die zag ik inderdaad stampens vol voorbij komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2x icm3 van Schiphol naar Heerlen. Dit kan echt niet hoor
volgende dienstregeling: trein gaat pas vertrekken als hij vol is?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je wilt natuurlijk ook geen lucht vervoeren he
Achtbaandienstregelingquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgende dienstregeling: trein gaat pas vertrekken als hij vol is?
De reiziger op stoel 1, 2 en 3 en 4 en 5 en...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
zoietsquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgende dienstregeling: trein gaat pas vertrekken als hij vol is?
Nee precies, de trein moet zo vol dat alle beschikbare zuurstof opgebruikt is bij het volgende station.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Deze mensen kunnen tenminste fatsoenlijk ademen:quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee precies, de trein moet zo vol dat alle beschikbare zuurstof opgebruikt is bij het volgende station.
op Bijlmer werden na 5 minuten stampen de deuren maar geslotenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die zag ik inderdaad stampens vol voorbij komen
Meid, wees blij dat er een trein komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef Yreal het volgende:
Nu trouwens 1 enkele icm3 als intercity naar Schiphol vanaf de Bijlmer![]()
Prima maatje. Zoveel volk wil 's avonds die kant niet meer op, zeker niet omdat de kantoren dicht zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef Yreal het volgende:
Nu trouwens 1 enkele icm3 als intercity naar Schiphol vanaf de Bijlmer![]()
wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meid, wees blij dat er een trein komt.
Mijn liefde voor vIRM tentoonspreiden.quote:
Overwerken gebeurt daar anders genoeg hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prima maatje. Zoveel volk wil 's avonds die kant niet meer op, zeker niet omdat de kantoren dicht zijn.
Andere opties genoeg daar: bus 300 naar Schiphol, Metro 50 richting Amsterdam-RAI en Amsterdam-Zuid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meid, wees blij dat er een trein komt.
als het tegenzit is de kapotte Lint pas op zijn vroegst vrijdag inzetbaar. Er moet gewacht worden op een onderdeel uit Duitsland.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ze missen volgens mij nog steeds een stel dat na een aanrijding met een vrachtwagen voor herstel in Zwitserland staat.
ten koste van hoeveel zit/staanplaatsen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef b2py het volgende:
In de periode 2018 - 2021 wordt trouwens in alle 131 SLT stellen een toilet ingebouwd.
Eén. Niemand die heeft gezegd dat je je kont moet kunnen keren op de plee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ten koste van hoeveel zit/staanplaatsen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |