Probleem is wel dat je (of in ieder geval ik) heel lui van word. Terwijl ik vroeger alles met de fiets/trein deed en zo nog wat extragratis beweging kreeg, doe ik nu bijna alles met de auto. Zelfs de 3,5km naar de atletiekbaan gaat met de vroem, ondanks dat ik er langer over doe dan met de fiets. En ik doe alleen nog maar op de fiets boodschappen als het heel erg mooi weer isquote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef Yuki het volgende:
Ik zou willen dat ik zo'n boodschappenwagentje had...
Eens, we hebben hem ook op de groei gekocht. Voor als we 50 zijn ofzoquote:
Haha! We hebben inderdaad een trein voorbij zien komen ja, de machinist toeterde (noem je dat ook zo bij een trein?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:55 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Dank je! Ik ken je inderdaad niet, maar ik had wel voorbij zien komen dat je zondag over de haak liep. Als je toen een trein voorbij hebt zien komen heb ik je waarschijnlijk wel gezien, maar natuurlijk niet herkend
Het is dan ook gewoon een goedkope VWquote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Eens, we hebben hem ook op de groei gekocht. Voor als we 50 zijn ofzo![]()
zit gewoon een motor met vw sticker erop in
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Eens, we hebben hem ook op de groei gekocht. Voor als we 50 zijn ofzo![]()
zit gewoon een motor met vw sticker erop in
Pssst. Skoda is onderdeel van VWquote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een goedkope VWAls ik het goed heb heeft de Fabia ook hetzelfde onderstel als een Polo.
No shit.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Pssst. Skoda is onderdeel van VW![]()
Klopt, toen stond ik daar onderaan de heuvel foto's te maken. Dat was als ik me niet vergis ook de editie waar je naast de dierentuin het bos inliep richting de Soesterduinen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Die zat in 2012 in het parcours van de marathon van Amersfoort. Dat vond ik een mooi stukje! We liepen dan ook bergaf heuvelaf.
Ik heb verder nog nooit in die omgeving gelopen. Misschien ben ik dat weekend ook in Amersfoort, dus wellicht kom ik ook bij die wedstrijd kijken.
Ja, woon in Harlingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Haha! We hebben inderdaad een trein voorbij zien komen ja, de machinist toeterde (noem je dat ook zo bij een trein?) zelfs nog naar ons hardlopers
![]()
Maar je komt dus ook uit (de buurt van) Friesland?
Maar het is geen boodschappenautotjequote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een goedkope VWAls ik het goed heb heeft de Fabia ook hetzelfde onderstel als een Polo.
Ga wandelenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef xMissi het volgende:
Ik zou het liefst gewoon na buiten gaan en al beginnen, maar dan ga ik het echt fout doen denk ik....Bleagh rotdag word gek van dat thuishangen sorry...
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Pssst. Skoda is onderdeel van VW![]()
Nog wel een heel rijtje hebben zequote:
Harlingen is leuk!quote:
Dat geloof ik wel ja. Ik roep nu nog heel stoer dat ik heus wel boodschappen ga doen op de fiets, maar ja...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef hatsaflats het volgende:
Een Skoda is dan weer geen auto
[..]
Probleem is wel dat je (of in ieder geval ik) heel lui van word. Terwijl ik vroeger alles met de fiets/trein deed en zo nog wat extragratis beweging kreeg, doe ik nu bijna alles met de auto. Zelfs de 3,5km naar de atletiekbaan gaat met de vroem, ondanks dat ik er langer over doe dan met de fiets. En ik doe alleen nog maar op de fiets boodschappen als het heel erg mooi weer is
Bugatti, Bentley, Porsche, Lambourghini.quote:
Dat vind ik nog wat eng. Maar 2 weken geleden in Egmond aan een loopje meegedaan en dat vond ik verrassend leuk. Dus wie weet volgt er meerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Harlingen is leuk!
Loop je ook wedstrijdjes of dat nog niet?
Ik doe lekker wel veel op de fiets.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja. Ik roep nu nog heel stoer dat ik heus wel boodschappen ga doen op de fiets, maar ja...
Ik heb een auto nodig als ik stage ga lopen, dus volgend jaar moet het er echt van gaan komen. Hiep hoi!
Lamborghini en Seat vallen niet onder de Volkswagen groep.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Bugatti, Bentley, Porsche, Lambourghini.
Dus mijn Golf valt in hetzelfde rijtje. Ik rij op stand
de website zegt van wel:quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Lamborghini en Seat vallen niet onder de Volkswagen groep.
Scania weer wel dus je rijdt ook in een vrachtwagen.
Jawel, maar de Volkswagen groep is gesplitst in een VW en een Audi tak. Maar beiden wel met Volkwagen Group als moederbedrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Lamborghini en Seat vallen niet onder de Volkswagen groep.
Scania weer wel dus je rijdt ook in een vrachtwagen.
Gratis en genoeg plek bij mijn supermarktquote:Op woensdag 17 december 2014 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik doe lekker wel veel op de fiets.
Parkeren bij de supermarkt of in het centrum is kut (druk!) en kost vaak nog geld.
Ook voor mijn woon-werk verkeer geldt: liever op de fiets, tenzij het regent.
Stukken goedkoper!
De Alpendoornseweg bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:53 schreef Quoi het volgende:
Bij Arnhem zit ook een alp!![]()
Vanaf CS naar het zkh, en dan met een OV-fiets zonder versnellingen![]()
Wedstrijdjes lopen is leuk! Houdt het trainen ook leuk, vind ik zelf. Heb afgelopen weekend Ameland gelopen en dus de Haak. Voor Ameland was ik vanaf september al aan het trainen om 10km binnen het uur te lopen, en dat is me gelukt! Heb nu alleen geen serieuze wedstrijd staan nog ergens, dus ik merk aan mezelf dat ik nu in een soort zwart gat ben gevallen. De drang om naar buiten te gaan hardlopen is niet meer zo sterk aanwezig als voor Ameland. Maar gauw weer een wedstrijdje opzoeken dusquote:Op woensdag 17 december 2014 12:21 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat eng. Maar 2 weken geleden in Egmond aan een loopje meegedaan en dat vond ik verrassend leuk. Dus wie weet volgt er meer
Die heb je toch al staan op 20 juniquote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Wedstrijdjes lopen is leuk! Houdt het trainen ook leuk, vind ik zelf. Heb afgelopen weekend Ameland gelopen en dus de Haak. Voor Ameland was ik vanaf september al aan het trainen om 10km binnen het uur te lopen, en dat is me gelukt! Heb nu alleen geen serieuze wedstrijd staan nog ergens, dus ik merk aan mezelf dat ik nu in een soort zwart gat ben gevallen. De drang om naar buiten te gaan hardlopen is niet meer zo sterk aanwezig als voor Ameland. Maar gauw weer een wedstrijdje opzoeken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |