Nee daar komt ze tijdens het daten pas achter...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef Roooske het volgende:
Waarom date je met mannen in een relatie? Dat is toch vragen om problemen? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?
Dus geforceerd tegenover elkaar gaan zitten is volgens jou minstens net zo succesvol als wanneer er vanzelf iets opbloeit tussen twee mensen in een peergroup? Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een hoop bullshit staat hier..
Je lijkt bijna te zeggen dat als mensen elkaar spontaan leren kennen gedurende langere tijd, gegarandeerder een relatie wordt, dan als dat niet zo is.
Zelfs als je elkaar via werk oid kent, ken je de ander nog niet echt hoor. Of uit een vriendengroep waarmee je gaat stappen. Vaak genoeg meegemaakt dat een ander soort aangepaste rol in die situatie had en totaal anders is als ze thuis is. Of vice versa, de bitch iop je werk blijkt prive toch wel tof te zijn.
Dat ja. En dan heb je natuurlijk nog de mannen die het niet zeggen maar waarbij je er zelf achter komt na een paar maanden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee daar komt ze tijdens het daten pas achter...
Ik denk dat de dates zo verlopen bij mensen van 25+ die druk op zoek zijn naar de ware liefde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:35 schreef Yiwei het volgende:
[..]Wat voor raar land is dit
![]()
Ik ga alleen maar op dates als ik gevoelens voor diegene heb.
Wie spreekt over geforceerd?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus geforceerd tegenover elkaar gaan zitten is volgens jou minstens net zo succesvol als wanneer er vanzelf iets opbloeit tussen twee mensen in een peergroup? Tuurlijk
Vergeet niet die paar vrouwen die juist niet fotogeniek zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 23:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als je bij vrouwen van het cijfer van de foto's 2 punten aftrekt zit je vaak ongeveer goed (dus een 8 = een 6).
Ow zo, wat raar, dat zijn geen fatsoenlijke mannen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:41 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dat ja. En dan heb je natuurlijk nog de mannen die het niet zeggen maar waarbij je er zelf achter komt na een paar maanden.
Dat zijn mannelijke bitches.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:46 schreef Roooske het volgende:
Ow zo, wat raar, dat zijn geen fatsoenlijke mannen.
Mijn gedachte. Netjes uitgedruktquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:46 schreef Roooske het volgende:
[..]
Ow zo, wat raar, dat zijn geen fatsoenlijke mannen.
Dan gewoon lekker stoppen met daten.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef shoshina het volgende:
[..]
Dat zijn mijn eisen ook niet. Ik bedoel met soulmate dat ik het gevoel heb die nooit te vinden. Elke date ga ik gewoon voor die leuke avond en zie ik wel wat er gebeurt. Vervolgens hoor ik niks van meer van de date, zijn ze terughouden of blijkt de klik er gewoon niet te zijn.
Ik ben echt geen moeilijk persoon of echt kieskeurig. Maar het lijkt telkens gewoon alsof er meer niet inzit.
Dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker stoppen met daten.
Met Oud&Nieuw laat je je frustraties even wegblaffen met een beschikbare puddingbuks en in de lente van 2015 gaat het wel weer kriebelen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef shoshina het volgende:
Ik weet niet meer waar het aan ligt.
Opgelost. Je bent veel te veel op zoek.quote:Het voelt ontzettend raar. Ik heb bij elke date weer hoop dat ik de ware gevonden heb.
of je verwacht iets onrealistisch van mannenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Netjes uitgedrukt
Wat is er onrealistisch aan verwachten dat iemand monogaam is als je dit beiden hebt afgesproken?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
of je verwacht iets onrealistisch van mannen
In alle eerlijkheid, niets. Maar kennelijk met het bestaan van zaken als een second love etc. begin ik toch te twijfelen hoe vaak zo iets wel niet voorkomt.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:27 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan verwachten dat iemand monogaam is als je dit beiden hebt afgesproken?
Was een waardeloze opmerking van je dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, niets. Maar kennelijk met het bestaan van zaken als een second love etc. begin ik toch te twijfelen hoe vaak zo iets wel niet voorkomt.
Nou ja, het was inderdaad een beetje raar omschreven maar het punt wat ik bedoelde te maken:quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Was een waardeloze opmerking van je dus.
Rare zin overigens hierboven wederom.
*kwam, want ik date niet meer, as I said.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja, het was inderdaad een beetje raar omschreven maar het punt wat ik bedoelde te maken:
Kennelijk kom je met nogal wat mannen in contact die opzoek zijn naar iets voor naast hun relatie terwijl ze daar over liegen en dus eigenlijk gebruik maken van jouw wens naar een partner om er zelf een leuke escapade aan over te houden. Dat is inderdaad verwerpelijk maar aan de andere kant precies wat men verwacht van mannen: Zoveel mogelijk vrouwen pakken als je kunt.
Ik bedoel het meer dat men verwacht dat mannen dat doen, ipv dat ze het echt van hun verwachten. (als in daadwerkelijk willen dat ze dat doen)quote:Op woensdag 17 december 2014 09:39 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
*kwam, want ik date niet meer, as I said.
Ik weet niet of dat is wat 'men' verwacht van mannen. Vind dat nogal een uitspraak.
Heel duidelijk wederomquote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer dat men verwacht dat mannen dat doen, ipv dat ze het echt van hun verwachten. (als in daadwerkelijk willen dat ze dat doen)
Want als je voor het eerst gaat daten moet dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:27 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Wat is er onrealistisch aan verwachten dat iemand monogaam is als je dit beiden hebt afgesproken?
De leukste. Brede glimlach. Ben echt een cutiequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Haha dankje, al zegt uiterlijk niet zoveel.
Ben nu wel benieuwd welke van de "je bent hoog beoordeeld door" foto bij jou hoort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |