quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:25 schreef Peunage het volgende:
Ik kom hier op 31 december om 23:59 op terug.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
DE REGELS
• Meedoen kan tot en met 1 januari 2015
GC / Wie gaan er dood in [2014]?!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:42 schreef Chai het volgende:
Waar kun je zien wie juiste voorspellingen hadden gedaan voor 2014?
En waarom zie ik Geert Wilders zo weinig in de lijstjes?
Ik ben jou anders helemaal nog nooit in het lijstje tegengekomen? Waarom Geert Wilders dan wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:42 schreef Chai het volgende:
Waar kun je zien wie juiste voorspellingen hadden gedaan voor 2014?
En waarom zie ik Geert Wilders zo weinig in de lijstjes?
zo oud is die toch nog niet? 67 volgens wikiquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
Hoop dat ik nog op tijd ben, voor zover is er vandaag nog niet een bekende overleden.
Thé Lau - Zou dit jaar al niet eens meer halen, maar moet nu wel.
Michael Schumacher - euthanasie omdat zijn lichaam teveel schade heeft opgelopen.
Ad Bouman - De zeezendmeester wordt nu wel heel oud. Ik vrees voor hem.
Ad van Toor - Die was 10 jaar geleden in hetzelfde stadium als Thé Lau nu, maar ligt nog steeds niet in zijn graf.
Bas van Toor - maakt grap op begrafenis van zijn broer, kukelt in het graf, wordt levend begraven.
Kees van Kooten - Ouderdom(kwaaltjes)
John Cleese (Monty Python) - Hartaanval
Jorge Zorreguieta - De papa van Maxima is al dood verklaard in 2014, maar in 2015 legt hij echt het lootje.
Dat moet dan wel een heel sterk voorgevoel zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké ik ga even onofficieel meedoen omdat ik het topic pas te laat heb gevonden dit jaar
.....
- Prinses Beatrix, voorgevoel
.....
Kwam ineens in me op, weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een heel sterk voorgevoel zijn
quote:Dochter Zsa Zsa Gabor overleden
Zsa Zsa Gabor (right) with daughter Francesca Hilton (early 1950s)
Francesca Gabor Hilton, de dochter van Zsa Zsa Gabor en wijlen Conrad Hilton, is op 67-jarige leeftijd plotseling overleden.
Francesca is maandagavond in een restaurant in Los Angeles gestorven. Haar woordvoerder Edward Lozzi zegt dat Francesca vermoedelijk is overleden aan een beroerte of hartaanval.
"Ik ben erg geschrokken", zegt Edward over het overlijden van zijn goede vriendin. "We hadden een bespreking over een boek dat ze aan het schrijven was. Ze moest op een gegeven moment naar het toilet. Ze is nooit meer teruggekomen."
Francesca's verloofde Michael Natsis zou nog geprobeerd hebben haar te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Ze is in het ziekenhuis Cedars-Sinai in Los Angeles doodverklaard.
Francesca en haar hoogbejaarde moeder Zsa Zsa Gabor (97) hadden al lange tijd geen goed contact meer met elkaar. Ook met Zsa Zsa's man Frederic von Anhalt kon Francesca niet door een deur. Edward zegt dat de slechte band met haar moeder invloed had op Francesca's gezondheid.
Frederic sprak onlangs in de media nog harde woorden over zijn stiefdochter. Hij zei dat Francesca haar moeder dood wilde hebben zodat ze een erfenis kon opstrijken. Frederic beweerde zelfs dat Francesca in staat was Zsa Zsa iets aan te doen.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:13 schreef Szura het volgende:
God heeft dit topic niet goed gelezen
[..]
Hij is nog geen 27quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |