Ik ook. Maar echte dips worden daar niet door tegengehouden. Stomme dipschquote:
Truequote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echte dips worden daar niet door tegengehouden. Stomme dipsch
Ja, kwestie van gewoon wachten en intussen zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ooit ga ik er vast goed in wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:45 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
True...helaas. Hopen op de tijd van weer meer zon
SPOILER: Bonusplaat met twee FOK!'ers voor de prijs van éénOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Hinder het volgende:
Ah, er is dus wel bewijs dat ik zondag in Spijkenisse was.
[ afbeelding ]Kijk' em shinenSPOILER: Bonusplaat met twee FOK!'ers voor de prijs van éénOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest even uitvergroten voor de 2e Fok!er, maar die is ook gespot
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Onze salontafels zijn elke maand weer een nieuw projectje van mevr T, van boomstammen, kringloopwinkel, kisten met wieltjes, etc. Niet echt iets voor mijn poezelige voetjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Misschien de salontafel .
Die van ons is kniehoogte en staat ook nog eens bij de tv!
Ik zie alleen meneer Mquote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk' em shinen![]()
Moest even uitvergroten voor de 2e Fok!er, maar die is ook gespot
ik een Ford Territoryquote:
Je mag best wat later instappen. Kijk even waar je nu zit qua duurloop en haak daar in ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef D. het volgende:
Even wat advies gevraagd
Ik train nu (met Renate) van 5 naar 10km.
Voor als ik hiermee klaar ben heb ik een van 5 naar 15 liggen.
Omdat ik al op 10 zit, later instappen, of gewoon vooraan beginnen?
verder heb ik een advies voor je... niet miepen maar.....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, kwestie van gewoon wachten en intussen zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ooit ga ik er vast goed in worden
Ik denk dat ik pijll ga voorstellen dat knuffeltherapie heel goed is tegen winterdips
Oooooooh echt? Ik ga checken! waar?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
Ruim 2500 gratis foto's van de Meeuwen MakrelenloopEn ik sta er samen met Mr.Q. op
Wij een Focus.quote:
Wij ook Focus. Al 12 jaar dezelfdequote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
We hebben er ook nog een van de VW-groep (niet de Lamboquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij een Focus.
Hebben we alle Ford rijders nu gehad.
Ok...komt ie dan....quote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef Quoi het volgende:
Flauwe grappen moeten gemaakt worden, dus kom maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....F means you're fucked
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok...komt ie dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....sorry....Sterker nog, eigenlijk heb ik nog steeds een fiets-tas. Die is een stuk goedkoper.
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussssquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
Ja nou, ik dus ookquote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sowieso zijn de doseringen vitamine D in de supplementen die te koop zijn bij de drogist verwaarloosbaar. Maar ik ben een scepticussss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |