oke, baasquote:Let's go!
Vanavond pas, ergens tussen 8 uur en half 9 gaat het dicht!quote:
Nog even in hun vrouw ja, dat kan straks niet meer.quote:
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond pas, ergens tussen 8 uur en half 9 gaat het dicht!
Maar toen gingen ze ook 12 uur korterquote:Op donderdag 18 december 2014 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.
Ze zeiden afgelopen jaren dat ze minder wilden focussen op het feest, maar meer op het doel. Vraag me af of dat luktquote:Op donderdag 18 december 2014 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.
quote:Donderdag 18 december
16:00 – 19:00 : Coen en Sander Show, met Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen
19:00 – 20:45 : 3FM Serious Request Warming-Up, met Sander Hoogendoorn
19:30 – 20:50 : start tv uitzending NPO3
20:30 : start optreden Hozier
20:40 – 20:55 : Glazen Huis op slot
Ah.quote:
Er is nu buiten de stickies alleen een haterstopic en een SC, dus jaquote:
Dat was de enige reden dat ik het me afvroeg ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is nu buiten de stickies alleen een haterstopic en een SC, dus ja
er staat toch SC in de TTquote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, Smegmanus, maak een even wat duidelijker dat dit een live topic is?Hard lopende topics moeten dit worden
Dit mag ook als live topic gebruikt worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, Smegmanus, maak een even wat duidelijker dat dit een live topic is?Hard lopende topics moeten dit worden
Helemaal mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 10:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit mag ook als live topic gebruikt worden.
Post eens, plus nog een keer in codequote:
Ja, stuur maar.quote:
Dit is het live topic. Of dat wordt het, want het is nog niet live. Dus houd dit topic open terwijl je luistert/kijkt. Dus als je wat te klagen, te adoreren hebt, dat kan hier. #ANTHEM roepen enzulks, supergezelligquote:Op donderdag 18 december 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Even om duidelijkheid te krijgen. Wat post ik nou waar?
Als ik een liedje leuk of kut vind, post ik dat hier?
Als ik wat leuks tegen de 3FM-clan wil zeggen post ik dat in dat topic?
En als ik wil klagen over de capaciteiten van de DJ's?
Ja, dus zijn er 2 livetopics. Topshow.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het live topic. Of dat wordt het, want het is nog niet live. Dus houd dit topic open terwijl je luistert/kijkt. Dus als je wat te klagen, te adoreren hebt, dat kan hier. #ANTHEM roepen enzulks, supergezellig
Huh, waar is dat andere livetopic dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus zijn er 2 livetopics. Topshow.
Sowieso dat dit onduidelijk wordtDecentraliseer dit eerst eens.
Maar ik heb al een ander topic open als ik luister. Vandaar de verwarringquote:Op donderdag 18 december 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het live topic. Of dat wordt het, want het is nog niet live. Dus houd dit topic open terwijl je luistert/kijkt. Dus als je wat te klagen, te adoreren hebt, dat kan hier. #ANTHEM roepen enzulks, supergezellig
En welke is dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb al een ander topic open als ik luister. Vandaar de verwarring
Je hebt er een paar dagen terug nog gepost.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh, waar is dat andere livetopic dan?
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het standaard 3FM topic. Duh
Ik dacht in dit subforumquote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er een paar dagen terug nog gepost.
Zorgt alsnog voor versplintering. Ik vind het jammer.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht in dit subforum
Maar okay
Uiteindelijk trekt iedereen wel naar de ene of de andere denk ik, maar dat zie ik vanavond wel als het eenmaal van start is gegaanquote:Op donderdag 18 december 2014 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zorgt alsnog voor versplintering. Ik vind het jammer.
Neuh, er is juist veel weglek vanwege de drukte die er ontstaat. Ook wel begrijpelijk, maar dat zal wel tegenwerken in de rustige periodes.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk trekt iedereen wel naar de ene of de andere denk ik, maar dat zie ik vanavond wel als het eenmaal van start is gegaan
Topquote:Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef smegmanus het volgende:
TV / [3FM #4812] Zonder SR OP
Omstreeks 19:00 zal dit topic het live/sc topic worden.
Om 7 uur wordt het 3FM topic uit TV hier heen geschopt, dus daar gaat de actie plaats vindenquote:
Er wordt al uitgezonden vanuit het glazen huis, dus waarom niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had ook nu al gekund overigens
Zo, die loopt weer lekker achter. Anderhalve minuut.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Ik denk dat de mannen die daar nu rondlopen met dingen als de 360 cam bezig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |