En je bent nu dus niet verzekerd? Bijzonder moeilijk te geloven, namelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben al 19 maar nooit ergens zorgverzekering gedaan.
Nee denk dat ik bij mijn ouders zit dan.quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En je bent nu dus niet verzekerd? Bijzonder moeilijk te geloven, namelijk.
Ik zou daar maar niet zomaar van uit gaan...quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee denk dat ik bij mijn ouders zit dan.
Zal automatisch zijn.
Erm. Dat moet je dan wél weten, aangezien je het moet (laten) opzeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee denk dat ik bij mijn ouders zit dan.
Zal automatisch zijn.
Jawel hoor, als jij 18 wordt blijf je in principe op de verzekering staan waar je op stond. Kan jaren doorgaan totdat of de ouders de polis opzeggen of je zelf weggaat.quote:Op maandag 29 december 2014 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet zomaar van uit gaan...
Maar moet ie dan niet op zn minst weten waar ie verzekerd is? Z'n ouders geven m dan toch wel elk jaar een zorgpas?quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Jawel hoor, als jij 18 wordt blijf je in principe op de verzekering staan waar je op stond. Kan jaren doorgaan totdat of de ouders de polis opzeggen of je zelf weggaat.
Niet elke zorgpas is maar 1 jaar geldig. Als jij verder niks hebt kan ik mij best voorstellen dat het je uitmaakt tot nu.quote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar moet ie dan niet op zn minst weten waar ie verzekerd is? Z'n ouders geven m dan toch wel elk jaar een zorgpas?
Dat klopt eigenlijk wel wat je zegt, ik realiseer me nu dat ik ook niet elk jaar een nieuwe krijgquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Niet elke zorgpas is maar 1 jaar geldig. Als jij verder niks hebt kan ik mij best voorstellen dat het je uitmaakt tot nu.
Overigens kan je dan (tenzij je nu opzegt) niet meer overstappen na 1 januari.
Loopt in principe door, via je bank kan je de (geplande) incasso's zien. Zou mij niks verbazen als het al geļncasseerd is, Menzis is namelijk vandaag afgeschreven.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef µ het volgende:
Zou anderzorg weer een jaarbetaling doen? Dat had ik vorig jaar ook maar ik heb geen idee of ik dat speciaal moet aangeven iedere keer...
Verhip, je hebt gelijk. Vandaag is het jaarbedrag weer afgeschreven.quote:Op maandag 29 december 2014 15:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Loopt in principe door, via je bank kan je de (geplande) incasso's zien. Zou mij niks verbazen als het al geļncasseerd is, Menzis is namelijk vandaag afgeschreven.
Bij mij is het ook al afgeschreven (zilveren kruis), terwijl ik wil overstappen (zaterdag ben overgestapt)quote:Op maandag 29 december 2014 15:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Loopt in principe door, via je bank kan je de (geplande) incasso's zien. Zou mij niks verbazen als het al geļncasseerd is, Menzis is namelijk vandaag afgeschreven.
Kost ons allemaal geld.quote:Op maandag 29 december 2014 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh man, ik word wel helemaal gek van al die commercials van die zorgverzekeringen
Indd. moet eigenlijk worden verboden. Beter is er gewoon 1 aanbieder geregeld door de overheid waar iedereen aan moet mee doen. Scheelt weer een hoop papierwerk.quote:
Alsjeblieft niet. De meeste mensen vergelijken niet en betalen te veel. Daardoor betaal ik minderquote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Indd. moet eigenlijk worden verboden. Beter is er gewoon 1 aanbieder geregeld door de overheid waar iedereen aan moet mee doen. Scheelt weer een hoop papierwerk.
Als de overheid het regelt kan het allemaal op een punt, en hoeven er ook geen reclame's te worden gemaakt, zit iedereen vast aan dezelfde.. scheelt een hoop geld en tijd. Marktwerking in de zorg gaat natuurlijk nergens over met onzin dingen die worden vergoed als acupuntuur en weet ik het wat om zich zo maar te onderscheiden, kost ons alleen maar meer geld. Kijk naar Engeland (NHS) die doen het een stuk beter en goedkoper dan ons. Deliberalisatie van de zorg is het beste.. maar ja (nederland he..quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef µ het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. De meeste mensen vergelijken niet en betalen te veel. Daardoor betaal ik minder.
FBTO zit dat automatisch in oakketquote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm. Dat moet je dan wél weten, aangezien je het moet (laten) opzeggen.
En dat maakt het een stuk duidelijker voor iedereen. Zoals je in dit topic al kunt zien ziet men door de bomen het bos niet meer. De bijkomende hoge kosten en administratieve ellende komen er ook nog eens bij.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Indd. moet eigenlijk worden verboden. Beter is er gewoon 1 aanbieder geregeld door de overheid waar iedereen aan moet mee doen. Scheelt weer een hoop papierwerk.
Baas!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef fokbrad het volgende:
Ben geen student en toch aangevraagd haha voor maar 60,12
---
Zilveren Kruis Basisverzekering
Basis Budget ¤ 80,96
Eigen risico
¤ 875 ¤ -20,84
Totale premie ¤ 60,12
Uw voordelen via StudentenGoedVerzekerd ISO/LSVb
U bespaart ¤ 9,- per maand
Deze korting is al verwerkt in uw totale premie
---
Het mag gewoon staat op hun website: http://www.iso.nl/zorgver(...)te&utm_medium=header
[..]
Nou, dat ook nog eens. Ik wil geloof ik niet weten wat dat allemaal kostquote:
Zoals vroeger dus eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben wel student.quote:Op maandag 29 december 2014 17:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Baas!
Baal wel nu, net overgestapt naar Zekur voor 67,50, blijkt het nog goedkoper te kunnen.
85 euro over de balk
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na het afsluiten. Als je binnen deze termijn zit kun je nog overstappen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Baas!
Baal wel nu, net overgestapt naar Zekur voor 67,50, blijkt het nog goedkoper te kunnen.
85 euro over de balk
Zeker ja. Lees dit maar eens: http://www.gewoon-nieuws.(...)rrentie/#.VKGVsl4CZAquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, want centraal geregeld door de overheid gaat ons een heleboel geld schelen. De overheid en kostendekkend werken
Wat je nu eigenlijk duidelijk probeert te maken, weet ik niet, maar dat stukje geeft niets aan over dat de overheid dat zelf beter zou kunnen doen (sterker: dat stukje vertelt dat de zorg zich momenteel ontwikkelt naar een situatie die de overheid zelf ook zou ontwikkelen (maar dan duurder, want men heeft de kennis niet). Sterker: die regels wórden nu al door diezelfde overheid bepaald, kan haar eigen begroting niet eens kostendekkend maken en heeft nu al rampen in wording bedacht (zie het aankomende passend onderwijs en het neerleggen van de zorg bij de gemeentes. Zeker dit laatste gaat bewijzen dat de overheid zich gewoon met core-business moet bezig houden. Zorg is er daar geen van.quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker ja. Lees dit maar eens: http://www.gewoon-nieuws.(...)rrentie/#.VKGVsl4CZA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |