quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Wat is deze Straw.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe sorry.Zag je UI en ik dacht: ja, grumpy cat UI past bij je!
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.quote:
Celibaat != maagd.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als man merk je meteen of een vrouw het wel of niet leuk vindt om te pijpen denk ik.
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoorquote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
Mensen die niet van orale seks geven houden vertrouw ik niet zo.
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Nee, maar momenteel voorlopig welquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.
Wat voor relaties heb jij gehad?quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Au...quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoor
Bij mij was het andersom.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar momenteel voorlopig wel
Huh?quote:
Dat heb ik ook meegemaakt.quote:
quote:
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |