Hij ging alweer vreemd toen de inkt van de trouwakte nog niet droog wasquote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang hij getrouwd was met Clair ?
quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef japie1971 het volgende:
[..]
yup..en huub met hele hoge hakken
moet ik dat vertellen ? er zijn er meer doe niet openenquote:
precies ! ik gun ze elkaar welquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ging alweer vreemd toen de inkt van de trouwakte nog niet droog was
Iets met de schoonmoeder?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ging alweer vreemd toen de inkt van de trouwakte nog niet droog was
Ok, wat onbeleefd dan, maar ik zal het onthoudenquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
moet ik dat vertellen ? er zijn er meer doe niet openen
Hmmm. dan zal het wel niet zo lang duren voor dat ie er mot mee krijgt. Werk en privé en zulksquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ze is oud inwoner van Utopia.
ow die zijn best mooiquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole doet het ook erg aardig.
Nee, iets met een vliegende GSM.quote:
Ja, mooiquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole doet het ook erg aardig.
PB meldde dat Robin en Huub de 22e gaan trouwen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vanwaar deze foto? Ik heb iets gemist merk ik. Zat zo in het Centraal. Zo spannend
Ik vond Robin wel leuk en intelligent. Maar dat laatste is niet te rijmen met deze lamme actie.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
precies ! ik gun ze elkaar wel
Dat gaat dus helemaal fout, chocola hoor je Au Bain Marie te smelten, nu gaat de chocolaquote:
Zit Huub dan zo in de centen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Robin wel leuk en intelligent. Maar dat laatste is niet te rijmen met deze lamme actie.
een kwestie van golddigging kan het ook niet echt zijn.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, wat onbeleefd dan, maar ik zal het onthouden
Naar verluidt gaan ze volgende week trouwen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vanwaar deze foto? Ik heb iets gemist merk ik. Zat zo in het Centraal. Zo spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |