Zo mooi. Kwetsbaar. Leuke beestjes.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Whippet, we hebben er nog twee trouwens. Fantastische beesten.
Dan wacht ik wel op de tip van volgende week, mits katten.quote:
Meh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel op de tip van volgende week, mits katten.
Rozen? Bedoel je niet fruit?quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De aardbei: de zoetste en lekkerste van alle rozen
Maar ik heb juist zoveel coole kattenselfies.quote:
Brofist terugquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*brofist*
[..]
I wish. Ik hoor het soms nog. Kutkinderen, bah.
Ik ben wel redelijk gruwelijk gepest, ook door meiden. Later ben ik nog versierd door een meisje waar ik toch wel gek op was, maar ze herkende me simpelweg niet meer. Ik ben schijnbaar in de loop van de jaren best wel veranderd qua uiterlijk, vreemde gewaarwording is dat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Basisschool was leuk, daarna grotendeels ellendig, vanaf mijn 20e langzaam beter.Overigens wil ik niet te hard klagen want ik heb geen nare dingen meegemaakt als erge pesterijen, maar heb ook niet de puberteit gehad die ik zou willen hebben.
Een buurman heeft er drie. Beetje met een 70's uiterlijk. Ik vind ze awesome.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zelf niet zoveel met windhonden... Behalve de Afghaan.
Voor mij niet, geen vriendin hebben was 1 van mn mindere zorgen in die tijdquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Brofist terug
Dat lachen is het ergste inderdaad
Wij hebben veel gemeen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk gruwelijk gepest, ook door meiden. Later ben ik nog versierd door een meisje waar ik toch wel gek op was, maar ze herkende me simpelweg niet meer. Ik ben schijnbaar in de loop van de jaren best wel veranderd qua uiterlijk, vreemde gewaarwording is dat.
Waar zat de verandering hem in?quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk gruwelijk gepest, ook door meiden. Later ben ik nog versierd door een meisje waar ik toch wel gek op was, maar ze herkende me simpelweg niet meer. Ik ben schijnbaar in de loop van de jaren best wel veranderd qua uiterlijk, vreemde gewaarwording is dat.
Die zijn ook heel mooi, maar is extreem veel werk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zelf niet zoveel met windhonden... Behalve de Afghaan.
Meh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ik heb juist zoveel coole kattenselfies.
Ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Een buurman heeft er drie. Beetje met een 70's uiterlijk. Ik vind ze awesome.
Och, kattepis, dat haarquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die zijn ook heel mooi, maar is extreem veel werk.
Ja, maar appels bijvoorbeeld behoren ook tot de rozenfamilie.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rozen? Bedoel je niet fruit?
Niet herkenbaar. Knappe fotomodelvriendin van me heeft daar niet meer last van dan gemiddeldere vrouwen.quote:
Ah ja, leuk als dat gebeurd. Ik kwam laatst mijn grootste pestkop tegen die me niet herkende. Het is dat hij mijn zusje herkende en aansprak. Gelukkig ben ik beter terecht gekomen qua leven dan hij. Dat was wel even een fijn gevoel en dikke vinger richting hem.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk nooit meer aan mn pestkoppen. Dat is volstrekt zinloos en die mensen kunnen me nauwelijks nog boeien.quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, leuk als dat gebeurd. Ik kwam laatst mijn grootste pestkop tegen die me niet herkende. Het is dat hij mijn zusje herkende en aansprak. Gelukkig ben ik beter terecht gekomen qua leven dan hij. Dat was wel even een fijn gevoel en dikke vinger richting hem.
Ik kan er een inktzwart boek over volschrijven nu ik eraan terugdenk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Brofist terug
Dat lachen is het ergste inderdaad
Same here. De eerste zin dan. Als ik ze nu tegen zou komen zou ik niet weten wat te doen. Gewoon voorbij lopen denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb best wel een ''mannelijke'' kaaklijn maar vroeger had ik gewoon een ontzettende dikke kop (terwijl ik helemaal niet dik was) en die verhulde dat. Dom kapsel erbij en slechte houding door onzekerheid et voila. Mijn ogen zijn in de loop van de jaren ook veranderd, van nietszeggend grijs naar groen/blauw. Doet het altijd goed.quote:
Oh dat ja. Ik liep stage op een politiebureau. Ik kwam ineens heel veel bekende namen tegenquote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ah ja, leuk als dat gebeurd. Ik kwam laatst mijn grootste pestkop tegen die me niet herkende. Het is dat hij mijn zusje herkende en aansprak. Gelukkig ben ik beter terecht gekomen qua leven dan hij. Dat was wel even een fijn gevoel en dikke vinger richting hem.
Pas begonnen. Hep wilde het graag aan me uitleggen enz. Het is best wel leuk.quote:
Als ik ze al zou herkennen, zou ik wsl niks doen, tenzij door ze aanges[proken worden, dan wil ik best wel even een kletspraatje makenquote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. De eerste zin dan. Als ik ze nu tegen zou komen zou ik niet weten wat te doen. Gewoon voorbij lopen denk ik.
Toch mag jij dat wel hoor!quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik zou jou nooit schattig noemen.
Toevallig ook nog een autistische broer erbij?quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij hebben veel gemeen.Ook versierd door jongens die me eerst geen blik waardig gunden.
Als je het zelf kunt benoemen, dan zit het inderdaad wel goed.quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb best wel een ''mannelijke'' kaaklijn maar vroeger had ik gewoon een ontzettende dikke kop (terwijl ik helemaal niet dik was) en die verhulde dat. Dom kapsel erbij en slechte houding door onzekerheid et voila. Mijn ogen zijn in de loop van de jaren ook veranderd, van nietszeggend grijs naar groen/blauw. Doet het altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |