oh jaquote:
jij bent ict-nerdje toch? waarom zie ik steeds beelden van youtubefilmpjes die ik al lang weggeklikt heb als ik van tabblad wisselquote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef Blackings het volgende:
Ja.
Zeg "Yo." indien tintje of "Hoi."
Guus is al 17 dus dit bewijst het tegendeel, Haas je bent gered dikke.quote:
Gast mijn muziek als jij die moet aanhoren krijg je spontaan aambeien dus ga nu niet linkdumpenquote:
hopsin is gewoon goede muziek hoorquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gast mijn muziek als jij die moet aanhoren krijg je spontaan aambeien dus ga nu niet linkdumpen
post of dmquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb wel screenshot gemaakt van haar bikinipic.
Welke browser?quote:Op maandag 15 december 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ict-nerdje toch? waarom zie ik steeds beelden van youtubefilmpjes die ik al lang weggeklikt heb als ik van tabblad wissel
Slome pcquote:Op maandag 15 december 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ict-nerdje toch? waarom zie ik steeds beelden van youtubefilmpjes die ik al lang weggeklikt heb als ik van tabblad wissel
Ik luister alleen maar naar Eminem, oke? GhpH-modus uitquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
hopsin is gewoon goede muziek hoor
firefox. geen wazige addons verder, alleen ghostery en adblockquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar Eminem, oke? GhpH-modus uit
Post gewoon hier dan, zal haar lerenquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb wel screenshot gemaakt van haar bikinipic.
Nu kan ik iets heel flauws doenquote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
firefox. geen wazige addons verder, alleen ghostery en adblock
Nee, want abo.quote:
mag dat?quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik mn telefoon weer gaan aansluiten pic opzoeken en dan uploaden ik doe het later wel
Hardopquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gast mijn muziek als jij die moet aanhoren krijg je spontaan aambeien dus ga nu niet linkdumpen
Ik mag dat jaquote:
Ghostery EN AdBlock, doe eentje weg, maar ik zou Chrome of IE11 gebruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruikenquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ghostery EN AdBlock, doe eentje weg, maar ik zou Chrome of IE11 gebruiken.
Firefox is vaag met grafischekaart gebruik.
Als je dit niet wilt kun je eventueel Youtube.com/html5 proberen.
Heuh?quote:
gvd ik heb geen tvquote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Lol cursus: "hoe-krijg-ik-een-vrouw-in-mijn-bed" op #NOSop3
Inb4 #NOSop3
Zorgen dat ze moe is of onder invloed van verdovende middelen toch?quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Lol cursus: "hoe-krijg-ik-een-vrouw-in-mijn-bed" op #NOSop3
Inb4 #NOSop3
Ik zou eerder AdBlock wegdoen maar ok.quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruiken
Ik gebruik ook ghostery en heb nergens last van.quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruiken
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zou eerder AdBlock wegdoen maar ok.
Nee. Doei.quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
hee maar ik vroeg me af he.
doen jullie 's avonds niks anders dan slowchatten op FOK!?
imgurquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
Welke site is goed voor plaatjes dumpen?
muziek luisterenquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
imgurlquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef BozeHaas het volgende:
Welke site is goed voor plaatjes dumpen?
Naakte vrouwen kijken, ik multitask alsof ik tieten heb.quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
's weekends ga ik soms uit of chill ik 'm bij een mattie, en door de weeks meestal gamen in de avond, oder fokken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
hihi had je die maar he dan kon je lekker jezelf betastenquote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naakte vrouwen kijken, ik multitask alsof ik tieten heb.
gamenquote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
's weekends ga ik soms uit of chill ik 'm bij een mattie, en door de weeks meestal gamen in de avond, oder fokken.
Paus wel ja met zijn FOK! crew, beetje in de VIP area van de klub staan boos kijken naar al die gewillige sletjes.quote:Op maandag 15 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Paus leeft natuurlijk iedere nacht die libi in de clubs
Ik hoef alleen woensdag nog en ben morgen vrijquote:
Met de ene post na de andere.quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
Hoe hebben jullie 2 topics volgeslowchat?
Ik game amper nog de laatste tijd.quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hihi had je die maar he dan kon je lekker jezelf betasten![]()
[..]
gamen
Kuthondquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoef alleen woensdag nog en ben morgen vrij
quote:Op maandag 15 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Paus leeft natuurlijk iedere nacht die libi in de clubs
Als een PausNicolaasBaasquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Paus wel ja met zijn FOK! crew, beetje in de VIP area van de klub staan boos kijken naar al die gewillige sletjes.
ps3 als ik al gamequote:
Neehee....quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
Hoe hebben jullie 2 topics volgeslowchat?
Wajo zieke respect manquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
IK HEB GVD TENTAMENWEEK DUS HJB AUB MET JE 'IK MOET NOG 3 DAGEN OMG KUTLEEF'![]()
![]()
tentamenweekquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
IK HEB GVD TENTAMENWEEK DUS HJB AUB MET JE 'IK MOET NOG 3 DAGEN OMG KUTLEEF'![]()
![]()
2 keer een half uur per dag of zo, de struggles.quote:
30 min tentamens?quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 keer een half uur per dag of zo, de struggles.
Datingadviseur, schrijver van het boek "manslut" tim veninga leert in het geheim aan mannen hoe je vrouwen in je bed krijgt. Hij beweert zelfs dat je met zijn tips en tricks je vrouwelijke collega's en veel jongere meiden in bed krijgt. En ook hoe je er voor zorgt dat je een triootje/anaal kan fixen.quote:
real gentlemenquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
ff haar naam wegpainten zo beleefd ben ik wel
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik. Als jij en ghpnazi toegelaten zijn moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Iedereen weet dat je gewoon vmbo moet doen betere baankansen dit dat.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Jij welquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Op mbo tomatenplukken wel jaquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tentamenweek is sowieso gewoon een vakantieperiode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Niet gewoon zes weken lang tentamens hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
Het is nog waar ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon vmbo moet doen betere baankansen dit dat.
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grapquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik. Als jij en ghpnazi toegelaten zijn moet dat geen probleem zijn.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op mbo tomatenplukken wel ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 tentamentjes waar jij je 6 week op hebt kunnen voorbereiden.. plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen morgen nogquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoef alleen woensdag nog en ben morgen vrij
Als iets waar is dan is het geen grap meer.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grap
Nee dat geldt alleen als je mods voor fascist uitmaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grap
Dat doe je om een baan uit te stellen inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Studeren doe je niet voor de baankansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |