Deze lofzang over mij had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het jaar 1986 bracht een prachtig exemplaar ter wereld. Knap, slim, briljant, perfect lichaam!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze lofzang over mij had niet gehoeven.
Ik dacht dat je Urby Emanuelson bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het jaar 1986 bracht een prachtig exemplaar ter wereld. Knap, slim, briljant, perfect lichaam! Genoeg over mezelf
Ik heb een duit in het zakje gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2015?
Jullie mogen ook meedoen.
Goede bijdrage van jou als kwaliteitsuser.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een duit in het zakje gedaan.
TS begint is hier een veel gebezigde uitspraak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede bijdrage van jou als kwaliteitsuser.
Ergens vind ik het wel opvallend dat Phil Taylor al professioneel darts speelde toen Michael van Gerwen nog geboren moest worden.quote:
Sander Boschker speelde ook met mensen die zijn zoon hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel opvallend dat Phil Taylor al professioneel darts speelde toen Michael van Gerwen nog geboren moest worden.
Je vergeet de grootste hit van 1986. Europe - Final Countdownquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Muziek
Beastie Boys - Fight 4 Your Right x
Depeche Mode - But Not Tonight x
Depeche Mode - Stripped
Elvis Costello - Little Palaces
Elvis Costello and the Attractions - I Want You x
Elvis Costello and the Attractions - Don't Let Me Be Misunderstood
Eurythmics - Missionary Man
Fatal Flowers - Younger Days (NL)
Iggy Pop - Real Wild Child (Wild One) x
Kraftwerk - Electric Cafe
Love and Rockets - All In My Mind
Madonna - Papa Don't Preach
Metallica - For Whom The Bell Tolls
Metallica - Master of Puppets x
New Order - Bizarre Love Triangle
Nick Cave & The Bad Seeds - Black Betty x
Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral, My Trial
Paul Simon - Graceland x
Peter Gabriel - Sledgehammer x
Prince - Kiss
Public Image Ltd - Rise x
Queen - A Kind Of Magic
R.E.M. - Fall On Me x
Robert Cray Band - Right Next Door x
Robert Cray Band - Smokin' Gun x
Roy Buchanan - When A Guitar Plays The Blues
Run DMC - It's Tricky
Run DMC and Aerosmith - Walk This Way x
Siouxsie and the Banshees - Cities In Dust x
Talking Heads - Radiohead
The Art of Noise - Peter Gunn
The Smiths - Bigmouth Strikes Again x
The Smiths - The Queen Is Dead (Take Me Back To Dear Old Blighty) x
The Triffids - Wide Open Road
XTC - Dear God
Tudududuuuuuuuuu TUTUTUUUUUUUUquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vergeet de grootste hit van 1986. Europe - Final Countdown
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tudududuuuuuuuuu TUTUTUUUUUUUU
Nee... dan trek je geen fans ook..quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.
EER-boys of EU-boys kan wel. Zolang er maar boys achter staat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.
Eerste paar jaar aan de Melis Stokelaan. Daarna naar Moerwijk en toen heel veel jaren niet in Den Haag gewoond. Sinds 3 jaar weer terug in Ypenburg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee... dan trek je geen fans ook..
Waar uit Den Haag kom jij trouwens? Of heb ik dat al eens gevraagd..
Ah ok...quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste paar jaar aan de Melis Stokelaan. Daarna naar Moerwijk en toen heel veel jaren niet in Den Haag gewoond. Sinds 3 jaar weer terug in Ypenburg.
In de buurt ja. Woon eigenlijk op de grens van loosduinen/houtwijk/kraayensteinquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij woont bij Kijkduin toch?
Dat is dus eigenlijk de grootste ramp uit '86quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
In 1986 werd Nederland trouwens voorzitter van de raad van de EG ook werd het verdrag van Rome gewijzigd (ICC). Ook werd het Europese volkslied en de bekende blauwe vlag voor het eerst gehesen in Brussel bij dat prachtige Berlaymont gebouw.
Ik moest daar laatst nog eens zijn voor het werk. Van binnen is het niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
In 1986 werd Nederland trouwens voorzitter van de raad van de EG ook werd het verdrag van Rome gewijzigd (ICC). Ook werd het Europese volkslied en de bekende blauwe vlag voor het eerst gehesen in Brussel bij dat prachtige Berlaymont gebouw.
Moet bekennen dat ik nog nooit in Brussel ben geweest. Ga misschien in 2016 ivm traineeship.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moest daar laatst nog eens zijn voor het werk. Van binnen is het niet zo bijzonder.
Was dat maar nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is het 115 jaar geleden dat Engelse immigranten de voetbalclub AC Milan hebben opgericht.
Mooie clubquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Alexander Pechtold, Adriaan van Dis, Stanislav Manolev, Bobby George, Nick van der Velden. Allen zijn zij jarig vandaag.
Vandaag is het 115 jaar geleden dat Engelse immigranten de voetbalclub AC Milan hebben opgericht.
Je moet echt een keer gaan. Je moet het alleen leren waarderen, de eerste paar keer vond ik er niks aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik nog nooit in Brussel ben geweest. Ga misschien in 2016 ivm traineeship.
Kom wel vaak in Antwerp, krijg ik daar ook e-points voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet echt een keer gaan. Je moet het alleen leren waarderen, de eerste paar keer vond ik er niks aan.
Ik heb al 3 weken geen radio geluisterd, dus dit nummer heb ik gelukkig gemist.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:42 schreef JanCees het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aantje_Pappie__.html
De radio is toch al verziekt door alle mainstream meuk die tegenwoordig wordt uitgebracht. Alleen in de auto is de radio nog van enige waarde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken geen radio geluisterd, dus dit nummer heb ik gelukkig gemist.
lied is al 2 maanden oudquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken geen radio geluisterd, dus dit nummer heb ik gelukkig gemist.
Antwerpen is ook wel leuk (maar minder dan Brussel en ook Gent en Brugge). Al eens in de Sint-Annatunnel geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom wel vaak in Antwerp, krijg ik daar ook e-points voor?
twitter:JanSmit twitterde op donderdag 11-12-2014 om 18:42:10Na 8 jaar @DeZomerVoorbij gaan we binnenkort met @DrieJS én @NickEnSimon een winter editie maken! 🏂 'De Winter Voorbij' komt er dus aan! reageer retweet
Hopelijk gooit Dekker dat ook van de NPO af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
Goed nieuws trouwenstwitter:JanSmit twitterde op donderdag 11-12-2014 om 18:42:10Na 8 jaar @DeZomerVoorbij gaan we binnenkort met @DrieJS én @NickEnSimon een winter editie maken! 🏂 'De Winter Voorbij' komt er dus aan! reageer retweet
Uiteraard, onze boot lag aan de overkant van de Schelde dus waren wij op de tunnel aangewezen. De jachthaven waar wij verbleven was geniaal, 1,50 voor een speciaal biertje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Antwerpen is ook wel leuk (maar minder dan Brussel en ook Gent en Brugge). Al eens in de Sint-Annatunnel geweest?
> SBSquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk gooit Dekker dat ook van de NPO af.
Die tunnel vind ik zo mooiquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard, onze boot lag aan de overkant van de Schelde dus waren wij op de tunnel aangewezen. De jachthaven waar wij verbleven was geniaal, 1,50 voor een speciaal biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |