Ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op m'n 23ste was ik nog maagd. Jij?
Daarom sta ik aan de barquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Mensen zonder ritmegevoel moeten gewoon aan de kant gaan staan of aan de bar, ze zien dansen is echt gênant.
Weet je hoe saai dat isquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Mensen zonder ritmegevoel moeten gewoon aan de kant gaan staan of aan de bar, ze zien dansen is echt gênant.
Gun ons ook wat plezier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Ik maakte maar een grapje, hoor. Jeez.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar wat heeft dat te maken met makkelijk zijn?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef rival het volgende:
Ik voel me sexy als ik dans
Zei ik never
Autismestruggles hier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, hoor. Jeez.
Dat doe ik dus ook.Lekker ouwehoeren aan de barquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Sowieso dansen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Hier het stoer kijkende ventje in de hoek die aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaatquote:
Cute filmpjequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
Ik heb het niveau van het meisje in het zwart met de grijze beenwarmers (1:42).
*ventje datquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hier het stoer kijkende ventje in de hoek die aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |