quote:De provinciale actiedagen, de ASTB-staking en de nationale staking van vandaag hebben de voorbije weken enorme gevolgen gehad voor het treinverkeer in België. In totaal werden ruim 9.500 treinen volledig afgeschaft. Iets meer dan 2.200 passagierstreinen reden met vertraging, goed voor een gecumuleerde vertraging van circa 22.500 minuten, of 374 uur. Vandaag reed er geen enkele trein. Ongeveer 3.700 treinen werden vandaag volledig afgeschaft.
Ik ga me niet over elk gefaal druk maken, dan was ik allang dood geweestquote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef James1988 het volgende:
2021 ook echt
Want het is nu zeker ineens te laat om aan Stadler en CAF te vragen om ook even wat stopcontactjes in die nieuwe barrels te bouwen?
Verstandigquote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me niet over elk gefaal druk maken, dan was ik allang dood geweest
Euh, wat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef b2py het volgende:
Achja, mensen kunnen op knappe spullen kopen, hebben ze geen stopcontact nodig..
Dat je dat bedoelde kon ik nou niet echt uit je vorige post halenquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef b2py het volgende:
Iets met een langere accuduur dan twee uur..
En wat energiezuinigere spullen maken helpt ook. Quadcoreprocessors en Quad HD-schermen zijn leuk, maar niet bevorderlijk voor je accuquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ze zouden ook gewoon eens werk kunnen maken van een accu die lang meegaat
Jonge, mijn octa-core über telefoon gaat gewoon een dag meequote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
En wat energiezuinigere spullen maken helpt ook. Quadcoreprocessors en Quad HD-schermen zijn leuk, maar niet bevorderlijk voor je accu
Mijn John's Snow heeft een standby tijd van een week of 4-5.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Jonge, mijn octa-core über telefoon gaat gewoon een dag mee
Mijn Nexus 5 gaat met gemiddeld gebruik ook wel een dag mee. Dat ik dat ding misbruik als wifi-hotspot komt de accu niet ten goede thoquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Jonge, mijn octa-core über telefoon gaat gewoon een dag mee
Neuh dat willen we nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:23 schreef b2py het volgende:
Ja wanneer willen we dat? Stromend water aan iedere fucking tafel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |