Wist ik niet. Dank jequote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, het zit nog net onder morfine en valt nog net niet onder de opiumwet.
nu je het zegt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef isax het volgende:
even serieus.
gepest worden en spierziektes zijn zwaar ZWAAR klote.
Ligt aan MG wat je gebruiktquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik zou even de bijsluiter lezen dan.
wegspoelen met n wijntje. voor een echte buzzquote:
je meent toch niet serieus dat je dit niet weet?quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is Tramadol zo'n zwaar middel dan? Ik slik dat bijna elke dag.
Tsja is ookquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als kettingrookster en kettingzuipster fles uithangbord kan worden van de kankerstichting kan dit ook
gelukkig geldt dit alleen maar voor spierziektes en pesten.. de rest is allemaal zeer relaxtquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef isax het volgende:
even serieus.
Ik denk dat het nu al afgeschoten kan worden. Ik denk dat SPN nu gek wordt gemaild/gebeld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Urb het volgende:
Weer iets voor Lot's charme-offensief, zo doorzichtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
nee strohrum.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
wegspoelen met n wijntje. voor een echte buzz
Dat vergeet ze voor het gemak evenquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot dacht dat er alleen maar op scholen werd gepest.
En wat gebeurde er onder jouw aanvuring in Utopia dan?
Echt doen hoor want het is een behoorlijk heftig middelquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu al afgeschoten kan worden. Ik denk dat SPN nu gek wordt gemaild/gebeld.
Toen Lot vanmorgen met hen belde regende het al klachten op de FB van Stichting Pesten.OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu al afgeschoten kan worden. Ik denk dat SPN nu gek wordt gemaild/gebeld.
Toen Lot vanmorgen met hen belde regende het al klachten op de FB van Stichting Pesten.dat mensen de tijd en de moeite nemen om te gaan klagen bij zo'n stichting... dan verdien je het wat mij betreft om gepest te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
rook je toch eerst die joint?quote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dan proef je de joint niet meer
Gewoon zelf niet aan mee doenquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef isax het volgende:
even serieus.
ja dan kan ik al bijna de auto uitquote:
ga dan lopen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja dan kan ik al bijna de auto uit
Watte,ik heb behoefte aan een heftig middelquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt doen hoor want het is een behoorlijk heftig middel
lekker cervecas op de playaquote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Scherzo het volgende:
Gio blijft, want Spaanse cursus komt er aan... (in zijn optiek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |