hey bae je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Sommige vrouwen verdienen gewoon een kopstoot.
[ afbeelding ]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbahquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
ray ze had je dochter kunnen zijn gvd
doe normaal
heb even een report gemaakt van je pedo-uitingen
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitje
zou haar kut vernietigen
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
Wees blij. Zie je actie, is t weer niet goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.
Blauw (hoofd)haar midden en onderaan zien er nog wel leuk uit, op het haar na dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een "statement"!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Ik hou de twee graag gescheiden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
hey aardbeitje vind je banaan met slagroom lekker of ben je meer van de pittige dingen?![]()
DM me je facebookquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Ik ken er ook genoeg ja (Design Academy om de hoek hiero en natuurlijk de Dutch Design Week). Meestal wel leuke hippe underground feestjes. Maar ook wel semi eens met het vage moeilijke feministische statement gewauwel ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.
Maarja heb er idd ook genoeg meegemaakt die precies zijn zoals jij beschrijft. Echt harde no thanks jeff dat.
Mensen moeten een dikkere huid krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |