Bij mij hielp het hardlopen gisteren ook niet. Gelukkig hielp de nachtdienst wel een beetje, dat vond ik een aantrekkelijkere oplossing dan knuffeltherapie met pijll.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echte dips worden daar niet door tegengehouden. Stomme dipsch
Slikken die hap. Ik had ook geen klachten tot ik een scheve stoeptegel tegen kwam en mijn enkel krak zei... Overbelasting zei de orthopeed. Yeah rightquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Na al dat geneuzel over vitamine D en zo. Ik werk in een kelder en heb dus eigenlijk, nu ik er over nadenk, al 3 dagen geen daglicht meer gezien. Nou heb ik nergens last van, maar echt goed voor m'n vitamine D is het natuurlijk ook niet.
Zou het zin hebben om extra vitamine D te slikken, of zou dat alleen nut hebben wanneer je echt klachten hebt? Wat zijn de klachten van een tekort überhaupt?
Goed punt. Je hoort ook dat mensen dat krijgen van de huisarts. Ik heb gewoon die kuur gekregen en daarna was mijn bloed weer geprikt en was het weer prima...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het lichaam in staat is om vitamine D via capsules/pillen op te nemen. Kunt beter de spuit erin zetten.
Maar jij gaat dan ook niet in de overgang komenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:22 schreef mosselmossel het volgende:
Ik doe nooit supplementen.
En toch is het me weer gelukt vanavond 10km met de Junkies mee te lopen. Was weer gezellig.
quote:
er zit enige tegenstrijdigheid in je post Mosselquote:Op woensdag 17 december 2014 21:22 schreef mosselmossel het volgende:
Ik doe nooit supplementen.
En toch is het me weer gelukt vanavond 10km met de Junkies mee te lopen. Was weer gezellig.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:58 schreef xMissi het volgende:
[..]
Yep vaste planten (op)kweken en na de bloemenveilingen sturen of klanten / tuincentra etc.. I like it.
Ik moet toch even de spellingsnazi uithangen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is naar, niet na. Ook wat betreft mensen die naar Spanje zijn geweestMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Wat naar om hierover te beginnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik moet toch even de spellingsnazi uithangen....![]()
Het is naar, niet na. Ook wat betreft mensen die naar Spanje zijn geweest
+1quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Na mij de zondvloedquote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat naar van je om hierover te beginnen.
is het niet taalnazis ipv taalnazi's?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee taalnazi's! Nu op 1, het groot dictee der Nederlandse taal! Met Bart Chabot
Het meervoud is nazi's, dus ik denk dat dat voor taalnazi's ook geldtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het niet taalnazis ipv taalnazi's?
oke, ik bemoei me er verder niet mee... ik gebruik gewoon als excuus dat ik al veel te lang in het buitenland woonquote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het meervoud is nazi's, dus ik denk dat dat voor taalnazi's ook geldt
Er is gewoon een meldpuntquote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef Voccar het volgende:
Volgens mij is het taalnazi's, ik vertrouw erop dat deze site het goed heeft: http://meldpuntoverlast.eu/soort-mensen/taalnazis/
Die taalnazi's pikken al onze banen inquote:Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een taalnazi?
Volgens mij komt ' niemendalletje ' altijd voorbij...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Tussen het niemendalletje en blanke babybilletjesprivilege... Da's alleen nog maar de titelik geef al op
Er zitten meerdere woorden in die al eerder teruggekomen zijn. Zwezerik ook weer, en kasuaris ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Volgens mij komt ' niemendalletje ' altijd voorbij...
Kasuaris? What's up with that?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zitten meerdere woorden in die al eerder teruggekomen zijn. Zwezerik ook weer, en kasuaris ook.
Sorry !!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=11376052quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]1-2 inmiddels
![]()
al vermoed ik dat we het over een andere wedstrijd hebben
Nou ja, die zitten dus in het dictee! Twee keer al. Sorryquote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kasuaris? What's up with that?
Die beesten zie ik nog steeds in mijn engste dromen, na onze Australië-reis. Brrrrrrr
OK. Cool. En nu niet gaan googlen op 'casuaris' en 'attack'quote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, die zitten dus in het dictee! Twee keer al. Sorry
Ah. Ik wilde je deze link sturen, maar helaas is de stand veranderd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=11376052
Neequote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.nzherald.co.nz(...)=4&objectid=11376052
Ik ken zequote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef Quoi het volgende:
OK. Cool. En nu niet gaan googlen op 'casuaris' en 'attack'
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Murmeli het volgende:
1000
Challenge gehaald, met jompels van mijn loopgroep.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Murmeli het volgende:
1000
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Murmeli het volgende:
1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |