abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147687141
Kunnen we niet een apart nieuwshoofdstuk maken hier op fok.

- NWS
- Moslims die de wereld naar de tyfus helpen.

Zoveel topics met moordende moslims tegenwoordig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147689587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

De meerderheid van de moslims is gewoon fundamentalistisch en zonder daarbij zelf geweld te gebruiken vormen zij wel de voedingsbodem voor religieuze haat en geweld.
Even wat cijfers

66% van de Europese moslims vindt de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid

-60% heeft een hekel aan homo's

-Bijna 60 procent wil terug naar de wortels van de islam, de enkelvoudige uitleg van de Koran wordt zelfs door 75 procent van hen gesteund.

- 54 procent was ervan overtuigd dat het Westen eropuit is om 'de islam' te vernietigen

-Ongeveer 50% van de islamieten zijn antisemitisch (bij jongeren en in sommige steden is dit zelfs nog hoger)
http://www.wzb.eu/sites/d(...)ms_and_christian.pdf
Heb je dat onderzoek ook bekeken want als je de vragen ziet wist je al wat de uitkomst zou zijn. Moslims in Nederland vinden logischerwijs de koran belangrijker dan de Nederlandse wet. Binnen de Nederlandse wet hebben ze veel vrijheden en die binnen de koran wordt beperkt, men mag geen varkensvlees, alcohol, moet bidden, naar de moskee en ga maar door. Het dagelijks leven van een moslim in Nederland wordt bepaald door de islam maar blijft binnen de Nederlandse wet.

Als jij op het werk bent zijn de regels van de baas ook belangrijker dan de Nederlandse wet omdat de regels van de baas passen binnen de wet maar je niet de vrijheden hebt van de wet.

Verder is de vergelijking tussen christenen en moslims ook niet juist. Veel europeese christenen zijn vaak erg liberaal, vraag eens in de zuidelijke VS of zuid-Amerika en de uitkomsten zijn heel anders, vraag in de bible belt en de uitkomsten zijn anders. Het gekozen aantal van 1800 christenen is ook totaal niet representatief en waarom zijn er meer moslims gevraagd terwijl die groep kleiner is in totaal?
pi_147698586
Cultuur he.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_147699288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En Amerika en alle andere westerse landen kunnen dus echt niks doen tegen Al-Qaida? :') :r

Al die kinderen.. ;(
Het is ook allemaal de schuld van Amerika en het westen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_147699726
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
:')
Voor soennieten zijn sjiieten net zo moslim als ik dat ben, dus dat verhaal gaat niet echt op.
pi_147699866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Voor soennieten zijn sjiieten net zo moslim als ik dat ben, dus dat verhaal gaat niet echt op.
Xapet is wereldvreemd, kan je beter niet op ingaan.
pi_147700428
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Yemen. Kansloos land. Zie ik ook geen toekomst in voor de komende 100 jaar. RIP.
Dit dus.
Misschien wel het meest kansloze land van alle landen waar een moslimmeerderheid is.
Nouja op Somalie na dan.

Rip schoolmeisjes. ;(
pi_147700596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen we niet een apart nieuwshoofdstuk maken hier op fok.

- NWS
- Moslims die de wereld naar de tyfus helpen.

Zoveel topics met moordende moslims tegenwoordig.
Idd. #moslimmoe ;(
pi_147700687
Wat is eigenlijk het nut van het leven van een (extremistische) moslim?

Kunnen zij niet beter doodgeboren worden, dan hebben zij gelijk het eeuwige leven.
pi_147702580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Is het dan niet erg makkelijk om het allemaal maar te benoemen als 'moslims' aangezien het niet om één specifieke groep gaat waar zo ontzettend veel mensen uit verschillende, zeer brede lagen onder vallen?
pi_147745234
Het meest fijne zou zijn als we ten eerste dit soort debiele daden op z'n minst met z'n allen kunnen en willen beginnen te veroordelen.

Punt.

En als we zoals in dit geval moeten vaststellen dat , hoewel deze op een idiote manier wordt beleden en geïnterpreteerd wordt door dit soort weerzinwekkende wezens en door deze interpretatie en belijdenis dit soort weerzinwekkende daden gepleegd worden, het om de islam gaat dat dan ook als een belangrijk feit en gegeven accepteren.

Vermelding ervan lijkt mij in dit soort gevallen dan ook meer dan logisch.
pi_147786437
Wij MOETEN deze landen zsm seculariseren
pi_147786881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik voel me niet aangesproken maar wens je veel succes.
pi_147794435
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef NickGrouwen het volgende:
Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.

Aldus Xa1pt en dergelijke.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147795305
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.
We hebben al gezien waar dat soort pogingen toe leiden.
pi_147795436
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Aldus Xa1pt en dergelijke.
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Uitstekende generalisatie weer, Henk.
Ga zo door.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 11:22:31 #142
176916 Karrs
2007-2017
pi_147795649
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
OMG :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147795664
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 11:22 schreef Karrs het volgende:

[..]

OMG :')
Ja, het is een uiterst pijnlijk moment voor TS inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 11:23:59 #144
176916 Karrs
2007-2017
pi_147795686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

En nu ook een onderzoek onder de joden graag
OMG _O-

Dames en heren moslims in dit topic...

De extremisten doen dit uit naam van JULLIE RELIGIE.

Accepteer dat nou gewoon eens een keer en accepteer nou ook eens een keer de meer dan terechte kritiek. En ga niet meteen zo spastisch lopen krijsen en vingerwapperen. En, zoals Samuray hier doet, meteen je eigen jodenhaat de vrije loop geven. Dat is vies. Willen we liever niet.
pi_147795743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het leven van een (extremistische) moslim?

Niks. Puur een gevolg van te snelle evolutie. Wat dat betreft zijn moslims net als verstandskiezen of de blinde darm.
pi_147795837
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef Karrs het volgende:

[..]

OMG _O-

Dames en heren moslims in dit topic...

De extremisten doen dit uit naam van JULLIE RELIGIE.

Accepteer dat nou gewoon eens een keer en accepteer nou ook eens een keer de meer dan terechte kritiek. En ga niet meteen zo spastisch lopen krijsen en vingerwapperen. En, zoals Samuray hier doet, meteen je eigen jodenhaat de vrije loop geven. Dat is vies. Willen we liever niet.
Je reactie raakt kant noch wal. Allereerst is er geen greintje jodenhaat te bespeuren. Moslimhaat daarentegen..... Ten tweede ontkent niemand dat extremisten dit zouden doen uit naam van de Islam.

Misschien dat je nog even jezelf moet laten nakijken.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 11:33:00 #147
176916 Karrs
2007-2017
pi_147795860
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je reactie raakt kant noch wal
Mijn reactie is terecht, to-the-point en raakt de kern van het probleem.

Of jou dat nou bevalt, of niet.
pi_147795883
quote:
3s.gif Op zondag 21 december 2014 11:33 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mijn reactie is terecht, to-the-point en raakt de kern van het probleem.

Of jou dat nou bevalt, of niet.
Nee, eigenlijk niet. Behalve dan dat zodra iemand het woordje 'Joden' dropt - jij meent dat er sprake is van anti-semitisme en of jodenhaat. Verder draai je wijselijk om de inhoud van mijn post heen, zoals altijd.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 december 2014 @ 11:38:54 #149
176916 Karrs
2007-2017
pi_147795976
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Behalve dan dat zodra iemand het woordje 'Joden' dropt - jij-
Jaahaaaa, dat riedeltje kennen we nu wel. :')

En moslimhaat? Nee. Projectie van de eigen haat op de ander, misschien. Maar wat ik zelf heb, en velen met mij zo langzamerhand, is een gevoel van afschuw en walging.

Jegens de extremisten. Niet de normale moslim, want die zit er ook maar mee.
pi_147796004
quote:
13s.gif Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jaahaaaa, dat riedeltje kennen we nu wel. :')
Net zoals we jouw riedeltje ook wel kennen bedoel je? Standaard kattengejank als het gaat om moslims? Precies. Doe mij even een lol zeg - laat die jodenstreken voor wat het is.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')