Oke, ik geef het op. HS voor mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere dag totdat Commie niet meer achterloopt met Psycho-Pass 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Kyubey op 17-12-2014 16:03:40 ]Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ben jij dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spot de referentie.
Meer niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik zie een Madoka figuur.
Ik niet... Ik zie wel een hoop andere dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik zie een Madoka figuur.
quote:
Ik kijk laatste tijd niet zoveel animes.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik niet... Ik zie wel een hoop andere dingen.
Om te beginnen... Er zijn een tweetal referenties van anime wat meer dan 5 jaar oud is.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk laatste tijd niet zoveel animes.
*Later bekijken*.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om te beginnen... Er zijn een tweetal referenties van anime wat meer dan 5 jaar oud is.
Zeker weten? Ik herken alleen een xboxcontroller.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om te beginnen... Er zijn een tweetal referenties van anime wat meer dan 5 jaar oud is.
Wat zie jij dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spot de referentie.
Op het eerste plaatje:quote:
Ach ja, pas geleden een dubbele. You win some, you lose some.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stomme smeksie horriblesubs. Ik dacht even dat er vandaag een nieuwe Parasyte uit zou komen, tot de websites van underwater en watashi me er aan herinnerde dat het anders is deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |