Kijk je op de landingspagina staat alles op tijdelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:14 schreef E.T. het volgende:
runstore is idd echt dieptriest... Gewoon geen enkele reactie op mails.. niet via contactformulier en niet via een klantenservice mailadres
Alles op die website is tijdelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Kijk je op de landingspagina staat alles op tijdelijk uitverkocht.
Je vergeet de vraag of de Bijenkorf ver lopen is... en het antwoord daarop, dat het recht tegenover de V&D is (waar Herman als kussentjesverkoper werkt).quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verkoopt u ook kussentjes?
- goedemiddag!
Verkoopt u ook kussentjes?
- waarmee kan ik u van dienst zijn?
Verkoopt u nou kussentjes of niet?
- nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.
Waarom niet?
- wij hebben 2 kleuren en de bijenkorf hier tegenover heeft maar liefst 5 kleuren
En weer verlaat een tevreden klant het pand.
betekendquote:Bij Runstore.eu streven we ernaar de beste hardloopartikelen te bieden tegen concurrerende prijzen. We berekenen geen verzendkosten boven ¤50,- en wanneer een artikel op voorraad is betekend dit, voor 17:00 besteld, de volgende dag bezorgd!
Mag ik de grap dan even verpesten en zeggen dat V&D en Bijenkorf een tijd lang dezelfde moedermaatschappij hebben gehad?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:10 schreef McTwente het volgende:
[..]
Je vergeet de vraag of de Bijenkorf ver lopen is... en het antwoord daarop, dat het recht tegenover de V&D is (waar Herman als kussentjesverkoper werkt).
Tot zover de cursus "doe en denk richting klant"...
Dit was vast voor het Vendex-KBB tijdperk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag ik de grap dan even verpesten en zeggen dat V&D en Bijenkorf een tijd lang dezelfde moedermaatschappij hebben gehad?Volgens mij inmiddels niet meer, maar het is dan wel een gevalletje broekzak, vestzak
Broncos....quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:19 schreef Liesje68 het volgende:
Woohoo! Handjes in de lucht
[ afbeelding ]
Want met mijn 40' loopje van vanmorgen 6u heb ik de 500km dit jaar aangetikt! Om precies te zijn 84 activities met 502,91km! Wie had dat begin dit jaar gedacht? 500+ km, de Bruggenloop gedaan en nu ingeschreven voor de CPC HM!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:19 schreef Liesje68 het volgende:
[ afbeelding ]
Want met mijn 40' loopje van vanmorgen 6u heb ik de 500km dit jaar aangetikt! Om precies te zijn 84 activities met 502,91km! Wie had dat begin dit jaar gedacht? 500+ km, de Bruggenloop gedaan en nu ingeschreven voor de CPC HM!
mooi vooruitzicht op een goed 2015!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:19 schreef Liesje68 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je diegene voor het nieuwe jaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een hesje van de Stevensloop gekregen met de posthelemaal vergeten dat we dat zouden krijgen!
En volgens mij is de Runnersworld ook op ander papier gedrukt!
Snelste Braboquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk uit naar mijn HM zaterdag, mogelijk al in clubtenue en als enige Brabo.
Even gecheckt, die van 1 januari is dat. Maar behalve een ander papiertje, merk ik niet zo heel veel verschilquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je diegene voor het nieuwe jaar?
Ben wel benieuwd of dat een leuke is. Dan koop ik 'm een keertje
Komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
McTwente bu'j d'r kloar veur?![]()
Mijn knieën waren wat aan het klieren maar gister in de sportschool en vandaag bij een 5k geen last gehad, dus als het donderdag ook lekker gaat dan heb ik er alle vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |