beter dan andersom hahahahaquote:
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Centrale topics staan toch, net als in de mobiele versie, helemaal onderaan?
Heb vrijwel altijd de mobiele layout![]()
Coen 'Laat Die Handjes Nog Eens Zien' Swijnebergquote:Op donderdag 18 december 2014 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt weer lekker tegenstrijdig
Eerst een deprimerend verhaal van een meisje die 3x is verkracht en 2 kinderen heeft
10 minuten daarna PARTY HANDJESSSS
Ja, snap ook niet waarom centrale topics onderaan staan. Die zie je dus amper.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Centrale topics staan toch, net als in de mobiele versie, helemaal onderaan?
Heb vrijwel altijd de mobiele layout![]()
Vind ik sowieso heel onhandig design inderdaad, want daardoor kun je beter topics niet centraal maken.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet waarom centrale topics onderaan staan. Die zie je dus amper.
Geen idee. De modjes van SER zijn nogal tegenstrijdig.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar gaan we nu wel of niet naar SER? Mijn hele kleine beetje autisme wat ergens goed verborgen zit schiet in de stress.
Herkenbaar. TDF *kuch*quote:Op donderdag 18 december 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. De modjes van SER zijn nogal tegenstrijdig.
Trillende handjes hier, mexicanootje van mequote:Op donderdag 18 december 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we gaan er omstreeks 19.00 heen.
Het autisme kan de deur uit jongens!
Sttt niet zo luid verkondigen!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
We gaan toch op pyjamaparty bij MLN.
waarom in vredesnaamquote:Op donderdag 18 december 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we gaan er omstreeks 19.00 heen.
Het autisme kan de deur uit jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop