De steentijd is toch precies wat je ziet op de tv?quote:Op maandag 15 december 2014 15:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Stammen
Als ik dat woord hoor, moet ik gelijk denken aan de steentijd
Meer laat brons, maar toch.quote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De steentijd is toch precies wat je ziet op de tv?
Ja zodra hij mensen begint te doden vallen ze natuurlijk meteen binnen.quote:
Bluf dat je nu een kopje gaat halenquote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef star_gazer het volgende:
Ze hebben bij het bewuste cafe overigens wel extreem lekkere warme chocolademelk O_/
Komt wel erg dichtbij zo, hè?quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef star_gazer het volgende:
Ze hebben bij het bewuste cafe overigens wel extreem lekkere warme chocolademelk O_/
De chocoladetaart daarquote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik denk alleen dat het voor die mensen die daar nu binnen zitten, het toch een beetje een zure nasmaak heeft.quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef star_gazer het volgende:
Ze hebben bij het bewuste cafe overigens wel extreem lekkere warme chocolademelk
"heuj maat doe mij een bakkie pleuâh"quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluf dat je nu een kopje gaat halen
Wil je nu zeggen dat wat Jezus predikte en de leer van Mohammed hetzelfde zijn vanwege dat oude testament? Let voornamelijk op het woord 'oude'.quote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens het Oude Testament van de Bijbel gelezen??? Koran, Thorah en Oude Testament hebben zeer veel overeenkomsten en het Oude Testament bevat zeer veel gewelddadige passages en opdrachten voor gelovigen.
Stenigen, homo's moeten dood, onderdrukking van vrouwen, iedereen MOET bekeren anders ben je voor de duivel etcetera.
Iedere religie heeft verschillende ideologieën. Is daardoor per definitie 1 religie of zijn alle religies fout?
Nee, de radicale ideologieën die afgeleid worden van een verder vreedzame religie misbruiken de teksten die in de heilige boeken staan.
Je kan ervoor kiezen om de (zwaar verouderde!) verhalen letterlijk te nemen, te zien als allegorische verhalen óf om alleen maar de stukken eruit te halen die toevallig passen bij je eigen (gewelddadige) ideologie.
Zeg dat, ik heb een pak Nutricia Chocolademelk in de ijskast staan.quote:
Beste keus is een dessert platter voor twee. Werkt goed als je wat goed te maken hebt met je vriendinquote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De chocoladetaart daar(ook al was dat 4,5 geleden)
Tnx. Een Iraanse Shia die is geconvert naar Soenni dus.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dader bekend
http://www.theage.com.au/(...)20141215-127sxt.html
quote:His website also carries a quote, posted earlier this month stating: "I used to be a Rafidi, but not any more. Now I am a Muslim, Alhamdu Lillah".
Misschien juist heel gecalculeerd.quote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef LelijKnap het volgende:
Komt eigenlijk nog vrij sympathiek over die gek. Miss niet eens in staat iets te doen.
Lol die post van mij hierbovenquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef Lotusss het volgende:
Die gast heet Man Haron Monis, is een Iraniër die naar Australië geëmigreerd is.
Heeft al een behoorlijk strafblad, wordt verdacht van de (huur) moord op zijn ex en is nu op borgtocht vrij voor 40 aanklachten van seksuele intimidatie / aanranding tijdens zijn werk als "black magic /astrologie /numerologie" meneer.
Enkele maanden geleden schijnt hij bekeerd te zijn tot de Islam.
Waarom zijn bekeerden toch altijd zo doorgeslagen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tnx. Een Iraanse Shia die is geconvert naar Soenni dus.
[..]
quote:Dader is Man Haron Monis
De gijzelnemer is een Iraanse vluchteling, die eerder veroordeeld is wegens seksueel misbruik. Dat meldt een bron bij de Australische politie. De man, Man Haron Monis, vluchtte in 1996 van Iran naar Australië.
http://www.volkskrant.nl/(...)luchteling~a3811609/
Heb daar ook nog een in chocolade gedompelde aarbei met bladgoud opquote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Beste keus is een dessert platter voor twee. Werkt goed als je wat goed te maken hebt met je vriendin
Iddquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Misschien juist heel gecalculeerd.
Een vriend van mij is journalist in Rusland, en Spetsnaz is redelijk actief in Tsjetsjenië, heeft er aardig wat verhalen over, ze zijn vooral streng, intimiderend maar niet boos totdat je moeder Rusland beledigt.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van die figuren die boos worden als je probeert met ze te discussiëren, nee laat maar.
Heb al een keer ruzie gehad met een kerel die naar Irak was geweest, was ook wel hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |