Heb je dat onderzoek ook bekeken want als je de vragen ziet wist je al wat de uitkomst zou zijn. Moslims in Nederland vinden logischerwijs de koran belangrijker dan de Nederlandse wet. Binnen de Nederlandse wet hebben ze veel vrijheden en die binnen de koran wordt beperkt, men mag geen varkensvlees, alcohol, moet bidden, naar de moskee en ga maar door. Het dagelijks leven van een moslim in Nederland wordt bepaald door de islam maar blijft binnen de Nederlandse wet.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De meerderheid van de moslims is gewoon fundamentalistisch en zonder daarbij zelf geweld te gebruiken vormen zij wel de voedingsbodem voor religieuze haat en geweld.
Even wat cijfers
66% van de Europese moslims vindt de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid
-60% heeft een hekel aan homo's
-Bijna 60 procent wil terug naar de wortels van de islam, de enkelvoudige uitleg van de Koran wordt zelfs door 75 procent van hen gesteund.
- 54 procent was ervan overtuigd dat het Westen eropuit is om 'de islam' te vernietigen
-Ongeveer 50% van de islamieten zijn antisemitisch (bij jongeren en in sommige steden is dit zelfs nog hoger)
http://www.wzb.eu/sites/d(...)ms_and_christian.pdf
Het is ook allemaal de schuld van Amerika en het westen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En Amerika en alle andere westerse landen kunnen dus echt niks doen tegen Al-Qaida?![]()
Al die kinderen..
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
Xapet is wereldvreemd, kan je beter niet op ingaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]![]()
Voor soennieten zijn sjiieten net zo moslim als ik dat ben, dus dat verhaal gaat niet echt op.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Yemen. Kansloos land. Zie ik ook geen toekomst in voor de komende 100 jaar. RIP.
Idd. #moslimmoequote:Op woensdag 17 december 2014 22:23 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen we niet een apart nieuwshoofdstuk maken hier op fok.
- NWS
- Moslims die de wereld naar de tyfus helpen.
Zoveel topics met moordende moslims tegenwoordig.
Is het dan niet erg makkelijk om het allemaal maar te benoemen als 'moslims' aangezien het niet om één specifieke groep gaat waar zo ontzettend veel mensen uit verschillende, zeer brede lagen onder vallen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]![]()
Voor soennieten zijn sjiieten net zo moslim als ik dat ben, dus dat verhaal gaat niet echt op.
Ik voel me niet aangesproken maar wens je veel succes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef NickGrouwen het volgende:
Wij MOETEN deze landen zsm seculariseren
Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef NickGrouwen het volgende:
Wij MOETEN deze landen zsm seculariseren
We hebben al gezien waar dat soort pogingen toe leiden.quote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.
quote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks. Dit zijn gewoon moslims onder elkaar met hun normale omgangsvormen. Als we daar iets aan proberen te doen, zijn we imperialisten.
Aldus Xa1pt en dergelijke.
quote:Op zondag 21 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitstekende generalisatie weer, Henk.
Ga zo door.
OMGquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
OMGquote:Op woensdag 17 december 2014 22:18 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
En nu ook een onderzoek onder de joden graag
Niks. Puur een gevolg van te snelle evolutie. Wat dat betreft zijn moslims net als verstandskiezen of de blinde darm.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het leven van een (extremistische) moslim?
Je reactie raakt kant noch wal. Allereerst is er geen greintje jodenhaat te bespeuren. Moslimhaat daarentegen..... Ten tweede ontkent niemand dat extremisten dit zouden doen uit naam van de Islam.quote:Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef Karrs het volgende:
[..]
OMG
Dames en heren moslims in dit topic...
De extremisten doen dit uit naam van JULLIE RELIGIE.
Accepteer dat nou gewoon eens een keer en accepteer nou ook eens een keer de meer dan terechte kritiek. En ga niet meteen zo spastisch lopen krijsen en vingerwapperen. En, zoals Samuray hier doet, meteen je eigen jodenhaat de vrije loop geven. Dat is vies. Willen we liever niet.
Mijn reactie is terecht, to-the-point en raakt de kern van het probleem.quote:
Nee, eigenlijk niet. Behalve dan dat zodra iemand het woordje 'Joden' dropt - jij meent dat er sprake is van anti-semitisme en of jodenhaat. Verder draai je wijselijk om de inhoud van mijn post heen, zoals altijd.quote:Op zondag 21 december 2014 11:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mijn reactie is terecht, to-the-point en raakt de kern van het probleem.
Of jou dat nou bevalt, of niet.
Jaahaaaa, dat riedeltje kennen we nu wel.quote:Op zondag 21 december 2014 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Behalve dan dat zodra iemand het woordje 'Joden' dropt - jij-
Net zoals we jouw riedeltje ook wel kennen bedoel je? Standaard kattengejank als het gaat om moslims? Precies. Doe mij even een lol zeg - laat die jodenstreken voor wat het is.quote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef Karrs het volgende:
[..]
Jaahaaaa, dat riedeltje kennen we nu wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |