Wajo zieke respect manquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
IK HEB GVD TENTAMENWEEK DUS HJB AUB MET JE 'IK MOET NOG 3 DAGEN OMG KUTLEEF'![]()
![]()
tentamenweekquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
IK HEB GVD TENTAMENWEEK DUS HJB AUB MET JE 'IK MOET NOG 3 DAGEN OMG KUTLEEF'![]()
![]()
2 keer een half uur per dag of zo, de struggles.quote:
30 min tentamens?quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 keer een half uur per dag of zo, de struggles.
Datingadviseur, schrijver van het boek "manslut" tim veninga leert in het geheim aan mannen hoe je vrouwen in je bed krijgt. Hij beweert zelfs dat je met zijn tips en tricks je vrouwelijke collega's en veel jongere meiden in bed krijgt. En ook hoe je er voor zorgt dat je een triootje/anaal kan fixen.quote:
real gentlemenquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
ff haar naam wegpainten zo beleefd ben ik wel
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik. Als jij en ghpnazi toegelaten zijn moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Iedereen weet dat je gewoon vmbo moet doen betere baankansen dit dat.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Jij welquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
30 min tentamens?
Ik doe uni oke
Op mbo tomatenplukken wel jaquote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tentamenweek is sowieso gewoon een vakantieperiode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Niet gewoon zes weken lang tentamens hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
![]()
Het is nog waar ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon vmbo moet doen betere baankansen dit dat.
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grapquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik. Als jij en ghpnazi toegelaten zijn moet dat geen probleem zijn.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op mbo tomatenplukken wel ja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 tentamentjes waar jij je 6 week op hebt kunnen voorbereiden.. plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen morgen nogquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoef alleen woensdag nog en ben morgen vrij
Als iets waar is dan is het geen grap meer.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grap
Nee dat geldt alleen als je mods voor fascist uitmaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
doe ff aardig over ghpn tevens ban want nazi grap
Dat doe je om een baan uit te stellen inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Studeren doe je niet voor de baankansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |