Dit filmje wat onder deze tekst staat, beantwoord al je vragen over anime OP's.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wat blijft dat toch met die OP's waar de karakters achter een gaashek staan.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:14 schreef mschol het volgende:
nevermind, ik kan beter gaan slapen ofzo
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Parasyte is shit, net zoals je waifu
Oh shit.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit filmje wat onder deze tekst staat, beantwoord al je vragen over anime OP's.
Dit is ookwel de basis van elke anime Op ooit, als dit niet in je Op zit is het gewoon ruk.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Salama een beste Elementario.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door De_Dakgoot op 17-12-2014 22:55:06 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Je zusje is mijn waifu.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Parasyte is shit, net zoals je waifu
Bleach, Hunter X Hunter 2011quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef jogy het volgende:
Nu Naruto er bijna mee stopt wil ik wel eens weten welke series er op lijken eigenlijk, iemand tips?.
.
Bleach ken ik al. Hunter nog niet, thanksquote:
Amagi Brilliant Park, Kantai Collection, Free, Meganebu, pupaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef jogy het volgende:
Nu Naruto er bijna mee stopt wil ik wel eens weten welke series er op lijken eigenlijk, iemand tips?.
.
Ga niet haten het is meant to be. Dan zijn we ook broers voor de wet!quote:
Genre shounen en je vindt wel wat. FMA:B al gezien?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef jogy het volgende:
.
Goede zoektip, thanks! Fma:b ken ik alquote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ga niet haten het is meant to be. Dan zijn we ook broers voor de wet!
[..]
Genre shounen en je vindt wel wat. FMA:B al gezien?
Zo te zien:quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Lijkt net een zeer gespierde vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna?Het is al lang gestopt(manga dan).quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef jogy het volgende:
.
![]()
Ik ga de manga toch niet lezen man,quote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bijna?Het is al lang gestopt(manga dan).
veel plezier met fillers.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga de manga toch niet lezen man,.
Die paar afleveringen die er nog komen zullen niet meer volgepropt worden met fillers lijkt me. Ik heb het een paar keer maanden overgeslagen omdat het vol zat met onzin, dat wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
veel plezier met fillers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |