lekker zeg dan konden we nazis ook gewoon hun gang laten gaan
Wat the fuck heeft het beleid van een of andere staat dan nog met het criminaliseren van moslims in Nederland te maken?quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat doet?
Nee, nog nooit gedaan. Jij?quote:Op zondag 21 december 2014 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoi Lemmeb. Nog wat bedreigingen via PM weten te sturen?
Wat jodenhaat? Het is toch normaal om zulke voorstellen te doen zodat we een breder beeld krijgen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
OMG
Dames en heren moslims in dit topic...
De extremisten doen dit uit naam van JULLIE RELIGIE.
Accepteer dat nou gewoon eens een keer en accepteer nou ook eens een keer de meer dan terechte kritiek. En ga niet meteen zo spastisch lopen krijsen en vingerwapperen. En, zoals Samuray hier doet, meteen je eigen jodenhaat de vrije loop geven. Dat is vies. Willen we liever niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |