Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.quote:
Scheelt als je niet in dezelfde subfora post.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
FOK!koppels. FOK!koppels als het uit gaat
![]()
![]()
.
Verleer je zoiets? Misschien kan je het nog wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hmmm?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Mijn schriften stonden vol met teksten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hoezo 'kan' je het niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohai jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
Ik post hier niet maar zag de tt bij nieuwe topics.![]()
![]()
Doei.
Doeiquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
Ik ben niet zo'n relnicht, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FantastischJij kan dat wel...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Lok TT werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
No more... Damn, drama, GTST is er niks bijquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lok TT werpt zijn vruchten af.
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je welquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n relnicht, eigenlijk.
quote:
Ik teken alleen nog maar domme poppetjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verleer je zoiets? Misschien kan je het nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je wel
[..]sorry nu nog een keer?
doei?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen als je blijft.We zijn plaatsgenoten!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik teken alleen nog maar domme poppetjes
Hehe leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat vind ik best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer skills dan ik heb in ieder geval.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, oké. Wel een beetjequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je wel
[..]sorry nu nog een keer?
doei?
[..]
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is een droom waar je je in bevindt.quote:
Eventjes me jou naakt voorstellen danquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een droom waar je je in bevindt.
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes me jou naakt voorstellen dan
Doodsverwensing, TR gemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.
Hij zal wel wakker worden als hij opeens geen vel meer heeft om z'n ogen dicht te houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.
Voorspelbare reactie, -1.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodsverwensing, TR gemaakt.
Deze snap ik niet, maar het is vast iets lewds.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal wel wakker worden als hij opeens geen vel meer heeft om z'n ogen dicht te houden
Hij is FOK!single.quote:
Hij heeft het vel ergens anders nodigquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, -1.
Wilde nog een disclaimer plaatsen, maar ik was te naïef.
[..]
Deze snap ik niet, maar het is vast iets lewds.
Genoeg in deze SC toch?quote:
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft het vel ergens anders nodig
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genoeg in deze SC toch?Het heet dan wel Relaties SC, maar kan beter doorgezet worden als de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.
quote:
Verfrissend? Beangstigend? Fijn op een warme zomerdag?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.
quote:
Of dates die een FOK! account aanmaken en je gaan stalken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Verfrissend? Beangstigend? Fijn op een warme zomerdag?
2010 beldequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genoeg in deze SC toch?Het heet dan wel Relaties SC, maar kan beter doorgezet worden als de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.
Nog te weinig voor gedate ben ik bang. Zal H_J vragen waar hij ze vandaan haalt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Of dates die een FOK! account aanmaken en je gaan stalken.
Ik ben wel altijd dat stiekem bekenden meelezen waarvan ik niet weet dat ze op fok zitten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dat bleek een troll te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog te weinig voor gedate ben ik bang. Zal H_J vragen waar hij ze vandaan haalt.
Het geeft niet, ik heb er vrede mee.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bleek een troll te zijn.Wel een goede.
Oh jammerquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat bepaalde lichaamsdelen inkrimpen.
Lijkstijf jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?
Neutraal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?
R&P / Dating(site)-ervaringen #504quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Hm volgens mij volg ik dat topic niet meer.... even checken.
Dat is nog eens een leuke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #504
Astu.
Ik was al zo ver. Even lezenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #504
Astu.
Ik zal met oud en nieuw eens kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Neutraal.
Stijf >> Neutraal >> Kouuuuud
Trouwens, die vraag moet je niet aan mij stellen.Gewoon kijken luiwammes.
Ik heb er smakelijk om moeten lachenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je hem toch eens eerder ziet. Om te wassen of zo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal met oud en nieuw eens kijken.
Of ik zal Hep laten kijken en meten
Ik was Heppie niet hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem toch eens eerder ziet. Om te wassen of zo?
Sukkel.quote:
Hm is een optie jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekend. Hiergaanwedan is een goede mogelijkheid.
Ik doelde op je vraag: "ben ik altijd stijf tot dat ik jou zie dan?" Ik neem aan dat je dat beter weet dan ik door gewoon te kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:$
Het gaat er toch om dat jij de koude douche was?
Betraptquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op je vraag: "ben ik altijd stijf tot dat ik jou zie dan?" Ik neem aan dat je dat beter weet dan ik door gewoon te kijken.
Maar meteen weer op sneaky wijze proberen Hep te hosselen.
[..]
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Best cool... cryo is ook zo handig met tekenen .. al zegt ie van niet natuurlijk, maar ach beter dan ik met mijn bezemsteelmannetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is love, FOK! is life.quote:
Van neukertjes tot relaties, je vind er alles.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:47 schreef perro. het volgende:
[..]
relatieplanet, maar dan groter, in de breedste zin van het woord.
Ja alleen de 10e wordt een probleemquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Yes please
Ik ga wel alleen ff de agenda van 2015 erbij moeten pakken.
Mwah, als je een beetje je best doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkapt.
Alhoewel... dat ook niet echt.
Ah.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was nooit zo succesvol op fok wat daten betreft
Quote voor fobo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Feer! is love, Feer! is life
soms zelfs dingen die je niet wil vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Van neukertjes tot relaties, je vind er alles.
Hard to get.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, als je een beetje je best doet.
Oh god, genoeg what has been seen momentenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
soms zelfs dingen die je niet wil vinden.
En daar ging mijn cappuccinoquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef perro. het volgende:
[..]
soms zelfs dingen die je niet wil vinden.
Ik vind zijn "cars" bus tekening nogsteeds stoerquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best cool... cryo is ook zo handig met tekenen .. al zegt ie van niet natuurlijk, maar ach beter dan ik met mijn bezemsteelmannetjes
Iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind zijn "cars" bus tekening nogsteeds stoer
dat, maar ook figuren die niet sporen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, genoeg what has been seen momenten.
Oh, absoluut.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
dat, maar ook figuren die niet sporen.
Stalkmodus activated.quote:
hola lekkerelola. neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als ze een loep bij hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat je op meets dan ook je piemel zien aan foksters die het vragen?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
hola lekkerelola. neuken?
Dat is mijn instellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan![]()
Slettebakquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dicht bij hoor.![]()
En ik zit dagelijks de hele stad door.
Misschien heb je me dan wel gemeet, onbewust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dicht bij hoor.![]()
En ik zit dagelijks de hele stad door.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je me dan wel gemeet, onbewust.
He, dat vroeg laatst ook al iemandquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat je op meets dan ook je piemel zien aan foksters die het vragen?
Kutjequote:
als je een beetje goed bent kom ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling
Kom dan
je bent vast weleens bijna van je sokken gereden door een Taxiquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heb je me dan wel gemeet, onbewust.
Oh dat kan ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef perro. het volgende:
[..]
als je een beetje goed bent kom ik.
das elke fokker zijn instelling.
gemak dient de mens. sammie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
Grappig. Ik ben makkelijk, makkelijk te meeten, makkelijk te zien.
Oh was hij dat!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
je bent vast weleens bijna van je sokken gereden door een Taxi
Tada![]()
Dan moet ze ook maar voor lampjes op haar fiets zorgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
je bent vast weleens bijna van je sokken gereden door een Taxi
Tada![]()
Verliefd zijn is sowieso kutquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
Dat gaat dus zo niets worden met die chick, hè.Echt kut.
Heb er wel iets van geleerd: nooit verliefd worden tot er signalen zijn dat zij je ook leuk vindt.
of gewoon helemaal niet verliefd wordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
Heb er wel iets van geleerd: nooit verliefd worden tot er signalen zijn dat zij je ook leuk vindt.
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verliefd zijn is sowieso kut![]()
quote:
Ik wou net vragen of ze dan wel lichtjes op haar fiets had of niet..quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ze ook maar voor lampjes op haar fiets zorgen.
Nee, verliefd zijn is al-tijd kutquote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
Ik vind het niet kut, eigenlijk... Maar dat is omdat mijn liefde wel beantwoord wordt, als dat niet het geval is is het kut, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verliefd zijn is sowieso kut![]()
Uithuilen, next.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
Ik moet de eerste eigenlijk nog vinden waarbij ik zielsgelukkig benquote:
Zonde, dat lijkt me een gemis.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
of gewoon helemaal niet verliefd worden
Good luck with that.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
jij toch, met vergeetmenietje. of is dat alweer over?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Fok!koppels? Ja zijn er eindelijk mensen die er voor uit komen?
Was bij mij dus meestal wel het gevalquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet kut, eigenlijk... Maar dat is omdat mijn liefde wel beantwoord wordt, als dat niet het geval is is het kut, ja.
Allicht. Kaneel en Art gaan in 2016 eindelijk eens trouwen en op huwelijksreis naar Paaseiland.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Beter dan je liefde nooit beantwoord zienquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde, dat lijkt me een gemis.
Nee die is Yats nu aan het doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef perro. het volgende:
[..]
jij toch, met vergeetmenietje. of is dat alweer over?
Tis hetzelfde als een keer heel goed dronken wordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Het scheelt een hoop ellende.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil bruidsmeisje zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Kaneel en Art gaan in 2016 eindelijk eens trouwen en op huwelijksreis naar Paaseiland.
Feer en Hep.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien.quote:
Ssst, dat is geheim.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou yats zijn sloppy seconds ook niet willen
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was bij mij dus meestal wel het geval
Magoed, ik werd dan ook te makkelijk verliefd op iemand
Sloppy maakt dan niet veel uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan lekker niet verliefd worden...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, verliefd zijn is al-tijd kut
Dan raak ik de controle over alles kwijt, zelfs mn stem doet dan raar
Nee daar pas ik voor![]()
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan lekker niet verliefd worden...
Ik vind verliefd zijn tof.. die vlinders die fladderen in je buik, echt zo'n achtbaangevoel
Geloof het echt maar, ze hebben as we speak een date.quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, het was tenminste wel enkele keren wel wederzijds, maar dat duurde nooit lang mede omdat ik door die kutverliefdheid zo shittig was
Ja, ben ik ook. Lijkt me ellendig om meteen verliefd te worden op iemand...quote:
Oh, ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis hetzelfde als een keer heel goed dronken worden
1x is leuk, maar daarna nooit meer
Waarom ben jij zo bezig met andermans dateleven? Is dat bij gebrek aan een eigen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof het echt maar, ze hebben as we speak een date.
Ik word tegenwoordig al minder snel verliefd dan vroegerquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zijn tof.. die vlinders die fladderen in je buik, echt zo'n achtbaangevoel
dit heb je eerder gezegdquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
shots fired.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo bezig met andermans dateleven? Is dat bij gebrek aan een eigen?
Kloptquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ja voor heel even, totdat er opeens een stuk rails mistquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godver Fera ik ben ook echt serieus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo bezig met andermans dateleven? Is dat bij gebrek aan een eigen?
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan best.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit heb je eerder gezegd
Misschien is het jaloezie, ze was al bij aeque langs geweest toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
Oprechte vraag.quote:
Vinger->zere plekquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
ik lees het verslag wel dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof het echt maar, ze hebben as we speak een date.
Bij mijquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hmm, waar hangt Heloef tegenwoordig eigenlijk uit??
Je leest "negerpiemels" en moet aan heloef denken? Racist.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hmm, waar hangt Heloef tegenwoordig eigenlijk uit??
Toch houd je je er wel veel mee bezig. Valt me gewoon op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Fera ik ben ook echt serieus.
Ik was altijd stiekem verliefd. Kon ik ook niet worden afgewezen en fantaseren dat het ooit wat zou worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan je liefde nooit beantwoord zien
Ja stiekem wel twi je hebt me door...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is het jaloezie, ze was al bij aeque langs geweest toch?
Geen idee. Mij interesseert het niet zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst bij Yats, toen Aeque, nu weer Yats. Blijkbaar ook nog ergens anders maar weet ook niet hoe dat zitquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je leest "negerpiemels" en moet aan heloef denken? Racist.
Thoughts move in mysterious ways he?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je leest "negerpiemels" en moet aan heloef denken? Racist.
Waarom is nieuwsgierigheid geen optie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen jou, hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch houd je je er wel veel mee bezig. Valt me gewoon op.
Who fukking caresquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerst bij Yats, toen Aeque, nu weer Yats. Blijkbaar ook nog ergens anders maar weet ook niet hoe dat zit
zo wel, dan mis ik dingenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
Langsgaan bij iemand is toch niet automatisch neuken? Toch?
Dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo wel, dan mis ik dingen
Ik kan me niet herinneren of ik het wel goed genoeg voor me kon houden, maar het was de 1e jaren dan ook nooit wederzijdsquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was altijd stiekem verliefd. Kon ik ook niet worden afgewezen en fantaseren dat het ooit wat zou worden.
Ik wilde net zeggen... daar kom je laat achter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef JJH het volgende:
Ik zag een promootje voor tbbt. Pennny heeft een kort pittig kapsel.
/steen.
nee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is nieuwsgierigheid geen optie?
De keren dat ik verliefd was, wist dat het niks kon gaan worden dus hield ik het maar voor me uit zelfbeschermingquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was altijd stiekem verliefd. Kon ik ook niet worden afgewezen en fantaseren dat het ooit wat zou worden.
Dat heet toch koffie drinken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
Ik volg mijn series op tv.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... daar kom je laat achter.
gelukkig lust ik geen koffiequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heet toch koffie drinken?*winkwink*
Dat feelquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat ik verliefd was, wist dat het niks kon gaan worden dus hield ik het maar voor me uit zelfbescherming
Ligt er aan bij wie, als ik het schema van dit topic moet geloven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
Een beschuitje eten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie kan je aanraden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt er aan bij wie, als ik het schema van dit topic moet geloven.
Zin in aardbeien nu.quote:
Alsof jij dat niet weet.quote:
Mja ook een beetje dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat ik verliefd was, wist dat het niks kon gaan worden dus hield ik het maar voor me uit zelfbescherming
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heb je TGND al afgewezen.
Misschien zijn er maar dan ik dachtquote:
krijg ik nooit, gelukkigquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zelfgebakken taart aangeboden krijgt zit er meer voor je in.
Om het uiteindelijk toch niet voor me te houden en het op de "biecht-manier" te vermelden, waarna de dames in kwestie (niet-zo) langzaam-maar-zeker het contact dood lieten bloedenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ander soort aardbei, of niet?quote:
Of haar toch mee uit vragen terwijl je weet dat ze toch nee zegt. Dan heb je dat iig duidelijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Om het uiteindelijk toch niet voor me te houden en het op de "biecht-manier" te vermelden, waarna de dames in kwestie (niet-zo) langzaam-maar-zeker het contact dood lieten bloeden
/emoclubje
Wat veel mooier is dan het korte kapsel dat zij heeft gekozenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de aflevering die hier aan staat heeft ze nog lang haar
treinmeisje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of haar toch mee uit vragen terwijl je weet dat ze toch nee zegt. Dan heb je dat iig duidelijk
Vervolgens huilen
Ohh.. Zo..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die ging daadwerkelijk mee, maar de zoen werd afgewezen. Ongemakkelijjjkkkkkquote:
Zelfs ik heb daar ervaring mee. Maar voelde me altijd wel opgelucht dat het eruit was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of haar toch mee uit vragen terwijl je weet dat ze toch nee zegt. Dan heb je dat iig duidelijk
Vervolgens huilen
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat veel mooier is dan het korte kapsel dat zij heeft gekozen.
Arme twiquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Om het uiteindelijk toch niet voor me te houden en het op de "biecht-manier" te vermelden, waarna de dames in kwestie (niet-zo) langzaam-maar-zeker het contact dood lieten bloeden
/emoclubje
oja dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die ging daadwerkelijk mee, maar de zoen werd afgewezen. Ongemakkelijjjkkkkk
Dat wel. Maar eerst nog de 'onmogelijke lengte'quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.Maar groeit wel weer aan.
Ja zoiets, maand later relatie met een andere dudequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oja dat weet ik nog wel
je wilde haar zoenen en toen zei ze dat ze rustig aan wilde doen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die ging daadwerkelijk mee, maar de zoen werd afgewezen. Ongemakkelijjjkkkkk
D'awwwquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vervolgens huilen
Is dat het trauma dat je heeft veranderd in een cynische ouwe brombeer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
/emoclubje
zo gaat dat wel vakerquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zoiets, maand later relatie met een andere dude
Snap het niet
Het is geen eenmalig trauma, deze ezel heeft zich meerdere keren tegen dezelfde steen gestoten. Althans, wel een andere steen, maar wel een steen. Gelukkig heb ik nu een keukenprinsesjequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
Is dat het trauma dat je heeft veranderd in een cynische ouwe brombeer?
Hetzelfde als wanneer je verliefd wordt op iemand, maar dan al voor het daten en vaak ook voordat je überhaubt al met haar gepraat hebtquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest voordat ik met iemand aan het daten was of iets. Hoe gaat dat dan.
Een maand? Dan nam ze nog de tijd in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zoiets, maand later relatie met een andere dude
Snap het niet
Ik kan mij wel voorstellen dat je zoiets hebt van wow, maar verliefd nee dat snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest voordat ik met iemand aan het daten was of iets. Hoe gaat dat dan.
De eerste keer dat je iemand ziet en je hart een slag overslaatquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
Tales do have a happy endingquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen eenmalig trauma, deze ezel heeft zich meerdere keren tegen dezelfde steen gestoten. Althans, wel een andere steen, maar wel een steen. Gelukkig heb ik nu een keukenprinsesje
Das toch meer de 1e indruk?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer dat je iemand ziet en je hart een slag overslaat
Dat gevoel herken ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Love at first sight? Dat ken ik echt niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vertel!quote:
^5!quote:
*verstopt zichquote:
Shit, moet ik gaan afvallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Kaneel en Art gaan in 2016 eindelijk eens trouwen en op huwelijksreis naar Paaseiland.
*geeftquote:
How you doin'?quote:
quote:
Ik heb het nu over de middelbarequote:
Dat heb ik nooit gehad, dat heb ik pas bij een zoen gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, Myrquote:
och, ik was op de middelbare ook een buitenbeentje, nu nog, boeiendquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de middelbare
En een vriendin hebben maakt je niet meteen populair
Ik werd alleen maar meer anti-populair door mijn vriend.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de middelbare
En een vriendin hebben maakt je niet meteen populair
Niks mis met einzelgängersquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
och, ik was op de middelbare ook een buitenbeentje, nu nog, boeiend
Toen mijn ex de eerste keer uit de bus stapte gebeurde er wel ietsquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, dat heb ik pas bij een zoen gehad.
psies, lekker rustigquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met einzelgängers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |