abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147667251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Jawel, maar de Volkswagen groep is gesplitst in een VW en een Audi tak. Maar beiden wel met Volkwagen Group als moederbedrijf.
Inderdaad, de onderverdeling tussen die twee takken is een beetje raar naar mijn mening.

Net nog weer een stukje gelopen na zondag. Het viel niet mee masr ook niet echt tegen. De regen was wel koud tegen de wind in.
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 13:03:54 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_147667317
Ik ga na m'n werk lopen, vanuit kantoor. Alle spullen zijn mee, behalve m'n petje. Ik hoop dus dat het droog is straks!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_147667405
Van mij mag het weer wel wat beter worden. Vooral die wind mag wel gaan liggen. Al heb ik vorige week met de wind mee mijn langste afstand ooit gelopen. Maar dat was valsspelen. :s)
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_147667416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga na m'n werk lopen, vanuit kantoor. Alle spullen zijn mee, behalve m'n petje. Ik hoop dus dat het droog is straks!
Lekker hoor! Dat kan ik vanaf januari ook :)
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 13:09:54 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_147667458
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:08 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Lekker hoor! Dat kan ik vanaf januari ook :)
Ik vind t leuk! Andere omgeving en zo, werkt inspirerend. En meteen vertrekken voorkomt "geen zin meer" als ik eenmaal thuis ben. Alleen jammer dat we geen douche hebben, anders zou ik ook tijdens de lunch kunnen rennen. Overdag. Maar je kunt niet alles hebben ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_147667489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:07 schreef Maariindaa het volgende:
Van mij mag het weer wel wat beter worden. Vooral die wind mag wel gaan liggen. Al heb ik vorige week met de wind mee mijn langste afstand ooit gelopen. Maar dat was valsspelen. :s)
Och, lopen is één van de sporten waar wind het minste voor uitmaakt. Je tempo zal misschien ietsje wisselen tussen wind tegen en wind mee, maar over je gehele rondje maakt het niet veel uit.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147667546
Ik ga vanavond waarschijnlijk weer met de Running Junkies lopen. Ondanks dat jullie zo'n selfie nemende hipsterclub maar eng vinden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147667548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Och, lopen is één van de sporten waar wind het minste voor uitmaakt. Je tempo zal misschien ietsje wisselen tussen wind tegen en wind mee, maar over je gehele rondje maakt het niet veel uit.
Wind is gewoon een ergernis voor mij. Krijg het niet voor elkaar me er goed op te kleden, want het is wind tegen te koud, wind mee te warm. En ik krijg er oorpijn van.
pi_147667592
Thanks Calex, ik ga dus nu lekker wandelen.. Met de hondjes :D . Hoop dat het droog blijft...

Btw kan ik endomondo ook alleen aanzetten voor de afstand of is dat niet mogelijk?? :@
  woensdag 17 december 2014 @ 13:17:53 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147667633
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef xMissi het volgende:
Thanks Calex, ik ga dus nu lekker wandelen.. Met de hondjes :D . Hoop dat het droog blijft...

Btw kan ik endomondo ook alleen aanzetten voor de afstand of is dat niet mogelijk?? :@
Ja hoor! Zet hem even op 'wandelen' en 't komt goed :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147667655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanavond waarschijnlijk weer met de Running Junkies lopen. Ondanks dat jullie zo'n selfie nemende hipsterclub maar eng vinden.
Alle vreemde mensen en clubjes zijn eng.
pi_147667656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja hoor! Zet hem even op 'wandelen' en 't komt goed :)
Top thanks! _O_

Houdoeee :W
pi_147667673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef xMissi het volgende:

Wat bedoel je daar precies mee? Zonder dat de tijd geregistreerd wordt?
Ik gebruik zelf Runkeeper, daar kun je van tevoren de activiteit instellen. Dus deze km's worden dan apart geregistreerd van de hardloopkm's. Dus je kunt naderhand selecteren of je alle activiteiten wilt zien, alleen de wandelingen, alleen hardlopen, enzovoorts. Heel belangrijk voor de echte hardloopautist. :P
pi_147667686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:13 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Wind is gewoon een ergernis voor mij. Krijg het niet voor elkaar me er goed op te kleden, want het is wind tegen te koud, wind mee te warm. En ik krijg er oorpijn van.
Hmm vreemd, heb ik nooit zo'n last van. Een winddicht jasje met een luchtig shirtje eronder?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147667746
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Zonder dat de tijd geregistreerd wordt?
Ik gebruik zelf Runkeeper, daar kun je van tevoren de activiteit instellen. Dus deze km's worden dan apart geregistreerd van de hardloopkm's. Dus je kunt naderhand selecteren of je alle activiteiten wilt zien, alleen de wandelingen, alleen hardlopen, enzovoorts. Heel belangrijk voor de echte hardloopautist. :P
Nou ik wil gewoon graag weten hoeveel km het rondje is .. Gok zelf een km of 5. Maar wil het een x zeker weten vandaar, en de tijd wil ik ook wel weten maar het gaat meer om de afstand.

Maar ik ga nu maar ze worden ongeduldig hihi.
:W
pi_147667874
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef xMissi het volgende:

[..]

Nou ik wil gewoon graag weten hoeveel km het rondje is .. Gok zelf een km of 5. Maar wil het een x zeker weten vandaar, en de tijd wil ik ook wel weten maar het gaat meer om de afstand.

Maar ik ga nu maar ze worden ongeduldig hihi.
:W
Dat kan met endomondo! Je kan hem ook op 'walk' zetten ipv run ;)
pi_147667878
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm vreemd, heb ik nooit zo'n last van. Een winddicht jasje met een luchtig shirtje eronder?
Ach waarschijnlijk ben ik gewoon een zeur hoor ;) . Maar wind is niet mijn grootste vriend. Rest van de weersomstandigheden maken me een stuk minder uit.
pi_147668205
Hoi allemaal,

Sorry voor mijn afwezigheid hier en op Endomondo (en dan vooral het niet like'en en de weinig static.gif van mijn kant)
Heb het gewoonweg te druk, maar loop nog wel gewoon. Dus een algehele static.gif voor alle prestaties van de afgelopen weken en dat waren er veel!!

Nog even een vraagje.
Ik geloof dat Jero Nimo (als ik me niet vergis) wel antwoord op weet.

Ik ben begonnen met thuis sporten naast het hardlopen om alle andere spieren ook aan het werk te zetten.

En nu heb ik een vraag over de "step up" oefening.
Op internet word dit aanbevolen als alternatief voor heuveltraining. Met een opstapje ter hoogte van een bierkratje maar heb niets stevigs van die grote.
Kan het kwaad als het opstapje een stuk hoger is (hoogte tot de knie)? Of belast je dan je spieren heel anders.
En je stapt er op en dan weer terug zodat je weer op dezelfde plaats staat. Je hoeft er niet over heen toch?
pi_147668282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:29 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Ach waarschijnlijk ben ik gewoon een zeur hoor ;) . Maar wind is niet mijn grootste vriend. Rest van de weersomstandigheden maken me een stuk minder uit.
Winddicht jasje inderdaad nemen. En eventueel een muts of buff over je oren tegen de oorpijn. Dat laatste doe ik ook als het koud is.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147668935
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Die heb je toch al staan op 20 juni ;)
Haha ja dat klopt! Zaterdag inschrijven! *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147668956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is het verschil met hippe mosselfilmpjes?
pi_147669834
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:40 schreef runninglinda het volgende:
Hoi allemaal,

Sorry voor mijn afwezigheid hier en op Endomondo (en dan vooral het niet like'en en de weinig [ afbeelding ] van mijn kant)
Heb het gewoonweg te druk, maar loop nog wel gewoon. Dus een algehele [ afbeelding ] voor alle prestaties van de afgelopen weken en dat waren er veel!!

Nog even een vraagje.
Ik geloof dat Jero Nimo (als ik me niet vergis) wel antwoord op weet.

Ik ben begonnen met thuis sporten naast het hardlopen om alle andere spieren ook aan het werk te zetten.

En nu heb ik een vraag over de "step up" oefening.
Op internet word dit aanbevolen als alternatief voor heuveltraining. Met een opstapje ter hoogte van een bierkratje maar heb niets stevigs van die grote.
Kan het kwaad als het opstapje een stuk hoger is (hoogte tot de knie)? Of belast je dan je spieren heel anders.
En je stapt er op en dan weer terug zodat je weer op dezelfde plaats staat. Je hoeft er niet over heen toch?
http://running.competitor(...)nner-step-ups_118941

Hier wordt aanbevolen om laag te beginnen en daarna te verhogen.

Ik ben ook wel benieuwd wat Jero er van zegt. Ik wil hier ook wat meer aandacht aan besteden. Hoeveel herhalingen en hoe vaak doe je deze oefeningen Jero?
pi_147669902
Gewoon elke dag met de trap omhoog naar de 4e en 8e verdieping met rugtas, ik merk dat ik daar echt al wat meer afzetkracht van heb gekregen :o
pi_147669914
Hai , ik ben weer terug :W
Het bleek dus helemaal geen 5KM te zijn maar 3,5. Ik was echt verbaasd :o ..
Heb er dus 55 minuten over gelopen met snuffelende en steeds stilstaande hondjes :') . Heb ook een klein stukje heel rustig hard gelopen .. Dat is de piek in Endomondo.. Ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo weinig kms zijn. Maargoed ik heb hier de link van endomondo,hoop dat ik hem ook goed heb ingevuld, snap het nog niet helemaal.. Dus als jullie me willen helpen( ook binnenkort ) dan graag :@.

http://app.endomondo.com/workouts/448528287/19432788
pi_147669976
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef xMissi het volgende:
Hai , ik ben weer terug :W
Het bleek dus helemaal geen 5KM te zijn maar 3,5. Ik was echt verbaasd :o ..
Heb er dus 55 minuten over gelopen met snuffelende en steeds stilstaande hondjes :') . Ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo weinig is. Maargoed ik heb hier de link van endomondo, weet niet of ik het zo goed doe maar dat hoor ik dan vanzelf.. Hoop dat ik hem ook goed heb ingevuld, snap het nog niet helemaal.. Dus als jullie me willen helpen( ook binnenkort ) dan graag :@.

http://app.endomondo.com/workouts/448528287/19432788
Het staat nog beschermd, je moet ergens bij je instellingen aanvinken dat wij het ook kunnen zien.
Waarom kan je het niet geloven? 5km in 55 minuten is ook best wel doorwandelen, zeker met hond, dus 3.5 klinkt dan wel logisch. Ach joh, zodra je je hardloopprogramma gedaan hebt doe je dat rondje dan gewoon 2 keer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')