Het is toch een caquelon?quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
De koksdochter met naar eigen zeggen een schat aan ervaring, vraagt of een opdienschaal op het vuur kan.
Toedels en succes.quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, waarde Fokkerts, moet mijn ballen nog in de boom gaan hangen. Misschien tot laters. Ciao
Wel eerst scheren hè!quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, waarde Fokkerts, moet mijn ballen nog in de boom gaan hangen. Misschien tot laters. Ciao
Dat is een broodje aapquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en bij noompje schieten de pukkels uit haar gezicht als ze hier aan gaat beginnen
Dat levert zelfs nog meer pukkels opquote:
Zou-ie de moeder van Robin al voor 'tyfushoer' hebben uitgescholden? Of wacht hij daar weer mee tot de avond voor de bruiloft?quote:
is dat zo ? ligt aan de persoon volgens mijquote:
Je moet bij de ballenjongen beginnen, wil je bij de sterspeler in de buurt komen. Dat is een gehaaide damequote:
Huh zo snel al ???quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
PB meldde dat Robin en Huub de 22e gaan trouwen.
Juistem. Dit gaat nog lachen wordenquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar dat gaat niet zo, chocolade moet je in een bak water hangen ofwel eaubain marie verwarmen
We weten het niet,kan zomaar zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou-ie de moeder van Robin al voor 'tyfushoer' hebben uitgescholden? Of wacht hij daar weer mee tot de avond voor de bruiloft?
voor we het weten zitten ze bij Johny himself op schootquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet bij de ballenjongen beginnen, wil je bij de sterspeler in de buurt komen. Dat is een gehaaide dame(Als het waar is)
Die zijn pas met elkaarquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar verluidt gaan ze volgende week trouwen.
Er zijn altijd genoeg kapers op de kust.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Wil de Cos soepeltjes doorgaan wel natuurlijk
Daar is onderzoek naar gedaan. Chocolade heeft geen invloed op puistjesquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef japie1971 het volgende:
[..]
is dat zo ? ligt aan de persoon volgens mij
net zoals de ene kan zuipen zonder dik te worden terwijl de andere vrij snel een bierbuik kweekt.
Maar ik gok zomaar dat die golddiggers van 10km afstand kan ruikenquote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef japie1971 het volgende:
[..]
voor we het weten zitten ze bij Johny himself op schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |