Ik moet zeggen, ik heb er ook jaren niet meer aan gedacht. Maar toch deed het me wel iets. Dat verraste me een beetje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk nooit meer aan mn pestkoppen. Dat is volstrekt zinloos en die mensen kunnen me nauwelijks nog boeien.
Deze jongen mag ook dat lijstje ja...Twee keer veroordeeld voor inbraken.quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh dat ja. Ik liep stage op een politiebureau. Ik kwam ineens heel veel bekende namen tegen
Zelfs dat niet. Ik zie er het nut niet van in. Zit me toch een stuk geforceerd geïnteresseerd doen bij en dat hoeft dan niet vind ik.quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik ze al zou herkennen, zou ik wsl niks doen, tenzij door ze aanges[proken worden, dan wil ik best wel even een kletspraatje maken
Daar las ik laatst nog een prachtige stuk over. Weet niet meer of dat via hier was of ergens anders. Een vrouw die werd uitgevraagd door de jongen die haar jarenlang had gepest. En hem uiteindelijk liet zitten in het restaurant met een brief en foto erbij. Epic.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben veel gemeen.Ook versierd door jongens die me eerst geen blik waardig gunden.
Dat zegt ook wel wat. Twee keer, hardleersquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er ook jaren niet meer aan gedacht. Maar toch deed het me wel iets. Dat verraste me een beetje.
[..]
Deze jongen mag ook dat lijstje ja...Twee keer veroordeeld voor inbraken.
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas begonnen. Hep wilde het graag aan me uitleggen enz. Het is best wel leuk.
Houden zoquote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gelukkig nooit gepest, ik heb zelf ook nooit gepest.
Schitterende actie ja.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar las ik laatst nog een prachtige stuk over. Weet niet meer of dat via hier was of ergens anders. Een vrouw die werd uitgevraagd door de jongen die haar jarenlang had gepest. En hem uiteindelijk liet zitten in het restaurant met een brief en foto erbij. Epic.
Je weet maar nooit wat ie te zeggen heeft en wie weet leidt het toch tot nieuwe inzichten maar nogmaals, als ik niet aangesproken zou worden, dan doe ik het zelf ook niet want geen behoefde (verspilling van mn tijd)quote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik zie er het nut niet van in. Zit me toch een stuk geforceerd geïnteresseerd doen bij en dat hoeft dan niet vind ik.
"Vroeger waren we nog kinderen."
Dan had je nog beter moeten weten, domme lul.
Heb ik ook gelezen. Stond volgens mij op facebook.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar las ik laatst nog een prachtige stuk over. Weet niet meer of dat via hier was of ergens anders. Een vrouw die werd uitgevraagd door de jongen die haar jarenlang had gepest. En hem uiteindelijk liet zitten in het restaurant met een brief en foto erbij. Epic.
Ik ook niet, maar dat kwam denk ik alleen maar omdat ik nogal opvliegend was.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gelukkig nooit gepest, ik heb zelf ook nooit gepest.
Ja het was sowieso een facebookpost, maar ik dacht het bij Metro gelezen te hebben. Kan het niet meer vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Stond volgens mij op facebook.
Wat hij of zij te zeggen heeft wil ik dan misschien wel horen, maar dat praat jaren van pesterijen nooit goed. En dan hoef ik de excuusjes niet te horen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat ie te zeggen heeft en wie weet leidt het toch tot nieuwe inzichten maar nogmaals, als ik niet aangesproken zou worden, dan doe ik het zelf ook niet want geen behoefde (verspilling van mn tijd)
Ik was gewoon een aardig meisjequote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kwam denk ik alleen maar omdat ik nogal opvliegend was.
Ah damn, had het graag willen lezen. Ik ga eens zoeken.quote:Op maandag 15 december 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja het was sowieso een facebookpost, maar ik dacht het bij Metro gelezen te hebben. Kan het niet meer vinden.
Waarschijnlijk hebben ze niet eens echt beseft hoe het jou heeft doen voelen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hij of zij te zeggen heeft wil ik dan misschien wel horen, maar dat praat jaren van pesterijen nooit goed. En dan hoef ik de excuusjes niet te horen.
Ik was gewoon grappig en rap van tong.quote:
Dat dusquote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hij of zij te zeggen heeft wil ik dan misschien wel horen, maar dat praat jaren van pesterijen nooit goed. En dan hoef ik de excuusjes niet te horen.
Nee, natuurlijk niet. Altijd leuk om te zien hoe ze die lange slungel weer aan het huilen kregen. Dan beseffen ze dat inderdaad niet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze niet eens echt beseft hoe het jou heeft doen voelen.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ah. Gevonden!
http://nos.nl/op3/artikel(...)wtje-liet-lopen.html
Waarschijnlijk niet, maar het kan mensen zo ontzettend kwetsen. Gelukkig krabbelen de meesten er weer bovenop.quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze niet eens echt beseft hoe het jou heeft doen voelen.
Van mij hoeft zoiemand niet om vergiffenis te vragen. Ik ben niet verbitterd, maar vergiffenis heeft geen zin (en zou ik wsl niet geven, juist omdat het geen zin heeft)quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus. Kinderhersens werken zo niet. Maar goed, wat jij wilt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Altijd leuk om te zien hoe ze die lange slungel weer aan het huilen kregen. Dan beseffen ze dat inderdaad niet.
Uiteraard, en dat is ook logisch. En ik wil pesten ook niet goed pratenquote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het kan mensen zo ontzettend kwetsen. Gelukkig krabbelen de meesten er weer bovenop.
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.quote:
Daarom, denk er ook niet meer aan en het zou heel wat zijn als ze me nog zouden herkennen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoeft zoiemand niet om vergiffenis te vragen. Ik ben niet verbitterd, maar vergiffenis heeft geen zin (en zou ik wsl niet geven, juist omdat het geen zin heeft)
Nee inderdaad, en het vormt je ook wel positief want ik ben er ook een ontzettende doorzetter van geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat is ook logisch. En ik wil pesten ook niet goed praten. Maar het besef is er op die leeftijd doorgaans niet.
Goeie kans dat ik hun nieteens zou herkennenquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, denk er ook niet meer aan en het zou heel wat zijn als ze me nog zouden herkennen.
Tuurlijk is dat de oplossingquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.
Dus ze hebben het ook wel geprobeerd. Maar ik was dus heel erg opvliegend en pikte geen shit van niemand. En ik sloeg er dus meteen op los.
En ook al zeggen veel mensen dat dat niet de oplossing is toch denk ik dat dat het enige is waardoor ik verder niet gepest ben.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was een klein, mager scharminkel, een computer en comics nerd. En ook nog eens heel stil.
Dus ze hebben het ook wel geprobeerd. Maar ik was dus heel erg opvliegend en pikte geen shit van niemand. En ik sloeg er dus meteen op los.
En ook al zeggen veel mensen dat dat niet de oplossing is toch denk ik dat dat het enige is waardoor ik verder niet gepest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |