Dat zijn mijn eisen ook niet. Ik bedoel met soulmate dat ik het gevoel heb die nooit te vinden. Elke date ga ik gewoon voor die leuke avond en zie ik wel wat er gebeurt. Vervolgens hoor ik niks van meer van de date, zijn ze terughouden of blijkt de klik er gewoon niet te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Je stelt te hoge eisen. Als je elke date begint met de hoop dat je je soulmate vindt, dan kom je bedrogen uit. Probeer gewoon eens een leuke avond te hebben en vergeet wat die man in potentie voor je zou kunnen betekenen op de lange termijn.
Overigens klinkt het allemaal heel bekend. Ook ik heb ik die situatie gezeten en ook ik was te wanhopig op zoek naar een levenspartner/ soulmate/ potentiële echtgenote. Zoekt en gij zult vinden, werkt helaas niet echt als je op zoek ben naar een partner. Het wordt al snel te geforceerd.
Mijn vriendin heb ik stomtoevallig leren kennen. Ik zag haar niet als mogelijke partner maar ze werd het wel. We zijn vijf jaar heel gelukkig geweest, maar helaas is het nu uit en moet ik weer wanhopig op zoek![]()
Genoeg FOK!kers hier die je gaan pm'en hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef LasTeR het volgende:
Moet je even een fotoboek hier aanmaken.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:25 schreef Yskoud het volgende:
>richting 30
>rammelende eierstokken![]()
![]()
o god danku voor het recht om man te zijn
Waarom zouden ze dat vergeten?quote:
Als je het best kut vindt dat je het vooruitzicht niet hebt dat je eens iemand gaat tegenkomen maakt het je dus wel uit dat je geen relatie hebt. Laat staan dat je een topic zou openen als je niet een relatie zou willen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef shoshina het volgende:
is best kut. Niet dat ik perse een relatie wil of moet hebben.
Als jij er even moe van bent dan moet je op dat moment ook niet daten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef shoshina het volgende:
Ben ik de enige die moe is van daten en het niet meer weet... ik word er alleen maar ongelukkig van. Door alleen te zijn lijk ik wel gelukkiger.
Ook niet de enige.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:14 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enigste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |