Nu kan ik iets heel flauws doenquote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
firefox. geen wazige addons verder, alleen ghostery en adblock
Nee, want abo.quote:
mag dat?quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik mn telefoon weer gaan aansluiten pic opzoeken en dan uploaden ik doe het later wel
Hardopquote:Op maandag 15 december 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gast mijn muziek als jij die moet aanhoren krijg je spontaan aambeien dus ga nu niet linkdumpen
Ik mag dat jaquote:
Ghostery EN AdBlock, doe eentje weg, maar ik zou Chrome of IE11 gebruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruikenquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ghostery EN AdBlock, doe eentje weg, maar ik zou Chrome of IE11 gebruiken.
Firefox is vaag met grafischekaart gebruik.
Als je dit niet wilt kun je eventueel Youtube.com/html5 proberen.
Heuh?quote:
gvd ik heb geen tvquote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Lol cursus: "hoe-krijg-ik-een-vrouw-in-mijn-bed" op #NOSop3
Inb4 #NOSop3
Zorgen dat ze moe is of onder invloed van verdovende middelen toch?quote:Op maandag 15 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
Lol cursus: "hoe-krijg-ik-een-vrouw-in-mijn-bed" op #NOSop3
Inb4 #NOSop3
Ik zou eerder AdBlock wegdoen maar ok.quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruiken
Ik gebruik ook ghostery en heb nergens last van.quote:Op maandag 15 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké, ik zal ghostery eens verwijderen en checken of het helpt. Wil Firefox eigenlijk wel blijven gebruiken
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 22:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zou eerder AdBlock wegdoen maar ok.
Nee. Doei.quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef PausNicolaas het volgende:
hee maar ik vroeg me af he.
doen jullie 's avonds niks anders dan slowchatten op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |