Deze lofzang over mij had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het jaar 1986 bracht een prachtig exemplaar ter wereld. Knap, slim, briljant, perfect lichaam!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze lofzang over mij had niet gehoeven.
Ik dacht dat je Urby Emanuelson bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het jaar 1986 bracht een prachtig exemplaar ter wereld. Knap, slim, briljant, perfect lichaam! Genoeg over mezelf
Ik heb een duit in het zakje gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2015?
Jullie mogen ook meedoen.
Goede bijdrage van jou als kwaliteitsuser.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een duit in het zakje gedaan.
TS begint is hier een veel gebezigde uitspraak.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede bijdrage van jou als kwaliteitsuser.
Ergens vind ik het wel opvallend dat Phil Taylor al professioneel darts speelde toen Michael van Gerwen nog geboren moest worden.quote:
Sander Boschker speelde ook met mensen die zijn zoon hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel opvallend dat Phil Taylor al professioneel darts speelde toen Michael van Gerwen nog geboren moest worden.
Je vergeet de grootste hit van 1986. Europe - Final Countdownquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Muziek
Beastie Boys - Fight 4 Your Right x
Depeche Mode - But Not Tonight x
Depeche Mode - Stripped
Elvis Costello - Little Palaces
Elvis Costello and the Attractions - I Want You x
Elvis Costello and the Attractions - Don't Let Me Be Misunderstood
Eurythmics - Missionary Man
Fatal Flowers - Younger Days (NL)
Iggy Pop - Real Wild Child (Wild One) x
Kraftwerk - Electric Cafe
Love and Rockets - All In My Mind
Madonna - Papa Don't Preach
Metallica - For Whom The Bell Tolls
Metallica - Master of Puppets x
New Order - Bizarre Love Triangle
Nick Cave & The Bad Seeds - Black Betty x
Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral, My Trial
Paul Simon - Graceland x
Peter Gabriel - Sledgehammer x
Prince - Kiss
Public Image Ltd - Rise x
Queen - A Kind Of Magic
R.E.M. - Fall On Me x
Robert Cray Band - Right Next Door x
Robert Cray Band - Smokin' Gun x
Roy Buchanan - When A Guitar Plays The Blues
Run DMC - It's Tricky
Run DMC and Aerosmith - Walk This Way x
Siouxsie and the Banshees - Cities In Dust x
Talking Heads - Radiohead
The Art of Noise - Peter Gunn
The Smiths - Bigmouth Strikes Again x
The Smiths - The Queen Is Dead (Take Me Back To Dear Old Blighty) x
The Triffids - Wide Open Road
XTC - Dear God
Tudududuuuuuuuuu TUTUTUUUUUUUUquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vergeet de grootste hit van 1986. Europe - Final Countdown
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tudududuuuuuuuuu TUTUTUUUUUUUU
Nee... dan trek je geen fans ook..quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.
EER-boys of EU-boys kan wel. Zolang er maar boys achter staat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In deze tijd zou niemand er aan denken zijn band naar Europa te vernoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |