Wederom weiger je inhoudelijk in te gaan op de essentie van mijn post. Hetgeen jij hier afdoet als 'kritiek' zou jij in de verste verte niet accepteren als het zou gaan om Joden. Ik zou dat zelf ook niet accepteren als het gaat om Joden trouwens. De uitspraken die hier over moslims worden gedaan zijn gewoon walgelijk. Dat jij die retoriek verdedigd met argumenten van lik-mn-vestje, sterker nog je gebruikt zelf ook die retoriek, dat is uiterst kwalijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het zou je verbazen.
Vervang moslim/jood maar eens door 'roodharige'. Dan weet je precies hoe ik redeneer.
Behalve dát je al precies weet hoe ik redeneer, natuurlijk. Daar heb je een heel helder beeld over en daar brengt geen macht op hemel en aarde je ooit weer van af.
Op het moment dat het fout gaat wel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus hun moslim zijn is wel een probleem voor alle organen er omheen?
Vreemde zin![]()
Nja eerst was de blinde darm de moslim . nu is het hun overtuiging.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké: de islam levert geen voordeel op, maar regelmatig wél veel nadelen.
[..]
Nee hoor. Wat neem ik terug dan?
Ja, de productie van melanine faciliteert geweld.quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het zou je verbazen.
Vervang moslim/jood maar eens door 'roodharige'. Dan weet je precies hoe ik redeneer.
Ja maar dat geld voor elk orgaan. Dat is niet alleen behouden aan de dikke darm en verstandskies.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op het moment dat het fout gaat wel ja.
O, je dacht dat ik hun mens-zijn bedoelde?quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja eerst was de blinde darm de moslim . nu is het hun overtuiging.
Pot verwijt de ketel...quote:Op zondag 21 december 2014 12:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zou fijn nog even doorgaan als ik jou was, kunnen we allemaal genieten van je tomeloze domheid.
Oke, eindelijk. Aantoonbare bullshit, maar geen discussie waard.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké: de islam levert geen voordeel op, maar regelmatig wél veel nadelen.
Pas op - je maakt het hem nu wel erg lastig.quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat geld voor elk orgaan. Dat is niet alleen behouden aan de dikke darm en verstandskies.
Punt is dat die andere organen wél nut hebben.quote:Op zondag 21 december 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat geld voor elk orgaan. Dat is niet alleen behouden aan de dikke darm en verstandskies.
Nee dat wisten we, Zo denk ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Punt is dat die andere organen wél nut hebben.
O, en even voor de zekerheid: ik zie in geen enkele religie nut.
Achja, sleep de Joden er maar weer aan hun haren bij.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom weiger je inhoudelijk in te gaan op de essentie van mijn post. Hetgeen jij hier afdoet als 'kritiek' zou jij in de verste verte niet accepteren als het zou gaan om Joden. Ik zou dat zelf ook niet accepteren als het gaat om Joden trouwens. De uitspraken die hier over moslims worden gedaan zijn gewoon walgelijk. Dat jij die retoriek verdedigd met argumenten van lik-mn-vestje, sterker nog je gebruikt zelf ook die retoriek, dat is uiterst kwalijk.
Iemand die louter zegt 'doe eens een soortgelijk onderzoek onder Joden' - betitel jij al als anti-semiet. Tegelijkertijd kan je wel stellen dat de moslims ongegeneerd moorden. Als iemand je aanspreekt op dergelijke absolutistische retoriek, dan heeft hij het allemaal niet begrepen, heeft hij last van een slachtofferrol en noem maar op.
De hypocrisie ligt er zo dik bovenop dat het gewoon triest is.
Toch al een goed punt dat je inziet dat je zelf fout zit.quote:
Nah dit kan die makkelijk aan, moet eerder uitkijken dat ik mezelf niet kwijt raakquote:Op zondag 21 december 2014 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pas op - je maakt het hem nu wel erg lastig.
Joden mogen niet gecriminaliseerd worden - en terecht - maar moslims wel.quote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Achja, sleep de Joden er maar weer met hun haren bij.
Hoi Lemmeb. Nog wat bedreigingen via PM weten te sturen?quote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Achja, sleep de Joden er maar weer aan hun haren bij.
Het nut van iets niet doen? Kan niet natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat wisten we, Zo denk ik ook.
MAAR het doet er niet toe of wij er wel of geen nut inzien. Net zoals dat zij er geen nut inzien dat wij geen religie aanhangen.
Nee, je vergelijking slaat gewoon nergens op. Joden worden niet door mij bestempeld tot fascisten omdat een of andere soevereine staat een stuk verderop mensenrechten schendt.quote:Op zondag 21 december 2014 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toch al een goed punt dat je inziet dat je zelf fout zit.
Waar zeg ik dat jij dat doet?quote:Op zondag 21 december 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je vergelijking slaat gewoon nergens op. Joden worden niet door mij bestempeld tot fascisten omdat een of andere soevereine staat een stuk verderop mensenrechten schendt.
Nja als je het nog steeds een terechte vergelijking vindt?quote:Op zondag 21 december 2014 12:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het nut van iets niet doen? Kan niet natuurlijk.
Wie doet dat überhaupt hier?quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat doet?
Israelquote:Op zondag 21 december 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je vergelijking slaat gewoon nergens op. Joden worden niet door mij bestempeld tot fascisten omdat een of andere soevereine staat een stuk verderop mensenrechten schendt.
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als je het nog steeds een terechte vergelijking vindt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |