oke, baasquote:Let's go!
Vanavond pas, ergens tussen 8 uur en half 9 gaat het dicht!quote:
Nog even in hun vrouw ja, dat kan straks niet meer.quote:
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond pas, ergens tussen 8 uur en half 9 gaat het dicht!
Maar toen gingen ze ook 12 uur korterquote:Op donderdag 18 december 2014 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.
Ze zeiden afgelopen jaren dat ze minder wilden focussen op het feest, maar meer op het doel. Vraag me af of dat luktquote:Op donderdag 18 december 2014 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze er in de ochtend al in. Toen SR nog bescheiden was.
quote:Donderdag 18 december
16:00 – 19:00 : Coen en Sander Show, met Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen
19:00 – 20:45 : 3FM Serious Request Warming-Up, met Sander Hoogendoorn
19:30 – 20:50 : start tv uitzending NPO3
20:30 : start optreden Hozier
20:40 – 20:55 : Glazen Huis op slot
Ah.quote:
Er is nu buiten de stickies alleen een haterstopic en een SC, dus jaquote:
Dat was de enige reden dat ik het me afvroeg ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is nu buiten de stickies alleen een haterstopic en een SC, dus ja
er staat toch SC in de TTquote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, Smegmanus, maak een even wat duidelijker dat dit een live topic is?Hard lopende topics moeten dit worden
Dit mag ook als live topic gebruikt worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, Smegmanus, maak een even wat duidelijker dat dit een live topic is?Hard lopende topics moeten dit worden
Helemaal mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 10:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit mag ook als live topic gebruikt worden.
Post eens, plus nog een keer in codequote:
Ja, stuur maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |