SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Nieuwe bedhangers
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Colinda noemt de relatie tussen Joey en LauB echte liefde.
Ik heb ze nooit zien zoenen oid, alleen maar rampetampen![]()
is pp pyromaan?
brief aan wilco verbrand .
pyjama van col gekregen verbrand .
schoenen bijna verbrand .
en hij wou vanochtend de loods in de fik stekenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
joey houdt niet van haar.. laura b weet dat stiekem ook wel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echte liefde met Joey hou opquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Colinda noemt de relatie tussen Joey en LauB echte liefde.
Ik heb ze nooit zien zoenen oid, alleen maar rampetampen![]()
![]()
![]()
![]()
fles ligt op bed.
de altyd drukke huisvrouw heeft ff rust nodigI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ow.........dan kan je beter je bed induiken.Beterschapquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef sararaats het volgende:
@Goldencharly: ik heb buikgriep![]()
Pff![]()
![]()
Dat laatste was dan wel weer grappig geweestquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef kaya39 het volgende:
is pp pyromaan?
en hij wou vanochtend de loods in de fik steken![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha.. hij meent het ook nogquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Urb het volgende:
Vanes "Gaan wu centraal, habbuk guheurd?"
Mark "Ja, problemen mee? Dan 3 stemmen"![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
De meesteresquote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "![]()
![]()
![]()
![]()
wtf???????quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "
Die wordt niet voor niets bij zijn kinderen weggehouden .... zal zijn ex ook wel hebben bedreigd met de boel in de fik te steken .....quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef kaya39 het volgende:
is pp pyromaan?
en hij wou vanochtend de loods in de fik stekenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Duiken nog wel. Dan springt mijn lattenbodem hehequote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ow.........dan kan je beter je bed induiken.Beterschap
Maar dan mis ik misschien de post van Colinda want die heeft in december nog niks gehad.Werewolf![]()
ze zijn bang voor colinda als ze die flappen opentrekken en in het verloren gat belanden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het wordt tijd voor weer een feestje met mooie bezoekers (dames) ..zodat Joey weer met iemand het bos in wil....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Denk niet dat de post nu nog zal komenquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Duiken nog wel. Dan springt mijn lattenbodem hehe
Maar dan mis ik misschien de post van Colinda want die heeft in december nog niks gehad.![]()
![]()
Ze bedoelde dat je dan kan zien wat zijn echte gevoelens voor je zijn ofzo.quote:
In gesprek met LauraB had ze het er over dat kwetsbaarheid tonen of zien bij jezelf of een ander veel zegt over de gevoelens voor die ander of voor jezelf.
( lastige zin, dat)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
lullen wat je wil.
maar die col lult alles wat krom is zo weer recht![]()
joey moet echt geen relatie met laub maar goedI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
die mensen sporen niet. serieusquote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je dan kan zien wat zijn echte gevoelens voor je zijn ofzo.
In gesprek met LauraB had ze het er over dat kwetsbaarheid tonen of zien bij jezelf of een ander veel zegt over de gevoelens voor die ander of voor jezelf.
( lastige zin, dat)
Verdeurie.quote:Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Denk niet dat de post nu nog zal komenWerewolf![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef LLgetikt het volgende:
ze zijn bang voor colinda als ze die flappen opentrekken en in het verloren gat belanden
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Die Colinda is net zo van het padje af als Patrick
Geen touw aan vast te knopen wat ze uitkraamt. Van het een naar het andere 'wijze' inzicht momentje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Typerend voor Utopia deze maand![]()
![]()
En haar bedhangende gesprekspartnerquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
mooi shirtje ookquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ze lijkt echt op eucaliptaquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Joey: "Wat ben je aan het doen? Zit je emotioneel aan het doen? "
LauB: "Nee, nee echt niet"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
geen plafond niks in die kamer .quote:Op maandag 15 december 2014 16:58 schreef Voxs het volgende:
Joey: "Wat ben je aan het doen? Zit je emotioneel aan het doen? "
LauB: "Nee, nee echt niet"
die heeft ze gewoon gehoordI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ja natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zo 'n verouderingsziekte......hahaha..
ja dat heet vitamine gebrek alcohol roken jaren zonnebankenquote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zo 'n verouderingsziekte......
en volgens mij geen creme niks nieI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Hij vroeg het een beetje verwijtend, zij antwoordde niet eerlijk. Lekkere 'relatie'.quote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef kaya39 het volgende:
[..]
geen plafond niks in die kamer .
die heeft ze gewoon gehoord...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hoezo relatie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij vroeg het een beetje verwijtend, zij antwoordde niet eerlijk. Lekkere 'relatie'.
ze zijn toch friends met een extraatje?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Wat? Dat ze staat?quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Baconbus het volgende:
RKV staat buiten, is vast lang geleden.![]()
Ga dan Lot.![]()
Even haar TV momentje pakken, ik hoor de dramatische muziek er al onder in de knip en plak show.![]()
![]()
![]()
rkv ff overdenkings shotje opnemen voor tv uitzending en cutI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Als je denkt dat je beter kunt krijgen, als je hier niet langer wil blijven ..quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Urb het volgende:
Ga dan Lot.![]()
Even haar TV momentje pakken, ik hoor de dramatische muziek er al onder in de knip en plak show.![]()
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Vriendschap is ook een relatie. Maar Laub is echt verliefd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef kaya39 het volgende:
[..]
hoezo relatie?
ze zijn toch friends met een extraatje?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Sinds Isa eruit is, gaat het in een rap tempo achteruitquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Typerend voor Utopia deze maand![]()
Duizendpootje Charlotte is al haar werk in de kas even aan het evalueren voor op TV.
lot MAG niet naar huis ivm contractbreuk whahahahahI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Dat was ook wel te verwachten met wat ze erin stoppen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef gereed het volgende:
[..]
Sinds Isa eruit is, gaat het in een rap tempo achteruitIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
welnee joh, het spelen van verliefd zijn op Joey is nog haar enige verhaallijntje in de loods.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vriendschap is ook een relatie. Maar Laub is echt verliefd.![]()
Het lijkt net of ze denkt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, echt..dat vind ik wel zo walgelijk aan die uitzendingen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Urb het volgende:
Ga dan Lot.![]()
[ afbeelding ]![]()
Nog even een paar keer zielig kijken als een indiaan die z'n land verloren is en we hebben weer een halve uitzending. Lekker bezig RKV.
wooblabalurg![]()
Maar er waren tranen en gehinnikquote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
welnee joh, het spelen van verliefd zijn op Joey is nog haar enige verhaallijntje in de loods.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
verliezitoequote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
Nog even een paar keer zielig kijken als een indiaan die z'n land verloren is en we hebben weer een halve uitzending. Lekker bezig RKV.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gelukt!quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Die blikHet leuke is, het kost geen enkele moeite om het te cappen.
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Was Lot nu aan het doen, o ze gaat ff op het bankie zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
even later deelt lot mee dat ze de kerst thuis gaat vieren en utopia verlaatI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En toen werden we wakker, weer gedroomd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef kaya39 het volgende:
even later deelt lot mee dat ze de kerst thuis gaat vieren en utopia verlaat![]()
![]()
lot is met kerst thuis wedden ?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Jups, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Isa zei het al, Lot baalt nu echt wel. ookal is dit natuurlijk wel een knap staaltje slecht acteerwerk.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.![]()
Daar neem ik een borrel op.... kan die in ieder geval niet winnen, nu die ouwe trol nog
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Alleen omdat ze een beetje zielig staat te kijken buiten denk je dat ze exit gaatquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.
Zou het fijn vinden maar geloof het niet hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze denk er nu aan dat ze niets kan kopen bij de zalando sale .
zie der janken dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik zou haar niet eens uitnodigingenquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Baconbus het volgende:
Dat domme gelach van Nicoline. Die zou ik als eerste wegsturen van m'n feestje.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee, die gaat echt niet uit zichzelf voordat ze een jaar heeft.
Psssst Naomi, Ga naar Lau. Psssst Ga dan.....nu!![]()
Beetje Kerstgedachte moet er wel in het uitzending komen , dus ja iemand gaat nog naar huis...quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.![]()
Best wel grappig dat niemand op die schommel of dat bankje zit, tenzij er tv gemaakt wordt.wooblabalurg![]()
Over 5 min staat ze weer te vreten en een ander zwart te pratenquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef kaya39 het volgende:
ze denk er nu aan dat ze niets kan kopen bij de zalando sale .
zie der janken dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zit ondertussen gewoon in zichzelf te zingen volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met een dooie hond in der nekquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef jovencita01 het volgende:
En Lot draagt een Mocro jas, met bontkraagje.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ze mag even schudden met d'r kont maar zodra ze gaat lachen is het exit.quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou haar niet eens uitnodigingen
wooblabalurg![]()
vin jammer dat ze er niet doorheenzaktquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
Best wel grappig dat niemand op die schommel of dat bankje zit, tenzij er tv gemaakt wordt.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ze is gewoon muziek aan het luisteren
Owja even vergetenquote:![]()
Hoogstwaarschijnlijk wil ze gewoon winnen.
Ze is vast haar kerstnummer aan het instuderen,
ach tuurlijk intro voor het pestgedoe .
lot denkt terug en laat zien wat dat met een mens kan doen jaren later huilt ze nog erom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mp3 player in..quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze zit ondertussen gewoon in zichzelf te zingen volgens mij.![]()
Waarom kijkt ze dan nu niet in de camera, wat ze altijd doet, ze horen hem draaien, die camera. Ze luistert naar de Prooi, van Isabellaquote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze is gewoon muziek aan het luisteren![]()
Ja, ze was net een nummertje aan het zoeken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, de grootste pester himzelfquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef kaya39 het volgende:
lot denkt terug en laat zien wat dat met een mens kan doen jaren later huilt ze nog erom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eenzame kerst van hazesquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze was net een nummertje aan het zoeken.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Misschien hoort ze hem niet omdat ze oortjes in heeft met muziek,\.quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze dan nu niet in de camera, wat ze altijd doet, ze horen hem draaien, die camera.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wss luistert ze naar Flappie van Youp.quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze was net een nummertje aan het zoeken.![]()
![]()
Nee .. te horen gekregen dat Isa met Wolter gaat optreden .....quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
Ze denkt nu aan een overleden familielid, want de tranen komen al.![]()
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze lijkt nu net een debieltje hoe ze er bij zit, ha ha ha ha ha haWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu pas ?quote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ze lijkt nu net een debieltje hoe ze er bij zit, ha ha ha ha ha haI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Waarom jankt ze, omdat ze DA Familia en dinnies mistquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef kaya39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
?
SOONY![]()
Ik denk dat ze aan het wachten is op spullen voor de girlavond. Kwam toch een verrassing Of HOOP verteld ze vanavond dat ze naar huis gaat.![]()
volgens mij luisterd ze naar der yes r gejankt ze fluisterde de mijne .
ja van zo slecht nummer ga je ook janken iddI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef maryo55 het volgende:
Ik denk dat ze aan het wachten is op spullen voor de girlavond. Kwam toch een verrassing Of HOOP verteld ze vanavond dat ze naar huis gaat.
Dan komt er een COS-feestje!
SOONY![]()
weet het niet tv momentje? ze gaat naar huis? .zalando sale gaat aan haar neus voorbij ?quote:Op maandag 15 december 2014 17:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarom jankt ze, omdat ze DA Familia en dinnies mist?
isa trekt land in met wolter ?
vragen vragen vragenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
drama loopje erbijI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
zei de 20e gaat ze .
dalijk gaat ze echt
Volgens mij is het omdat ze straks het eten van gisteren weer krijgt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:17 schreef kaya39 het volgende:
[..]
weet het niet tv momentje? ze gaat naar huis? .zalando sale gaat aan haar neus voorbij ?
isa trekt land in met wolter ?
vragen vragen vragen![]()
ach er zijn altyd nog kroketten .quote:Op maandag 15 december 2014 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is het omdat ze straks het eten van gisteren weer krijgt.
als het tyd isquote:![]()
weet ik niet
Mja slechte actrices hequote:Op maandag 15 december 2014 17:22 schreef Cheszy het volgende:
Nieklien moest ff anders zitten, zodat "Mark wij" het ook kunnen zien![]()
![]()
lot luisterd hier vast naar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bloembollen met de kerst ?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je ze zo allemaal ziet liggen , lijkt het net of ziekenhuis opnames zijn en ze wachten tot het bezoekuur.![]()
Moest er ook al denken.quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef DeKenau het volgende:
Als je ze zo allemaal ziet liggen , lijkt het net of ziekenhuis opnames zijn en ze wachten tot het bezoekuur.
Ik heb een tijd in een revalidatiecentrum gezeten en daar lagen we aan het eind van de dag er ook zo bij![]()
![]()
Waarom praten die twee überhaupt met elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 17:26 schreef Urb het volgende:
Nicolien zegt dat iets heel duur is
Vanes veelbetekenend "Nee Nikkeliejn, das heuelmoal nie duur!!"
Nicolien komt met ideeën die Oma direct weer afschiet.
Zie het nut er niet van in. En die blije hinnikende doos blijft maar doorgaan.
Beter dat halve maandje uit zingen op je bed, zoals de rest.wooblabalurg![]()
Wie het breed heeft, laat het breed hangenquote:Op maandag 15 december 2014 17:26 schreef Urb het volgende:
Nicolien zegt dat iets heel duur is
Vanes veelbetekenend "Nee Nikkeliejn, das heuelmoal nie duur!!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dit moet want sponsorquote:Op maandag 15 december 2014 17:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom praten die twee überhaupt met elkaar.
Nicolien komt met ideeën die Oma direct weer afschiet.
Zie het nut er niet van in. En die blij hinnikende doos blijft maar doorgaan.
Beter dat halve maandje uit zingen op je bed, zoals de rest.![]()
![]()
Bijstand was het toch?quote:Op maandag 15 december 2014 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie het breed heeft, laat het breed hangen
Snap niet dat mensen zeggen dat de bijstand krap rondkomen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik wel vaker. Dan denk ik, dit heeft totaal geen zin.quote:
En elke keer blijkt het voor een sponsor of voor tv of voor ZK.
Iets verzinnen dat natuurlijk overkomt is er niet meer bij.wooblabalurg![]()
ze moeten zich allemaal een voorbeeld nemen aan noompjequote:Op maandag 15 december 2014 17:33 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht de laptop want LauB was na Naomi maar Lot grist hem gewoon tussen haar benen weg.
zo productief als dat kind is
zo'n positieve inbreng
het is een voorbeeld voor iedere samenlevingIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Die gaat echt niet hoef je niet bang voor te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef maryo55 het volgende:
Ik denk dat ze aan het wachten is op spullen voor de girlavond. Kwam toch een verrassing Of HOOP verteld ze vanavond dat ze naar huis gaat.
Die was er als eerste in en wil er als laatste uit van de oude lichting.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit ziet er toch ook niet uit. Publiekstrekker![]()
het ziet er nu beter uit dan bij daglichtquote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
Dit ziet er toch ook niet uit.
[ afbeelding ]It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Is ook al vanaf zeven uur vanochtend op en hem heeft hard gewerktquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef kaya39 het volgende:
fles ligt op bed.
de altyd drukke huisvrouw heeft ff rust nodig![]()
en s'nachts druk met marckquote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef Caroline46 het volgende:
[..]
Is ook al vanaf zeven uur vanochtend op en hem heeft hard gewerkt
dat mens heeft geen moment rustIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
wokken is toch echt op hoog vuur blijven omscheppen ,niet wat dei kreeft doet : op laag vuur laten sudderen![]()
![]()
![]()
![]()
Italiaanse groenten hoor ik net .... Mekkerooniquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
wokken is toch echt op hoog vuur blijven omscheppen ,niet wat dei kreeft doet : op laag vuur laten sudderen![]()
![]()
![]()
Nou, geweldig interessant kind. Vol met leven, spontaan, actief, van alle markten thuis, slim, sociaal.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze moeten zich allemaal een voorbeeld nemen aan noompje
zo productief als dat kind is
zo'n positieve inbreng
het is een voorbeeld voor iedere samenleving
Ja, goede keus
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
op z'n utopiaansquote:Op maandag 15 december 2014 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, geweldig interessant kind. Vol met leven, spontaan, actief, van alle markten thuis, slim, sociaal.
Ja, goede keus
helemaal TOPIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
wat JDM's regie dan weer wel goed doet
is zorgen dat we na 31-12-'14 de streams niet gaan missenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Edit die lag tot 11 uur ofzo tegen mark aan te schurften.quote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef Caroline46 het volgende:
[..]
Is ook al vanaf zeven uur vanochtend op en hem heeft hard gewerktI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Das porno voor Nicoquote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef Ebinas het volgende:
Nico wil een keer de Toscaanse Palmkool
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Italiaanse groenten hoor ik net .... Mekkerooni![]()
![]()
Iets verwarmde rauwe groente.quote:
Of doorgebakken snotI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Alles uit kant en klaar zakjes en potjes ....quote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Iets verwarmde rauwe groente.
Of doorgebakken snot![]()
Ja hoor, ga je ff eten liggen/zitten Col en Pat hand in hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee he? Daar gaan we al. Collie: wat moet ik nou met jou? Pat: dumpen die hap.
Colinda gaat er weer in met boter en suiker.![]()
![]()
![]()
![]()
dit is nico porno....quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef Ebinas het volgende:
Nico wil een keer de Toscaanse Palmkool
[ afbeelding ]![]()
![]()
40x colinda in die brief.quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
oh mijn god ben even weg en kom terug en wat zie ik col en pat hand in hand dit is toch voort zielig![]()
nee dat is een script... ransapen 2.0quote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god ben even weg en kom terug en wat zie ik col en pat hand in hand dit is toch voort zielig![]()
Die twee met hun stroboscoop relatie zijn bijna zotter dan B en RBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Maar ik had toch al een borrel genomen,met een pilletjequote:
Ik heb moeite met Pat en Col,die in gesprek zijn![]()
![]()
Lekker boodschappen gedaan?quote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef miertje36 het volgende:
![]()
jaja ga nu aan de wijn maar had misschien beter wodka kunnen pakken want ik word weer verwend met deze streamquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:57 schreef formule het volgende:
[..]
Maar ik had toch al een borrel genomen,met een pilletje
Ik heb moeite met Pat en Col,die in gesprek zijnIk raak er alleen maar geïrriteerd van, maar dat is ook een emotie toch? Dat een vrouw van 46 zich zo gedraagt en laat behandelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
inclusief stille voedselorgasmesquote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar word Nico blij van![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
offtopic... komt vanavond een programma over een familie met 36 kinderen... die nie gebruiken anticonceptie nie... laat dat een les zijn![]()
![]()
het is nog erger om naar te kijken dan ruud en billy dat wil toch wat zeggen lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ik raak er alleen maar geïrriteerd van, maar dat is ook een emotie toch? Dat een vrouw van 46 zich zo gedraagt en laat behandelen.
![]()
![]()
![]()
nee half leegquote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef maryo55 het volgende:
Dit soort mensen zie je toch niet meer voor vol aan.![]()
![]()
Zo zo colinda en pp hand in hand de poort uit utopia in liefde en dat ze de kids goed begeleiden. Een hartegroetblabla.
En morgen is het weer mot enz.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Nicolien is Togepi.quote:Op maandag 15 december 2014 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar word Nico blij van![]()
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Zal wel weer in Helmond opgenomen zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef japie1971 het volgende:
[..]
inclusief stille voedselorgasmes![]()
![]()
offtopic... komt vanavond een programma over een familie met 36 kinderen... die nie gebruiken anticonceptie nie... laat dat een les zijn
wooblabalurg![]()
ruud en billy in golden oldies formatquote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
het is nog erger om naar te kijken dan ruud en billy dat wil toch wat zeggen lijkt me![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
het is nog erger om naar te kijken dan ruud en billy dat wil toch wat zeggen lijkt me![]()
inderdaad.
Voor mij heeft het ook te met de agressie van dit stel.
![]()
![]()
in ieder geval in een vruchtbaar gebiedquote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zal wel weer in Helmond opgenomen zijn.![]()
Ik las iets dat hij blij is met al zijn onzekerheden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef kaya39 het volgende:
Zo zo colinda en pp hand in hand de poort uit utopia in liefde en dat ze de kids goed begeleiden. Een hartegroetblabla.
En morgen is het weer mot enz.Ik zie hem alleen maar heel lovend over zichzelf en negatief over anderen.
![]()
![]()
Wen er maar aan tot pp of col weg is blijft flikker licht gedoe.quote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef maryo55 het volgende:
Utopia lijkt steeds meer een oord voor gestoorde mensen. Moet niet gekker worden.
Pp denkt al bijna aan trouwen
Voor col is het meer for the time being volgens mij.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Collinda: Natuurlijk vergeef ik je.
Het is weer koek en ei dus....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Toch heb ik het idee dat lot voor de kerst naar huis gaat,haar doel was eerst isa eruit.Tijdens die spelletjes avond toen ze dat half uurtje muziek hadden, stond ze even met vanes te dansen en zij iets tegen vanes wat ik verstond dan ben ik al thuis, vanes draaide zich snel weg wat het idee gaf niet over praten.Misschien is het op 1 van die filmpjes terug te vinden van die avond.![]()
Nou vin het meer een kwijl brief geschreven na zijn gesprek met col buiten op het bankje. Leek wel therapeute met der cliënt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik las iets dat hij blij is met al zijn onzekerheden.Ik zie hem alleen maar heel lovend over zichzelf en negatief over anderen.
Nu is het weerkoek en ei morhen is het weer motI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik ken wel The Duggars maar die hebben er slechts 19.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef japie1971 het volgende:
inclusief stille voedselorgasmes![]()
![]()
offtopic... komt vanavond een programma over een familie met 36 kinderen... die nie gebruiken anticonceptie nie... laat dat een les zijn
OnTopic: Liefde is.....elkaars brieven lezen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Heeft niemand Joey tussendoor vertelt dat Lot echt niet in die kookpot gaat passen? Misschien stukje voor stukje, maar niet in 1 geheel.quote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
Dit ziet er toch ook niet uit. Publiekstrekker![]()
[ afbeelding ]![]()
En filantropen. Het is een bizarre mix.quote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef maryo55 het volgende:
Utopia lijkt steeds meer een oord voor gestoorde mensen. Moet niet gekker worden.![]()
dit is een nederlands gezin die er samen 36 hebben...and still countingquote:Op maandag 15 december 2014 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken wel The Duggars maar die hebben er slechts 19.
OnTopic: Liefde is.....elkaars brieven lezen.![]()
De frontpage van Utopia is ook weer vernieuwd. Naar die rotkop van Nicolinemet die achterlijke stip op het voorhoofd, is ook reclame voor de Utopia webshop aanwezig. De inwoners worden aan alle kanten geholpen door de regie.
![]()
Nou die heeft hem dus ook niet versleten met pissen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dit is een nederlands gezin die er samen 36 hebben...and still countingI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Dit is zo bizar dat gedwongen sterilisatie mogelijk moet zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dit is een nederlands gezin die er samen 36 hebben...and still counting![]()
Aha, die heb ik volgens mij ook weleens voorbij zien komen. Maar 19 van dezelfde vader en moeder niet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef japie1971 het volgende:
dit is een nederlands gezin die er samen 36 hebben...and still counting
Ook zwaar gelovig trouwens.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
2.0 gaat meer professioneel worden denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 18:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De frontpage van Utopia is ook weer vernieuwd. Naar die rotkop van Nicolinemet die achterlijke stip op het voorhoofd, is ook reclame voor de Utopia webshop aanwezig. De inwoners worden aan alle kanten geholpen door de regie.
Kwa uiterlijk bouw.
En hopelijk 15 nieuwe bewoners deze zijn overduidelijk versletenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
meer kinderbijslag dan salaris... als ze uberhaupt tijd hebben om te werken tussen het neuken doorquote:Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit is zo bizar dat gedwongen sterilisatie mogelijk moet zijn.![]()
Daarom afschaffen, en als daar geen draagvlak voor is beperken tot maximaal 2 kinderen. Het is een van de meest bizarre regelingen die er bestaan.quote:Op maandag 15 december 2014 18:13 schreef japie1971 het volgende:
[..]
meer kinderbijslag dan salaris... als ze uberhaupt tijd hebben om te werken tussen het neuken door![]()
nee ik denk dat ze beide een flink aantal in de relatie hebben gebracht maar ik gok dat ze er samen toch wel een stuk of 10-20 hebben gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, die heb ik volgens mij ook weleens voorbij zien komen. Maar 19 van dezelfde vader en moeder niet.
Ook zwaar gelovig trouwens.![]()
Ruzie maar vooral ook smerig en onbeschoft .quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef formule het volgende:
Pat met zijn schoenen op tafel,is dat nou ruzie of armoede?![]()
O dat is allang weer goed.quote:Op maandag 15 december 2014 18:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vreemd..patrick lijkt nu weer enigszins normaal te doen. Ook al zit Collinda naast hem aan tafel.
Vanavond gaat hij er weer op
Eens en eens en +1quote:Op maandag 15 december 2014 18:13 schreef kaya39 het volgende:
[..]
2.0 gaat meer professioneel worden denk ik.
Kwa uiterlijk bouw.
En hopelijk 15 nieuwe bewoners deze zijn overduidelijk versletenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
kinderbijslag is een idee van Adolf H. Maar een beetje flauw dat dit niet voor iedereen gold destijds. Nu verdien je een miljoen en toch kinderbijslag.... raarrrrquote:Op maandag 15 december 2014 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daarom afschaffen, en als daar geen draagvlak voor is beperken tot maximaal 2 kinderen. Het is een van de meest bizarre regelingen die er bestaan.![]()
Zucht. Ik probeerde al aan de hand van oude filmpjes op te zoeken wanneer het mis ging, maar het is aan/uit, chuawuawa/het was maar een grapje.quote:Op maandag 15 december 2014 18:15 schreef kaya39 het volgende:
[..]
O dat is allang weer goed.
Vanavond gaat hij er weer op![]()
Zijn dat niet die lui met veel pleeg adoptie kids?quote:Op maandag 15 december 2014 18:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze beide een flink aantal in de relatie hebben gebracht maar ik gok dat ze er samen toch wel een stuk of 10-20 hebben gemaakt.
Staat me iets van bijI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
het zijn 3 gezinnen met samen 36 kinderenquote:Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dit is een nederlands gezin die er samen 36 hebben...and still counting![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat zich voor 2.0 betere kandidaten aanmelden.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 15 december 2014 18:13 schreef kaya39 het volgende:
[..]
2.0 gaat meer professioneel worden denk ik.
Kwa uiterlijk bouw.
En hopelijk 15 nieuwe bewoners deze zijn overduidelijk versleten
Maar waarom denk je dat 2.0 professioneler gaat worden? Een deel van de oude groep zal blijven. De kans dat Vanessa, een van de grootste ellendelingen, blijft is behoorlijk groot. Maar ook met andere oudgedienden kun je niets. JdM kiest echter niet voor schoon schip.![]()
Please don't keep your hopes up too high.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat is ook weer waar maar dit stelletje landlopers, waarzeggers en mislukkelingen ben ik wel zatquote:Op maandag 15 december 2014 18:16 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zich voor 2.0 betere kandidaten aanmelden.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
zaten wel een paar donkere kindjes bij ja terwijl er eentje van de 2 blank was. Ging wat te snel voorbij om de andere helft te kunnen zienquote:Op maandag 15 december 2014 18:16 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Zijn dat niet die lui met veel pleeg adoptie kids?
Staat me iets van bij![]()
Dat is nog steeds ziek, zeker anno 2014.quote:Op maandag 15 december 2014 18:16 schreef marjan64 het volgende:
[..]
het zijn 3 gezinnen met samen 36 kinderen![]()
owww ?quote:Op maandag 15 december 2014 18:16 schreef marjan64 het volgende:
[..]
het zijn 3 gezinnen met samen 36 kinderen![]()
Even de streams aan. Joey en LauraB bij t gouden potje. Gek wordt ik van dat ge HE??? Steeds als iemand wat tegen Joey zegt, zegt hij HE??? Zeg dan, wat mot je. "Valt me gewoon op". En dat ie met veel lawaai eet!! Wacht ff tot t wat afgekoeld is. Zoete aardappel.![]()
Het terrein wordt al onder handen genomen gaat toch veel verbouwd worden enzo?quote:Op maandag 15 december 2014 18:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.
Maar waarom denk je dat 2.0 professioneler gaat worden? Een deel van de oude groep zal blijven. De kans dat Vanessa, een van de grootste ellendelingen, blijft is behoorlijk groot. Maar ook met andere oudgedienden kun je niets. JdM kiest echter niet voor schoon schip.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik hoorde enkele jaren geleden in Casa Luna (dit radioprogramma bestaat inmiddels niet meer) een man die wilde graag een groot gezin. Maar hij wilde de aarde niet nog overbevolkter maken. Dus nam hij 2 kinderen van zichzelf en voor de rest heel veel adoptiekinderen die door omstandigheden geen ouders meer hebben. Dit soort helden verdienen een standbeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zaten wel een paar donkere kindjes bij ja terwijl er eentje van de 2 blank was. Ging wat te snel voorbij om de andere helft te kunnen zien![]()
ik heb het vluchtig gehoord en daarom wellicht niet helemaalquote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde enkele jaren geleden in Casa Luna (dit radioprogramma bestaat inmiddels niet meer) een man die wilde graag een groot gezin. Maar hij wilde de aarde niet nog overbevolkter maken. Dus nam hij 2 kinderen van zichzelf en voor de rest heel veel adoptiekinderen die door omstandigheden geen ouders meer hebben. Dit soort helden verdienen een standbeeld.Maar ik hoorde iets met geen voorbehoedsmiddelen en als er nog meer kwamen dan geen probleem. En ik hoorde het getal 36.
![]()
Die tekening/mindmap bedoel je? Daar staan de meest idiote dingen op. Bedacht door de huidige groep. En als ik dan opmerkingen hoor over gouden goede doelen potten en zo dan kan ik alleen maar concluderen dat het accent nog steeds niet ligt op een samenleving bouwen, maar op het voortzetten op de onzin waar ze nu al mee bezig zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Het terrein wordt al onder handen genomen gaat toch veel verbouwd worden enzo?![]()
edit (niet helemaal goed gehoord dus) n Een huis vol worden de grote gezinnen Quaedackers, Deijs en Baumgard gevolgd, met respectievelijk elf, twaalf en dertien kinderen. Hoe gaat het nu met ze en wat hebben ze het afgelopen jaar allemaal meegemaakt? De Limburgse familie Quaedackers is nieuw in de serie. Met elf kinderen, waarvan vier in de luiers en nog meer baby’s in de planning, is dit grote gezin hard op weg om de andere twee in te halen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik heb het vluchtig gehoord en daarom wellicht niet helemaalMaar ik hoorde iets met geen voorbehoedsmiddelen en als er nog meer kwamen dan geen probleem. En ik hoorde het getal 36.
bron: een huis vol![]()
Waar heb jij het eigenlijk overquote:Op maandag 15 december 2014 18:22 schreef japie1971 het volgende:
[..]
edit (niet helemaal goed gehoord dus) n Een huis vol worden de grote gezinnen Quaedackers, Deijs en Baumgard gevolgd, met respectievelijk elf, twaalf en dertien kinderen. Hoe gaat het nu met ze en wat hebben ze het afgelopen jaar allemaal meegemaakt? De Limburgse familie Quaedackers is nieuw in de serie. Met elf kinderen, waarvan vier in de luiers en nog meer baby’s in de planning, is dit grote gezin hard op weg om de andere twee in te halen.
Kwartjeshoer: "Je had de stal al drie keer klaar kunnen hebben."
Giorgio: "Jij krijgt een beetje trekjes van Vanes, die denkt ook dat je binnen een uur klaar bent."To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik weet ook niet hoe dit onderwerp ineens in de COS is beland. Dit soort extreme aantallen kinderen is in alle opzichte onethisch en moet daarom in extreme situaties aangepakt worden met gedwongen sterilisatie.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik heb het vluchtig gehoord en daarom wellicht niet helemaalMaar ik hoorde iets met geen voorbehoedsmiddelen en als er nog meer kwamen dan geen probleem. En ik hoorde het getal 36.
![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Er gebeurt weinig op de streams. Geneuzel in de keuken. En buiten zijn ze in de winter met planten bezig![]()
![]()
Gioquote:Op maandag 15 december 2014 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Giorgio: "Jij krijgt een beetje trekjes van Vanes, die denkt ook dat je binnen een uur klaar bent."![]()
![]()
wie is kwartjeshoer nou weer?quote:Op maandag 15 december 2014 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Giorgio: "Jij krijgt een beetje trekjes van Vanes, die denkt ook dat je binnen een uur klaar bent."![]()
Vermoed naomiquote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
wie is kwartjeshoer nou weer?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Dat pokdalige scootersnolletje dat Isa heeft weggestemd.quote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
wie is kwartjeshoer nou weer?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Doet Ivan eigenlijk nog iets....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Die heeft de websjop pro gemaaktquote:![]()
Dat mens kan ook niet kokenquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
een off topic onderwerp over een programma over een gezin met 36 kinderen. Althans dat verstond ik maar blijken dus 3 gezinnen te zijnquote:![]()
![]()
Net gezien, geen verbetering waargenomen....quote:
Kan beter die boekjes van Nico verzendklaar maken...
Daar zie ik ook niets van...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nope. Een enorme non-valeur. Zich idealistisch profileren door wat zielige asielzoekers in de loods voor de camera te zetten, maar als hij echt idealen heeft dan gaat hij helpen in de vluchtelingenkampen in de regio. Hij zou daar goed werk kunnen doen want hij spreekt de taal en kent de cultuur. Het is allemaal zogenaamd goede sier maken, ondertussen doet ook hij net zo weinig als de rest.quote:
Nicole is al helemaal geen toevoeging.![]()
een meisje van 19quote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
wie is kwartjeshoer nou weer?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kutje B: "Ik vind het ook helemaal gezellig zo"
Clearasulleke....quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Even een vraagje.... wat heeft Naomi voor hoerige (letterlijk) handelingen verricht die erger zijn dan de strappasten van Isa met Gio?quote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat pokdalige scootersnolletje dat Isa heeft weggestemd.![]()
De FEBOquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
0,0.quote:Op maandag 15 december 2014 18:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Even een vraagje.... wat heeft Naomi voor hoerige (letterlijk) handelingen verricht die erger zijn dan de strappasten van Isa met Gio?
Maar dat Isa - zeer terecht - weg is gestuurd is nog steeds een open wond waar dagelijks Isa-schuimpjes over tekeer gaan.
Meten met 2 maten gebeurt ook heel veel hier.![]()
hij doet alle verzendingen voor iedereen, is die gisteren ook de hele avond mee bezig geweest. dus hij doet al meer dan de helft die daar zitquote:Op maandag 15 december 2014 18:32 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Net gezien, geen verbetering waargenomen....
Kan beter die boekjes van Nico verzendklaar maken...
Daar zie ik ook niets van...
TEAM TAFEL![]()
inderdaad!quote:Op maandag 15 december 2014 18:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Is dat goud beschilderde olievat de goedendoelenpot? Wat een onzin dit.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: