Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.quote:
Scheelt als je niet in dezelfde subfora post.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
FOK!koppels. FOK!koppels als het uit gaat
![]()
![]()
.
Verleer je zoiets? Misschien kan je het nog wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hmmm?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Mijn schriften stonden vol met teksten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hoezo 'kan' je het niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohai jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
Ik post hier niet maar zag de tt bij nieuwe topics.![]()
![]()
Doei.
Doeiquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
Ik ben niet zo'n relnicht, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FantastischJij kan dat wel...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Lok TT werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
No more... Damn, drama, GTST is er niks bijquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lok TT werpt zijn vruchten af.
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je welquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n relnicht, eigenlijk.
quote:
Ik teken alleen nog maar domme poppetjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verleer je zoiets? Misschien kan je het nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je wel
[..]sorry nu nog een keer?
doei?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen als je blijft.We zijn plaatsgenoten!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik teken alleen nog maar domme poppetjes
Hehe leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat vind ik best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer skills dan ik heb in ieder geval.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, oké. Wel een beetjequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd van wel.. Pit heb je wel
[..]sorry nu nog een keer?
doei?
[..]
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit is een droom waar je je in bevindt.quote:
Eventjes me jou naakt voorstellen danquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een droom waar je je in bevindt.
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes me jou naakt voorstellen dan
Doodsverwensing, TR gemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.
Hij zal wel wakker worden als hij opeens geen vel meer heeft om z'n ogen dicht te houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En badend in het zweet en met bonzend hart wakker worden? Spring dan gelijk van een flat.
Voorspelbare reactie, -1.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodsverwensing, TR gemaakt.
Deze snap ik niet, maar het is vast iets lewds.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal wel wakker worden als hij opeens geen vel meer heeft om z'n ogen dicht te houden
Hij is FOK!single.quote:
Hij heeft het vel ergens anders nodigquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie, -1.
Wilde nog een disclaimer plaatsen, maar ik was te naïef.
[..]
Deze snap ik niet, maar het is vast iets lewds.
Genoeg in deze SC toch?quote:
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft het vel ergens anders nodig
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genoeg in deze SC toch?Het heet dan wel Relaties SC, maar kan beter doorgezet worden als de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.
quote:
Verfrissend? Beangstigend? Fijn op een warme zomerdag?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.
quote:
Of dates die een FOK! account aanmaken en je gaan stalken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Verfrissend? Beangstigend? Fijn op een warme zomerdag?
2010 beldequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genoeg in deze SC toch?Het heet dan wel Relaties SC, maar kan beter doorgezet worden als de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik ben als een koude douche voor Kaneel.
Nog te weinig voor gedate ben ik bang. Zal H_J vragen waar hij ze vandaan haalt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Of dates die een FOK! account aanmaken en je gaan stalken.
Ik ben wel altijd dat stiekem bekenden meelezen waarvan ik niet weet dat ze op fok zitten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dat bleek een troll te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog te weinig voor gedate ben ik bang. Zal H_J vragen waar hij ze vandaan haalt.
Het geeft niet, ik heb er vrede mee.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bleek een troll te zijn.Wel een goede.
Oh jammerquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat bepaalde lichaamsdelen inkrimpen.
Lijkstijf jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?
Neutraal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan normaal gesproken stijf totdat ik jou zie?
R&P / Dating(site)-ervaringen #504quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Hm volgens mij volg ik dat topic niet meer.... even checken.
Dat is nog eens een leuke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #504
Astu.
Ik was al zo ver. Even lezenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #504
Astu.
Ik zal met oud en nieuw eens kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Neutraal.
Stijf >> Neutraal >> Kouuuuud
Trouwens, die vraag moet je niet aan mij stellen.Gewoon kijken luiwammes.
Ik heb er smakelijk om moeten lachenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je hem toch eens eerder ziet. Om te wassen of zo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal met oud en nieuw eens kijken.
Of ik zal Hep laten kijken en meten
Ik was Heppie niet hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem toch eens eerder ziet. Om te wassen of zo?
Sukkel.quote:
Hm is een optie jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekend. Hiergaanwedan is een goede mogelijkheid.
Ik doelde op je vraag: "ben ik altijd stijf tot dat ik jou zie dan?" Ik neem aan dat je dat beter weet dan ik door gewoon te kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:$
Het gaat er toch om dat jij de koude douche was?
Betraptquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op je vraag: "ben ik altijd stijf tot dat ik jou zie dan?" Ik neem aan dat je dat beter weet dan ik door gewoon te kijken.
Maar meteen weer op sneaky wijze proberen Hep te hosselen.
[..]
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Best cool... cryo is ook zo handig met tekenen .. al zegt ie van niet natuurlijk, maar ach beter dan ik met mijn bezemsteelmannetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is love, FOK! is life.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |