abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147616155
Ik weet niet meer waar het aan ligt. Ligt het aan mij, ligt het aan de mannen die ik date of ben ik niet geschikt voor een relatie.

Het voelt ontzettend raar. Ik heb bij elke date weer hoop dat ik de ware gevonden heb. Bij alle dates waren de eerste dates ontzettend leuk en met sommigen een leuke tijd gehad. Maar bij geen enkele bleek de klik wederzijds van mijn kant of die van de dates. Dit voelt ontzettend frustrerend.

Voor mijn gevoel heb ik alles geprobeerd met daten. Ik heb met mannen van uitgaan gedate, met (ex)collega's en zelfs via tinder of pepper. Ik heb in iets meer dan twee jaar tijd ongeveer 20 dates gehad. Best veel als ik er zo aan terug denk. En na de mislukking van de date van deze week weet ik het echt niet meer.

Nu begin ik echt te twijfelen of ik wel geschikt ben voor een relatie. Misschien is het iets wat bij anderen past, maar niet bij mij. Het lijkt wel alsof er altijd wel wat is met de mannen die ik ontmoet. Als we écht een klik hebben, zitten ze meestal in een relatie. Of vergeten ze dat laatste. Het voelt voor mij alsof ik niet goed genoeg ben.

Nu inmiddels 28 geworden en uiteraard richting de 30 zonder enig uitzicht op een relatie of gewoon een 'soulmate', is best kut. Niet dat ik perse een relatie wil of moet hebben. Maar telkens als een vriendin trouwt of zwanger raakt voel ik mij die vreemde eend.

Ben ik de enige die moe is van daten en het niet meer weet... ik word er alleen maar ongelukkig van. Door alleen te zijn lijk ik wel gelukkiger.
pi_147616280
Stel je wellicht te hoge eisen? Je hoeft niet gelijk in een huwelijk met je dates, je kunt ook eerst kijken hoe alles gaat.
  maandag 15 december 2014 @ 21:14:04 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_147616293
Moet je even een fotoboek hier aanmaken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_147616754
Je lijkt mn zus wel. Zij ligt de ene rebound na de andere te neuken en maar afvragen waarom ze geen vaste relatie krijgt. Veulste hoge eisen stelt ze aan potentieele partners.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_147616794
Uiteraard wil ik niet direct in het huwelijksbootje stappen. Maar als de basis er al niet is, heeft het natuurlijk geen zin. Dan maakt het ook niet uit wat mijn eisen zijn, want die zijn er wederzijds.
pi_147617605
Je stelt te hoge eisen. Als je elke date begint met de hoop dat je je soulmate vindt, dan kom je bedrogen uit. Probeer gewoon eens een leuke avond te hebben en vergeet wat die man in potentie voor je zou kunnen betekenen op de lange termijn.

Overigens klinkt het allemaal heel bekend. Ook ik heb ik die situatie gezeten en ook ik was te wanhopig op zoek naar een levenspartner/ soulmate/ potentiële echtgenote. Zoekt en gij zult vinden, werkt helaas niet echt als je op zoek ben naar een partner. Het wordt al snel te geforceerd.

Mijn vriendin heb ik stomtoevallig leren kennen. Ik zag haar niet als mogelijke partner maar ze werd het wel. We zijn vijf jaar heel gelukkig geweest, maar helaas is het nu uit en moet ik weer wanhopig op zoek :@
pi_147619148
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Je stelt te hoge eisen. Als je elke date begint met de hoop dat je je soulmate vindt, dan kom je bedrogen uit. Probeer gewoon eens een leuke avond te hebben en vergeet wat die man in potentie voor je zou kunnen betekenen op de lange termijn.

Overigens klinkt het allemaal heel bekend. Ook ik heb ik die situatie gezeten en ook ik was te wanhopig op zoek naar een levenspartner/ soulmate/ potentiële echtgenote. Zoekt en gij zult vinden, werkt helaas niet echt als je op zoek ben naar een partner. Het wordt al snel te geforceerd.

Mijn vriendin heb ik stomtoevallig leren kennen. Ik zag haar niet als mogelijke partner maar ze werd het wel. We zijn vijf jaar heel gelukkig geweest, maar helaas is het nu uit en moet ik weer wanhopig op zoek :@
Dat zijn mijn eisen ook niet. Ik bedoel met soulmate dat ik het gevoel heb die nooit te vinden. Elke date ga ik gewoon voor die leuke avond en zie ik wel wat er gebeurt. Vervolgens hoor ik niks van meer van de date, zijn ze terughouden of blijkt de klik er gewoon niet te zijn.

Ik ben echt geen moeilijk persoon of echt kieskeurig. Maar het lijkt telkens gewoon alsof er meer niet inzit.
pi_147619495
Meisj, gaan wij anders een keer wat leuks doen? Ik ben ook toe aan een relatie. En ik zal je verwennen als geen ander.
pi_147619566
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef LasTeR het volgende:
Moet je even een fotoboek hier aanmaken.
Genoeg FOK!kers hier die je gaan pm'en hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_147620124
Ik zou me afvragen hoe het komt dat jij eerste dates blijkbaar compleet anders ervaart dan de mannen in kwestie.
pi_147620221
>richting 30
>rammelende eierstokken _O- _O-

o god danku voor het recht om man te zijn O~)
pi_147621916
Geeft niks, ik had soms ook de balen van daten en dan nam ik een rustpauze van een paar maanden. Dat is beter dan geforceerd blijven daten omdat je je soulmate moet zoeken. Ga lekker wat leuks voor jezelf doen!
pi_147621997
Je bent te wanhopig.
pi_147622257
Hoe kom je aan je dates?

Via tinder? En geven je foto's heel toevallig een vertekend beeld van de werkelijkheid?

Die val ben ik ook al een keer ingetrapt...snap dat echt, dan hou je jezelf en een ander voor de gek (als je dat doet iig).

Als je bij vrouwen van het cijfer van de foto's 2 punten aftrekt zit je vaak ongeveer goed (dus een 8 = een 6).
  maandag 15 december 2014 @ 23:26:07 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_147622466
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:25 schreef Yskoud het volgende:
>richting 30
>rammelende eierstokken _O- _O-

o god danku voor het recht om man te zijn O~)
pi_147622601
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef shoshina het volgende:
Of vergeten ze dat laatste
Waarom zouden ze dat vergeten?
quote:
is best kut. Niet dat ik perse een relatie wil of moet hebben.
Als je het best kut vindt dat je het vooruitzicht niet hebt dat je eens iemand gaat tegenkomen maakt het je dus wel uit dat je geen relatie hebt. Laat staan dat je een topic zou openen als je niet een relatie zou willen.

quote:
Ben ik de enige die moe is van daten en het niet meer weet... ik word er alleen maar ongelukkig van. Door alleen te zijn lijk ik wel gelukkiger.
Als jij er even moe van bent dan moet je op dat moment ook niet daten.

Verder... Erover peinzen dat het niet lekker gaat daar ga je je kut van voelen en word je niet blij van dat is logisch. Ik denk ook dat het een vicieuze cirkel is, als jij het niet meer weet en er moedeloos van wordt zul je misschien minder ontspannen zijn op je dates en er minder gelukkig van worden dan wanneer je het even een tijdje laat rusten en weer gaat daten als je er zin in hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 december 2014 @ 05:26:50 #18
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147627403
Wat doe je zoal op zo'n date?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147627977
Hi TS, kennen wij elkaar van pepper?

Misschien moet je niet teveel verwachten van een eerste date? Misschien moet je niet aan dat biologische klokje van je denken, aangezien je nog jong genoeg bent? 28 en single is geen schande, is niet raar of zo.
pi_147628083
Iedereen verdient en krijgt een stukje geluk in zijn of haar leven. Op een gegeven moment vind je vanzelf een persoon waar je de rest van je leven/ een groot gedeelte van je leven mee kunt en wilt spenderen. Dat komt vanzelf, of je nu 28 of 38 bent. Een vriendin van mij heeft ook pas de 'liefde van haar leven' gevonden op 30-jarige leeftijd, dus het kan nog altijd. Je blijft alleen singel als je daar bewust voor kiest.

Geef het gewoon nog even tijd :')
Misschien even een half jaartje niet daten en op zoek gaan naar jezelf.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:10:41 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147628174
Ligt het niet aan je eisenpakket? Als ik het zo lees is de date altijd wel leuk en komt er van een van de twee kanten altijd een klik. Maar of de man vind jou leuk en jij hem niet, hij voldoet niet aan jou eisen. Of jij vindt eindelijk iemand leuk maar hij jou niet (hij is te hoog gegrepen voor jou?) Ik zit hier te gissen maar ga eens na of het realistisch is wat jij verwacht van iemand ten opzichte wat je zelf te bieden hebt :)

Als ik het zo lees zoek je gewoon iemand waarmee je lol kan hebben en meer dan dat, niet persé de witte prins op het paard inclusief kasteel. Maar zoek je wel naar het juistte?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:14:59 #22
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_147628218
quote:
[OP]
Je bent echt niet de enigste.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 11:40:43 ]
pi_147629414
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:14 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Je bent echt niet de enigste.
Ook niet de enige.
pi_147631461
Minder hoge eisen stellen en niet via datingsites proberen te vinden. Dat is slechts odinaire vleeskeuring.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_147631849
Slowchat verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')