SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Nieuwe bedhangers
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Colinda noemt de relatie tussen Joey en LauB echte liefde.
Ik heb ze nooit zien zoenen oid, alleen maar rampetampen![]()
is pp pyromaan?
brief aan wilco verbrand .
pyjama van col gekregen verbrand .
schoenen bijna verbrand .
en hij wou vanochtend de loods in de fik stekenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
joey houdt niet van haar.. laura b weet dat stiekem ook wel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echte liefde met Joey hou opquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
Colinda noemt de relatie tussen Joey en LauB echte liefde.
Ik heb ze nooit zien zoenen oid, alleen maar rampetampen![]()
![]()
![]()
![]()
fles ligt op bed.
de altyd drukke huisvrouw heeft ff rust nodigI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ow.........dan kan je beter je bed induiken.Beterschapquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef sararaats het volgende:
@Goldencharly: ik heb buikgriep![]()
Pff![]()
![]()
Dat laatste was dan wel weer grappig geweestquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef kaya39 het volgende:
is pp pyromaan?
en hij wou vanochtend de loods in de fik steken![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha.. hij meent het ook nogquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Urb het volgende:
Vanes "Gaan wu centraal, habbuk guheurd?"
Mark "Ja, problemen mee? Dan 3 stemmen"![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
De meesteresquote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "![]()
![]()
![]()
![]()
wtf???????quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Een man die bang is, dat is het mooiste wat er is "
Die wordt niet voor niets bij zijn kinderen weggehouden .... zal zijn ex ook wel hebben bedreigd met de boel in de fik te steken .....quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef kaya39 het volgende:
is pp pyromaan?
en hij wou vanochtend de loods in de fik stekenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Duiken nog wel. Dan springt mijn lattenbodem hehequote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ow.........dan kan je beter je bed induiken.Beterschap
Maar dan mis ik misschien de post van Colinda want die heeft in december nog niks gehad.Werewolf![]()
ze zijn bang voor colinda als ze die flappen opentrekken en in het verloren gat belanden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het wordt tijd voor weer een feestje met mooie bezoekers (dames) ..zodat Joey weer met iemand het bos in wil....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Denk niet dat de post nu nog zal komenquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Duiken nog wel. Dan springt mijn lattenbodem hehe
Maar dan mis ik misschien de post van Colinda want die heeft in december nog niks gehad.![]()
![]()
Ze bedoelde dat je dan kan zien wat zijn echte gevoelens voor je zijn ofzo.quote:
In gesprek met LauraB had ze het er over dat kwetsbaarheid tonen of zien bij jezelf of een ander veel zegt over de gevoelens voor die ander of voor jezelf.
( lastige zin, dat)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
lullen wat je wil.
maar die col lult alles wat krom is zo weer recht![]()
joey moet echt geen relatie met laub maar goedI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
die mensen sporen niet. serieusquote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je dan kan zien wat zijn echte gevoelens voor je zijn ofzo.
In gesprek met LauraB had ze het er over dat kwetsbaarheid tonen of zien bij jezelf of een ander veel zegt over de gevoelens voor die ander of voor jezelf.
( lastige zin, dat)
Verdeurie.quote:Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Denk niet dat de post nu nog zal komenWerewolf![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef LLgetikt het volgende:
ze zijn bang voor colinda als ze die flappen opentrekken en in het verloren gat belanden
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Die Colinda is net zo van het padje af als Patrick
Geen touw aan vast te knopen wat ze uitkraamt. Van het een naar het andere 'wijze' inzicht momentje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Typerend voor Utopia deze maand![]()
![]()
En haar bedhangende gesprekspartnerquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
mooi shirtje ookquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ze lijkt echt op eucaliptaquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Joey: "Wat ben je aan het doen? Zit je emotioneel aan het doen? "
LauB: "Nee, nee echt niet"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
geen plafond niks in die kamer .quote:Op maandag 15 december 2014 16:58 schreef Voxs het volgende:
Joey: "Wat ben je aan het doen? Zit je emotioneel aan het doen? "
LauB: "Nee, nee echt niet"
die heeft ze gewoon gehoordI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ja natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zo 'n verouderingsziekte......hahaha..
ja dat heet vitamine gebrek alcohol roken jaren zonnebankenquote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zo 'n verouderingsziekte......
en volgens mij geen creme niks nieI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Hij vroeg het een beetje verwijtend, zij antwoordde niet eerlijk. Lekkere 'relatie'.quote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef kaya39 het volgende:
[..]
geen plafond niks in die kamer .
die heeft ze gewoon gehoord...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hoezo relatie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij vroeg het een beetje verwijtend, zij antwoordde niet eerlijk. Lekkere 'relatie'.
ze zijn toch friends met een extraatje?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Wat? Dat ze staat?quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Baconbus het volgende:
RKV staat buiten, is vast lang geleden.![]()
Ga dan Lot.![]()
Even haar TV momentje pakken, ik hoor de dramatische muziek er al onder in de knip en plak show.![]()
![]()
![]()
rkv ff overdenkings shotje opnemen voor tv uitzending en cutI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Als je denkt dat je beter kunt krijgen, als je hier niet langer wil blijven ..quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Urb het volgende:
Ga dan Lot.![]()
Even haar TV momentje pakken, ik hoor de dramatische muziek er al onder in de knip en plak show.![]()
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Vriendschap is ook een relatie. Maar Laub is echt verliefd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef kaya39 het volgende:
[..]
hoezo relatie?
ze zijn toch friends met een extraatje?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Sinds Isa eruit is, gaat het in een rap tempo achteruitquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Typerend voor Utopia deze maand![]()
Duizendpootje Charlotte is al haar werk in de kas even aan het evalueren voor op TV.
lot MAG niet naar huis ivm contractbreuk whahahahahI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Dat was ook wel te verwachten met wat ze erin stoppen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef gereed het volgende:
[..]
Sinds Isa eruit is, gaat het in een rap tempo achteruitIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
welnee joh, het spelen van verliefd zijn op Joey is nog haar enige verhaallijntje in de loods.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vriendschap is ook een relatie. Maar Laub is echt verliefd.![]()
Het lijkt net of ze denkt
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, echt..dat vind ik wel zo walgelijk aan die uitzendingen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Urb het volgende:
Ga dan Lot.![]()
[ afbeelding ]![]()
Nog even een paar keer zielig kijken als een indiaan die z'n land verloren is en we hebben weer een halve uitzending. Lekker bezig RKV.
wooblabalurg![]()
Maar er waren tranen en gehinnikquote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
welnee joh, het spelen van verliefd zijn op Joey is nog haar enige verhaallijntje in de loods.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
verliezitoequote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
Nog even een paar keer zielig kijken als een indiaan die z'n land verloren is en we hebben weer een halve uitzending. Lekker bezig RKV.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gelukt!quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Ebinas het volgende:
Die blikHet leuke is, het kost geen enkele moeite om het te cappen.
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Was Lot nu aan het doen, o ze gaat ff op het bankie zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
even later deelt lot mee dat ze de kerst thuis gaat vieren en utopia verlaatI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En toen werden we wakker, weer gedroomd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef kaya39 het volgende:
even later deelt lot mee dat ze de kerst thuis gaat vieren en utopia verlaat![]()
![]()
lot is met kerst thuis wedden ?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Jups, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Isa zei het al, Lot baalt nu echt wel. ookal is dit natuurlijk wel een knap staaltje slecht acteerwerk.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.![]()
Daar neem ik een borrel op.... kan die in ieder geval niet winnen, nu die ouwe trol nog
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Alleen omdat ze een beetje zielig staat te kijken buiten denk je dat ze exit gaatquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.
Zou het fijn vinden maar geloof het niet hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze denk er nu aan dat ze niets kan kopen bij de zalando sale .
zie der janken dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik zou haar niet eens uitnodigingenquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Baconbus het volgende:
Dat domme gelach van Nicoline. Die zou ik als eerste wegsturen van m'n feestje.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee, die gaat echt niet uit zichzelf voordat ze een jaar heeft.
Psssst Naomi, Ga naar Lau. Psssst Ga dan.....nu!![]()
Beetje Kerstgedachte moet er wel in het uitzending komen , dus ja iemand gaat nog naar huis...quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Lot gaat dus al voor de kerst exit zo te zien.![]()
Best wel grappig dat niemand op die schommel of dat bankje zit, tenzij er tv gemaakt wordt.wooblabalurg![]()
Over 5 min staat ze weer te vreten en een ander zwart te pratenquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef kaya39 het volgende:
ze denk er nu aan dat ze niets kan kopen bij de zalando sale .
zie der janken dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |