Ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op m'n 23ste was ik nog maagd. Jij?
Daarom sta ik aan de barquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Mensen zonder ritmegevoel moeten gewoon aan de kant gaan staan of aan de bar, ze zien dansen is echt gênant.
Weet je hoe saai dat isquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Mensen zonder ritmegevoel moeten gewoon aan de kant gaan staan of aan de bar, ze zien dansen is echt gênant.
Gun ons ook wat plezier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Ik maakte maar een grapje, hoor. Jeez.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar wat heeft dat te maken met makkelijk zijn?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef rival het volgende:
Ik voel me sexy als ik dans
Zei ik never
Autismestruggles hier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, hoor. Jeez.
Dat doe ik dus ook.Lekker ouwehoeren aan de barquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Sowieso dansen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Hier het stoer kijkende ventje in de hoek die aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaatquote:
Cute filmpjequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
Ik heb het niveau van het meisje in het zwart met de grijze beenwarmers (1:42).
*ventje datquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hier het stoer kijkende ventje in de hoek die aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaat
Salsa is niet gay Aardbeitjequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeft geen salsa te zijn.
Weet niet, heb heel vroeger eens les van salsa gehad en vond het toch behoorlijk gay hoe de instructeur met zijn kont en heupen liep te zwaaien. Niks mis mee, overigens.quote:
Een -d/-t fout en nu een "niks mis mee".quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet, heb heel vroeger eens les van salsa gehad en vond het toch behoorlijk gay hoe de instructeur met zijn kont en heupen liep te zwaaien. Niks mis mee, overigens.
Nou ja, waar ik les van kreeg was ook wel gay.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet, heb heel vroeger eens les van salsa gehad en vond het toch behoorlijk gay hoe de instructeur met zijn kont en heupen liep te zwaaien. Niks mis mee, overigens.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een -d/-t fout en nu een "niks mis mee".
2 punten al. Pas op
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Adorable geekyquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aww.
Losse heupen heb ik wel, maar dat ritmegevoel laat soms te wensen over.En ik weet soms niet wat ik met mijn handen moet. Met drank op boeit het me allemaal niet meer, dus ik hoop dat het er dan nog een beetje redelijk uitziet.
Gewoon je hipthrusts in horizontale richting doen toch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:45 schreef artelligence het volgende:
[..]ik vind dat juist wel leuk. Niet om uitdagend met mijn kontje te wiegen, maar latin zou ik wel willen leren.
quote:Adorable geeky:'D
Stijldansen kan ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ritmegevoel check
de coordinatie ritme icm lichaam ... om te janken
Goede junk in de trunkquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
Beter ga ik ook gewoon niet beginnen met leren te dansen, er komen nu al altijd antillianen op mijn bipsje af
Ik kan me de laatste keer niet echt herinnerenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen al een week niet geschoren, goed he?
Nu valt het wel minder op dan vroeger omdat ik niet meer mager benquote:
Subtiel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu valt het wel minder op dan vroeger omdat ik niet meer mager ben
Verscheidene maten verschil in broek- en shirtmaat toen
De haartjes achterop mijn bovenbeen lijken veel lichter en donziger omdat ik daar iets bruiner (verbrand) ben in de zomer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet echt herinneren
Op mijn rechterbeen zit een zo'n strookje met donkere haren, dat vind ik wel jammer.
Ik hups wel een beetje op en neerquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stijldansen kan ik wel.
Verder dans ik gewoon niet.
Hoeft ook niet met mijn muzieksmaak.
Of gewoon diehard naakt gaan zonnen op het balkon in het winterzonnetje, word je hard vanquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De haartjes achterop mijn bovenbeen lijken veel lichter en donziger omdat ik daar iets bruiner (verbrand) ben in de zomer.Misschien maar gaan zonnebanken.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn benen al een week niet geschoren, goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |